yep, te kort toompje is echt een kwestie van "een knipje"quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:23 schreef PurifieR het volgende:
Dat is geloof ik een vrij simpele ingreep, dat zal wel niet volledig besneden hoeven te worden..zou je deel 1 van deze topic eens moeten bekijken, daar is dit volgens mij vaker voorbij gekomen. Maar ik meen dat het redelijk eenvoudig was en dat "jullie" er niet lang last van zouden hebben!
Doe in elk geval niet wat ik deed door een half jaar scheiterig te wachten
Je kan t beste een paar dagen rust houden van werk, maar als je kantoorwerk of iets dergelijks doet heb je er zowieso niet zo'n last van..sporten weet ik niet zeker, ik meen een week ongeveer niet, zwemmen een paar weken..quote:Op zondag 19 juni 2005 18:52 schreef Jerruh het volgende:
ik heb 1 vraagje, mijn post kon je in het andere topic nog lezen:
hoe lang duurt het allemaal ongeveer voordat:
- je weer aan het werk mag
- weer mag sporten
- verband af mag
- seks
- echt helemaal genezen
dan kan ik er namelijk beetje rekening mee houden als ik naar de dokter etc ga.
Haha inderdaad een knipje maar evengoed niet fijnquote:Op zondag 19 juni 2005 19:14 schreef owlet het volgende:
[..]
yep, te kort toompje is echt een kwestie van "een knipje"![]()
Hehehe, dat halve jaar is vwb "ons" nog niet van toepassing, zolang kennen we elkaar niet, maar als ik alles een beetje goed begrijp wacht hij al heel wat langer dan een half jaar. Maandag meteen dus maar uroloog bellen![]()
Je kunt eens bellen en vragen of/hoe dat kan tuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 00:52 schreef Beroepsgokker het volgende:
ik wil dr ook es wat aan doen, maar hoe vertel je zoiets aan je ouders?. De band tussen ons is nou niet bepaald oke
, en t liefst zou ik willen dat ze er helemaal niets van merken, maja k woon nog thuis en de rekeningen van de huisarts zien ze wel..
Hebje er last van bij sex/masturberen? Als dat zo is, zou ik lekker naar de dokter gaan als ik jou was. Kleine moeite, groot plezier.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:45 schreef Chillmeister het volgende:
Ik kon ook eerst nooit mijn voorhuid naar achteren schuiven. slap of stijf. Maar na een maandje ofzo kon ik hem al helemaal naar achteren schuiven in de slappe toestand. Alleen sinsdien kom ik niet veel verder en zit twijfelen of ik naar de dokter wil. Gewoon slap kan ik namelijk mijn voorhuid helemaal naar achter schuiven (gelukkig is hygiene/wassen geen probleem), maar als ie stijf is wil mijn voorhuid toch niet verder komen dan halverwege mijn eikel.
hij zit al achter de eikel zeg maarquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:18 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Rolt hij ook terug als je hem tot achter de eikel schuift dan? Met condooms heb ik trouwens dat zelfde probleem, maar bijna alleen tijdens het aannemen van een nieuw standje ofzo. Erg vervelend. Misschien helpt een strakker condoom daartegen trouwens?
Dat lijkt mij ook echt niet prettig aanvoelen neequote:Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef owlet het volgende:
Hmz. Bezoekje aan de uroloog zit er op. Het antwoord van de beste man was (als ik het goed begrijp, ik was niet mee) dat er nog niets aan gedaan gaat worden maar dat het eerst door flink oefenen/rekken geprobeerd moet worden.
Lief is nogal zacht voor zichzelf als ik het zo bekijk en heeft denk ik nooit echt geprobeerd het ook wat op te rekken omdat dat natuurlijk niet heel prettig hoeft te voelen. Anyway, ik ben benieuwd hoe hij het aan gaat pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |