Ik kon alles gewoon daarna, behalve spelen ermee..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:59 schreef locke101 het volgende:
Even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen. Maandag onderga ik een frenulotomie (verlening toompje), en ik wil graag weten hoe immobiel ik wordt. Kan ik bijvoorbeeld erna nog naar een stukje fietsen of naar huis lopen? En hoe zit het met de mobiliteit de volgende dagen/weken?
Want die ingreep vind ik nog geeneens zo erg, maar dat je erna belemmerd wordt in je doen en laten. Dat vind ik wel kut.
Dus kan iemand hier wat zinnigs over zeggen?
Indien je arts/uroloog kan aangeven dat er een medische noodzaak is (bijvoorbeeld, voorhuid kan niet voldoende naar achter), dan wel. Vanuit "technische" noodzaak, noemde mijn arts het.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:12 schreef Monticola het volgende:
Is besnijding, verlenging en al het gepruts in dat gebied nou wél of niet verzekerd?
Ik heb anderhalf jaar geleden om medische redenen ook circumcisie ondergaan, en had het 20 jaar geleden moeten doen! Het toompje zit er nog wel en heb er over zitten peinzen het zelf door te snijden met een scheermesje. Nader inzien, heb ik de gedachte, laat maar lekker zitten, het zit me niet in de weg en zowaar ik dit schrijf denk ik wat een zaligheid het is zonder voorhuid. Het 'moeten plassen' is niet op te houden. Je moet wel, maar daar heb je met plassen geen last van. Sex is binnen 10 dagen uit den boze. Denk aan infecties, hoeft niet zo te zijn maar is ook niet uitgesloten. Je moet het zelf aankijken, Het kan ook al na 8 - 9 dagen, als de wond maar dicht is. Uitscheuren of openscheuren lijkt mij niet, want littekenweefsel is zo waanzinnig sterk en groeit zo dicht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:04 schreef oO_Dennis_Oo het volgende:
Zijn er lotgenoten (die het toompje hebben laten doorknippen) die ons (me vriendin en ik) kunnen vertellen wanneer we weer sex kunnen hebben. Als je van gemiddeld 2x per dag naar niks gaat is dat best afkicken. Ik lees overal verschillende tijden. De een zegt dat je na 3 weken weer sex kunt hebben, de ander zegt 10 dagen. En weer een ander heeft het over 2 maanden. F*cking hell, ik mag hopen dat dat laatste zwaar overdreven is. Wie verlost mij van deze onwetendheid?
De beste tip die er is: Ga naar de dokter. Die kan precies zeggen wat er scheelt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:17 schreef Anonimiteit het volgende:
Beste mensen,
ik zit met een aantal vragen, het zit dus zo:
ik heb in ieder geval genoeg voorhuid, maar tijdens m'n erectie gaat m'n voorhuid niet terug tot het begin van de penis. Hij bedekt vaak nog voor de helft (of een stukje meer) m'n eikel. M'n toompje ziet er vaak rood uit ... is dit een geval een te kort toompje?
Ik kan het zelf nog wel met pijn en moeite forceren, maar ik vind het persoonlijk geen fijn gevoel en helemaal met condoom is het vrij pijnnlijk. Kan ik dit 'trainen' door gewoon 3 x per dag ofzo mijn voorhuid over m'n eikel te schruiven ??
Overigens vind ik het veel lekkerder als mijn voorhuid over m'n penis zit, dan krijg ik veel meer prikkelingen etc. Is dit raar of hebben meer mensen dit?
hij is nog nooit gescheurd dus dat dan weer wel ...![]()
tips en andere opmerkingn zijn ook welkom!
Rechtop in je bed???? gelukkig ...ik dacht al dat er wat met me mis was!quote:In tijden van de hechtingen bij mij, stond ik 's nachts rechtop in m'n nest en normaal denk ik niet aan m'n schoonmoeder maar op dat moment wel, Jezus wat een pijn. Maar dat ben je weer snel vergeten. Als het een probleem geeft kan je altijd terug naar de Uroloog.
Ik heb nergens last van gehad. Penis was echt strak in het verband gejast... niet normaal meer.. maar goed dat ze dat onder narcose hebben gedaan, wil niet weten HOE ze het gedaan hebben....quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:59 schreef Elias79 het volgende:
Ik ben nu dik een week geleden besneden(kompleet), had last van phimosis dat is vernauwing.
Ik heb zoiets van .. als je het doet doe het dan goed
[..]
Rechtop in je bed???? gelukkig ...ik dacht al dat er wat met me mis was!
ik heb dat met die hechtingen net een beetje achter de rug... sjezzzzzus je gaat letterlijk en figuurlijk naar de hel en terug!! 't lijkt wel een rollade. Ik heb in jaren niet zo slecht geslapen :s
Kan niet wachten tot de boel weer de oude is
Ik was ook naar de dokter geweest, hij zei ook dat ik naar een uroloog moest. Dat was een paar maanden geleden ondertussenquote:Op donderdag 16 november 2006 22:43 schreef ReVu het volgende:
Vannochtend naar de dokter geweest...
Doorverwezen! Eindelijk...
Hier word ik ook echt wakker van... Ik heb zondag op maandag zonder verband geslapen, ging best redelijk. Weet iemand eigenlijk hoelang je iedere keer nieuw verband erom moet leggen?quote:Op maandag 4 december 2006 17:18 schreef Monticola het volgende:
Het is me ontzettend meegvallen qua napijn, van de nachtelijke erecties word je wel wakker, daar niet van.
lijkt me zolang er nog een wondje zit dat je elke dag het verband moet verversen.quote:Op maandag 4 december 2006 19:04 schreef ReVu het volgende:
[..]
Hier word ik ook echt wakker van... Ik heb zondag op maandag zonder verband geslapen, ging best redelijk. Weet iemand eigenlijk hoelang je iedere keer nieuw verband erom moet leggen?
Geduld. 2 weken is ook nog erg kort. Maar geloof me het gaat minder worden.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:54 schreef Monticola het volgende:
"na een aantal weken vormt zich een beschermlaagje op de eikel waardoor deze minder gevoelig wordt." Dat lees je in de meeste informatie over besnijdenis.
Mijn eigen ervaring: het is nu een dikke twee weken geleden en de eikel is nog steeds behoorlijk gevoelig. Vooral het randje.
Wel is hij een stuk minder gevoelig dan voor de besnijdenis, toen deed echt elke aanraking pijn en nu kan ik het grootste gedeelte pijnloos aanraken.
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, mijn probleem: Bij een erectie krijg ik mijn voorhuid niet helemaal naar achter gehaald. Ik heb nergens last van, het is alleen dat de ring die nog over de eikel zit (zowel gewoon als bij een erectie) niet is meegerekt gedurende de jaren. Ik heb nu Clobetasol / Dermovate crème 0.05% meegekregen. 2maal daags erop smeren voor een maand, en het zaakje zou soepeler moeten worden... Nu lees ik de bijsluiter, en het is best een sterke creme. Nu is mijn vraag:quote:Op donderdag 14 september 2006 12:30 schreef UNDERTAKER het volgende:
even een korte vraag;
is er iemand bekend met clobetasol of Dermovate crème 0.05% ?
Zijn er ervaringen mee?
Wat wil je horen? Doe het gewoon, ik heb er spijt van dat ik het niet eerder gedaan heb.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:40 schreef Hetisde88style het volgende:
Ik durf nog niet eens naar de dokter, help? :p Kan bij gewone toestand dus ook niet tot achter de eikel krijgen...![]()
Vooral het familie gedeelte, niet zo'n zin in om het leuk aan hun te vertellen enz?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef Monticola het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Doe het gewoon, ik heb er spijt van dat ik het niet eerder gedaan heb.
Wat vind je erger? Een gevoelig onderwerp bespreken met huisarts en evt. familie of je gezondheid/seksleven riskeren? Ingescheurde voorhuid e.d. schijnt niet fijn te voelen. Ontstekingen omdat je je eikel niet schoon kunt maken zijn ook niet fijn.
Het vertellen of gewoon gedaan als naar dokter geweest etc?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef Monticola het volgende:
Eh nee, had ik ook niet. Gewoon gedaan.
Je toompje door laten knippen, is dat een lange en/of drastische ingreep? Doet de dokter dat even snel of moet je daarvoor echt naar het ziekenhuis enzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:59 schreef oO_Dennis_Oo het volgende:
[..]
De beste tip die er is: Ga naar de dokter. Die kan precies zeggen wat er scheelt.
Ik heb het toompje laten doorknippen(verlengen). Ik ben nu een aantal weten verder. Ik heb nog maar een hechting zitten en kan wel al weer vol op genieten van de sex. Me vriendin is dik te vreden en ook ik heb hierdoor betere sex. Dus, als je denkt dat het niet goed zit, ga dan ff langs de dokter. Je krijgt er spijt van als je het niet doet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dit ook. Ik k kon ook (meestal) maar 1x klaarkomen. Hoe het nu is na mn besnijdenis kan ik je nog niet vertellen omda ik nog niks gedaan heb. (is nog maar 2 weekjes geleden)quote:Op zondag 29 april 2007 17:33 schreef drops het volgende:
Beste mannen, mijn vriend heeft dit probleem ook. En hij kan altijd maar 1 keer klaar komen, en daarna de hele nacht (of dag) niet meer. Hij zegt dus dat het aan z'n te strakke voorhuid ligt, maar hebben jullie dit probleem ook? Of kunnen jullie wel weer gewoon meerder keren per sexbeurt stijf worden???
wat dacht je van een besnijdenis? dus gewoon naar huisarts-> uroloog gaan!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:03 schreef Lekkerpindakaas het volgende:
ik heb het volgende probleem:
Als ik mijn voorhuid over de eikel wil schuiven dan lukt dit niet
De boven kant gaat er wel over zeg maar maar de onderkant is niet als of die ergens aan vast plakt ofzo..
Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Hoe gaat dat dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:54 schreef dynamiet het volgende:
[..]
wat dacht je van een besnijdenis? dus gewoon naar huisarts-> uroloog gaan!
Ik kan mij het niet meer goed herinneren maar ik was ieder geval de zelfde dag weer thuis. maar er is vast meer informatie op dit forum en op internet te vinden..quote:Op maandag 2 juli 2007 18:00 schreef Lekkerpindakaas het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
Is dat besneden worden en hoppa naar huis of moet je een paar uur daar blijven ofzo?
tot over je eikel heenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:34 schreef MouzurX het volgende:
Hoe ver moet je voorhuid dan naar achter kunnen?
dit lukt mij wel, maar het voelt niet echt chill. Alsof er (te)veel spanning op mijn voorhuid staat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:50 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
tot over je eikel heen
dwz je eikel moet helemaal bloot kunnen komen te liggen
hey!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:33 schreef tostiapparaat het volgende:
hai allemaal,
Ik had ook altijd het probleem dat voorhuid niet naar achteren kon, maar had iets van: maakt het eigenlijk ook uit, zal wel goed zitten. Na dit topic gelezen te hebben toch maar besloten om het advies te volgen gewoon elke keer je voorhuid verder naar achteren te trekken zodat het gaat rekken, uiteindelijk glijdt ie eroverheen.
Wonder boven wonder, echt binnen 5 dagen zat ie erover heenop het moment nog niet geheel zonder problemen, moet er wel wat voor doen, maar da's gewoon kwestie van herhaling.
Zit natuurlijk meer met het feit dat mijn zielige eikel zijn hele leven alleen maar voorhuid gevoelt heeft, en al het andere is supergevoelig. Zelfs als het water van de douche erop klettert is het een rotgevoel. Iemand enige tips hoe ik em wat minder pijnlijk kan laten worden?![]()
tx vast !
Toch best veel denk ik .quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:21 schreef Monotomo het volgende:
Volgens mij heb ik dit dus ook (nouja, volgens mij. Weet het wel zeker ongeveer). Maar op de hoeveel mannen heeft hier last van?
Oké.. Nu mezelf nog zover krijgen het tegen m'n ouders te vertellen en naar de dokter te gaan.quote:
doe het nu dus al weken lang, en je hebt helemaal gelijk!!quote:Op maandag 3 september 2007 01:52 schreef romaniaza het volgende:
[..]
hey!
Dat probleem heb ik ook gehad en dat is eigenlijk pure gewenning, scherm je eikel een beetje af met je handen en laat het (lauwe) water er rustig op kletteren. Na een aantal keren gaat dit beter en merk je al een verschil!
Er zijn andere manieren maar dit vond ik de makkelijkste en snelste manier(Oja, en je zit toch in je uppie in bad/de douche)
ja maar hoe rek je het dan op want naar achter trekken lijkt me raar want dat rondje moet toch groter worden en het lijkt me dat alleen je voorhuid dan langer wordt...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef tostiapparaat het volgende:
[..]
doe het nu dus al weken lang, en je hebt helemaal gelijk!!![]()
![]()
kan em nu onder de volle straal houwen van de douche, en met mn vingers aanraken ofzo doet ook geen pijn meer, maar lekker voelen is een ander verhaal. Anyway, voor degene die die naar de huisarts willen wil ik het volgene zeggen:
Doe hetzelfde als ik gedaan heb: blijf rekken tot ie eroverheen zit, dit lukt altijd op een gegeven moment (bij mij duurde het 6 tot 7 dagen). Eerste dagen echt ff door pijn heenbijten, maar dan ben je er welDan zelfde als boven beschreven: laat er water op kletteren, en na een paar weken zul je zien dat ie minder gevoelig is en voel je je al met al een stuk zekerder
![]()
Rondje moet groter worden ja, dat doe je toch echt door het te proberen over je eikel heen te schuiven. In den beginne past het niet, maar je huid rekt simpelweg wel op. Of je voorhuid langer wordt? Ik heb niet het gevoel dat dat bij mij het geval is, maar ik sluit niet uit dat ie hooguit 1mm langer wordt. Nogmaals, dit is bij mij niet het geval.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja maar hoe rek je het dan op want naar achter trekken lijkt me raar want dat rondje moet toch groter worden en het lijkt me dat alleen je voorhuid dan langer wordt...
Word wel gedaan, maar groeit weer dicht ofzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:48 schreef F04 het volgende:
kunnen ze niet enkel een sneetje maken in de voorhuid onder plaatselijke verdoving?
In slappe stand voorhuid naar achter, handdoek in je bek om stuk te bijten en dan proberen een erectie te krijgen. Doet erg pijn maar scheuren o.i.d. zal het niet. Het rekken gaat hier echter wel heel snel door dus is het ff doorbijten. Heeft bij mij goed gewerkt, nog steeds is alles nog niet helemaal soepel maar het gaat steeds beter. (Duurt ongeveer twee weken)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:31 schreef Blistering het volgende:
Blergh, ook maar is m'n beklag doen dan. Heb nu al zo'n jaar of 2 last van een te nauwe voorhuid. Heb me er voorheen nooit zo mee bezig gehouden, omdat sex e.d me toen nog niet zo kon boeien (Ben nu 16..)
Anyhow, in smalle toestand is m'n penis dus nogal klein. 4 cm, met een beetje geluk. Schaam me er best voor. In smalle toestand gaat m'n voorhuid dus ook probleemloos over m'n eikel heen. Kan 'm ook helemaal verder naar achteren doen, maar dan ontstaat er een heel stuk ''rode'' huid van een centimeter of 2, waarna het overgaat op normale huid. Ben er zelf nog niet helemaal over uit wat die rode huid nu is. Want die is er dus alleen maar als ik de boel helemaal naar achteren optrek.
Als de boel stijf is krijg ik m'n voorhuid dus echt niet over m'n eikel heen. Als ik in slappe toestand m'n voorhuid over m'n eikel trek, en dan de boel stijf maak dan doet het dus ook echt pijn allemaal. Masturberen is dus ook niet echt fijn, en klaarkomen heb ik nog nooit gedaan (Hence, sex in het algemeen) Stijf is m'n penis ook maar hooguit 10/11 cm.
Mijn vragen zijn voornamelijk, wat raden jullie mij aan te doen? Durf er eigenlijk niet mee naar m'n ouders, laat staan de dokter. En gaat m'n penis nog groeien? Want ik schaam me er best wel voor.. Hopelijk kunnen jullie me wat antwoorden geven.
God, maak gewoon een afspraak. Wat heb je te verliezen????quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:43 schreef Infadels het volgende:
Hallo,
Ik heb ook een te strakke voorhuid, ongeveer 1,5 jaar terug kon ik mijn voorhuid niet achter de eikel krijgen in slappe toestand (ik had dus uberhaupt nog nooit een eikel gezien haha), maar stukje bij beetje lukte het wel. In stijve toestand had ik nu hetzelfde probleem, moet ik dit ook nog een jaartje aanzien of echt een afspraak maken (waar ik eigenlijk geen zin in heb). Ik ben 19 jaar.
Bvd!!
Mijn voorhuidquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:41 schreef duncannn het volgende:
[..]
God, maak gewoon een afspraak. Wat heb je te verliezen????
Maar serieus. Ga gewoon naar de huisarts, hij verwijst je door naar een uroloog of zal kijken als die zelf een oplossing kan bedenken. Ik heb zelf ook 2 jaar niet gedurfd om naar de huisarts te gaan voor m'n te korte toompje, maar toen ik het deed was er geen rede tot schaamte en kan nu alles zonder problemen doen.quote:
10 prikken in je lul?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:08 schreef Infadels het volgende:
Eerder die 10 prikken in je lul..., maargoed ik ga een afspraak maken binnenkort
De dokter kan je dat waarschijnlijk heel goed vertellenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef Sinnedmask het volgende:
Ik heb een tijd terug mijn toompje laten weg snijden (een behandeling waar je nauwelijks last van hebt)
en dit heeft een hoop geholpen maar nog niet voldoende. Nu wil ik toch het liefst mijn voorhuid behouden dus wil ik de voorhuid oprekken. Nu heb ik al veel positieve verhalen gehoord van mensen die dit gedaan hebben en ik heb het zelf ook al een paar keer geprobeerd. Maar is er iemand die een beetje specifieker kan zijn hoe je dit goed kan aanpakken. Hoe vaak op een dag, op welke manier en hoe lang zal het duren voordat ik er resultaten ga zien.
Nee die had nog nooit van de zalf gehoord. Ook over oprekken zei hij "er valt waarschijnlijk niet meer veel op te rekken" hij verwees me meteen door voor een volledige circumsisie terwijl de situatie niet eens zo erg is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De dokter kan je dat waarschijnlijk heel goed vertellen
Heb je het over je huisarts of over de uroloog?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:53 schreef Sinnedmask het volgende:
[..]
Nee die had nog nooit van de zalf gehoord. Ook over oprekken zei hij "er valt waarschijnlijk niet meer veel op te rekken" hij verwees me meteen door voor een volledige circumsisie terwijl de situatie niet eens zo erg is.
Huisarts.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je het over je huisarts of over de uroloog?
Nou, dan is het duidelijk toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:38 schreef Sinnedmask het volgende:
[..]
Huisarts.
Maar de uroloog wou ook een gehele besnijdenis.
Nou nee.quote:
Hoe kun je nu lopen dan als je eikel zo'n pijn doet? En wordt dat minder?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef Trophyhunter het volgende:
blabla
ik loop een beetje alsof ik in mijn broek gescheten hebt, en mijn eikel doet niet echt pijn, maar net alsof iemand steeds een stuk schuurpapier er langs haalt, en dat is nog niet minder geworden sinds donderdag.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef thijsltc het volgende:
[..]
Hoe kun je nu lopen dan als je eikel zo'n pijn doet? En wordt dat minder?
hele strakke boxers dragen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef thijsltc het volgende:
[..]
Hoe kun je nu lopen dan als je eikel zo'n pijn doet? En wordt dat minder?
ik draag ATM bjorn borg en muchacho malo boxers, vrij ruim dus.quote:Op zondag 29 november 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hele strakke boxers dragen?
Slips worden over het algemeen vooral aangeraden
Lekker van je vriendin ookquote:Op donderdag 3 december 2009 01:46 schreef Trophyhunter het volgende:
Yo mensen,
Het is nu bijna een week geleden en ik moet zeggen dat ik me goed voel, ik voel me sterk en soort van herboren, misschien is het wel een moraalquestie waar ik het afgelopen half jaar mee rond gelopen heb, omdat het altijd in je achterhoofd zit natuurlijk.
Ik kan nog niet heel erg goed lopen, eikel is nog heel gevoelig en ik beperk mezelf dan ook tot 4 uurtjes werken per dag (met excuus dat ik een blinde darm operatie heb gehad).
Ik heb net alles ff goed geschoren daar beneden, omdat het gewoon ondragelijk is als je s'avonds haartjes tussen je helende wonden uit moet trekken.
Er is nog wel een ander nadeel wat ik tegen ben ik gekomen, de stank, de hechtingen zijn aan het oplossen en dit ruikt ook gewoon naar een rottings proces, ik heb mijn urloog verteld en me gerust gesteld was dat het normaal was dat je schwanz de eerste 2 weken wat riekt naar rotte eiers, ik had voor de zekerheid gebelt omdat ik dacht dat het misschien ontstoken was.
ja voor de rest, het in bedwang houden van fapneigingen heb ik het redelijk moeilijk mee, en het helpt ook niet echt als je vriendin heel de tijd zit te teasen ;<
ik post over een weekje wel weer een update!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |