abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68732580
Een besnijdenis kan al onder lokale verdoving en is binnen 10 min gedaan. Dan moet je het wel laten doen bij een speciale besnijdeniskliniek ipv ziekenhuis. Bij een ziekenhuis is de kans groot dat je onder gehele anesthesie moet.

[ Bericht 11% gewijzigd door F04 op 06-05-2009 17:12:29 ]
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:12:17 #252
256163 Dirk1990
Gezellige poster!
pi_69095023
Ik heb hier ook veel last van. Soms gaat het bloeden.
pi_72304400
Ik heb hier ook last van. Ik kan mijn voorhuid nooit terugschuiven, ook niet in slappe toestand. Ik wil hier wel graag iets aan laten doen maar ik voel me er totaal niet gemakkelijk bij.
Ik ben al 1 keer bij de huisarts geweest voor die zalf, maar dat heeft niet geholpen. Dus een operatie zal de enige oplossen zijn, lijkt me.
Echter, ik wil niet besneden worden. 'Moet' dat? En voor de mensen met ervaring, hoe lang duurt het voordat het zaakje er weer een beetje normaal uit ziet? Ik douche wekelijks in teamverband en wil dit soort dingen liever voor mezelf houden, is dat mogelijk?
'Schneller! Schneller!'
  Grootste lurker 2022 dinsdag 1 september 2009 @ 21:11:16 #254
47883 Modus
pi_72353644
Ik meen dat in sommige gevallen volstaan kan worden met slechts een kleine inkeping, ergens bij het toompje. Maar dat weet ik niet zeker.
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:43:18 #255
225587 Infadels
Universe in Reverse
pi_72540629
Hallo,

Ik heb ook een te strakke voorhuid, ongeveer 1,5 jaar terug kon ik mijn voorhuid niet achter de eikel krijgen in slappe toestand (ik had dus uberhaupt nog nooit een eikel gezien haha), maar stukje bij beetje lukte het wel. In stijve toestand had ik nu hetzelfde probleem, moet ik dit ook nog een jaartje aanzien of echt een afspraak maken (waar ik eigenlijk geen zin in heb). Ik ben 19 jaar.

Bvd!!
pi_72643535
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:43 schreef Infadels het volgende:
Hallo,

Ik heb ook een te strakke voorhuid, ongeveer 1,5 jaar terug kon ik mijn voorhuid niet achter de eikel krijgen in slappe toestand (ik had dus uberhaupt nog nooit een eikel gezien haha), maar stukje bij beetje lukte het wel. In stijve toestand had ik nu hetzelfde probleem, moet ik dit ook nog een jaartje aanzien of echt een afspraak maken (waar ik eigenlijk geen zin in heb). Ik ben 19 jaar.

Bvd!!
God, maak gewoon een afspraak. Wat heb je te verliezen????
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:10:06 #257
225587 Infadels
Universe in Reverse
pi_72657129
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:41 schreef duncannn het volgende:

[..]

God, maak gewoon een afspraak. Wat heb je te verliezen????
Mijn voorhuid
pi_72660885
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:10 schreef Infadels het volgende:

[..]

Mijn voorhuid
Maar serieus. Ga gewoon naar de huisarts, hij verwijst je door naar een uroloog of zal kijken als die zelf een oplossing kan bedenken. Ik heb zelf ook 2 jaar niet gedurfd om naar de huisarts te gaan voor m'n te korte toompje, maar toen ik het deed was er geen rede tot schaamte en kan nu alles zonder problemen doen.

Dat lijkt me jouw probleem? Schaamte?
  zaterdag 12 september 2009 @ 02:08:25 #259
225587 Infadels
Universe in Reverse
pi_72665444
Eerder die 10 prikken in je lul..., maargoed ik ga een afspraak maken binnenkort
pi_72674013
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 02:08 schreef Infadels het volgende:
Eerder die 10 prikken in je lul..., maargoed ik ga een afspraak maken binnenkort
10 prikken in je lul?

Je hebt meerdere opties. Je kunt inderdaad kiezen voor een locale verdoving. Maar je kunt ook ff in een algehele verdoving.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_73500633
Ik heb een tijd terug mijn toompje laten weg snijden (een behandeling waar je nauwelijks last van hebt)
en dit heeft een hoop geholpen maar nog niet voldoende. Nu wil ik toch het liefst mijn voorhuid behouden dus wil ik de voorhuid oprekken. Nu heb ik al veel positieve verhalen gehoord van mensen die dit gedaan hebben en ik heb het zelf ook al een paar keer geprobeerd. Maar is er iemand die een beetje specifieker kan zijn hoe je dit goed kan aanpakken. Hoe vaak op een dag, op welke manier en hoe lang zal het duren voordat ik er resultaten ga zien.
pi_73501564
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef Sinnedmask het volgende:
Ik heb een tijd terug mijn toompje laten weg snijden (een behandeling waar je nauwelijks last van hebt)
en dit heeft een hoop geholpen maar nog niet voldoende. Nu wil ik toch het liefst mijn voorhuid behouden dus wil ik de voorhuid oprekken. Nu heb ik al veel positieve verhalen gehoord van mensen die dit gedaan hebben en ik heb het zelf ook al een paar keer geprobeerd. Maar is er iemand die een beetje specifieker kan zijn hoe je dit goed kan aanpakken. Hoe vaak op een dag, op welke manier en hoe lang zal het duren voordat ik er resultaten ga zien.
De dokter kan je dat waarschijnlijk heel goed vertellen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_73522768
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De dokter kan je dat waarschijnlijk heel goed vertellen
Nee die had nog nooit van de zalf gehoord. Ook over oprekken zei hij "er valt waarschijnlijk niet meer veel op te rekken" hij verwees me meteen door voor een volledige circumsisie terwijl de situatie niet eens zo erg is.
pi_73533860
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:53 schreef Sinnedmask het volgende:

[..]

Nee die had nog nooit van de zalf gehoord. Ook over oprekken zei hij "er valt waarschijnlijk niet meer veel op te rekken" hij verwees me meteen door voor een volledige circumsisie terwijl de situatie niet eens zo erg is.
Heb je het over je huisarts of over de uroloog?
pi_73548978
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je het over je huisarts of over de uroloog?
Huisarts.

Maar de uroloog wou ook een gehele besnijdenis.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:23:00 #266
164283 Luco
Buongiorno!
pi_73943238
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:38 schreef Sinnedmask het volgende:

[..]

Huisarts.

Maar de uroloog wou ook een gehele besnijdenis.
Nou, dan is het duidelijk toch?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_74733846
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:23 schreef Luco het volgende:

[..]

Nou, dan is het duidelijk toch?
Nou nee.

Ik heb dus de afgelopen weken dagelijks de voorhuid opgerekt en ik merk nu al goeie resultaten. Dus voor andere die dit probleem hebben: Laat je niet zomaar een besnijdenis aanpraten er is nog hoop door simpelweg op te rekken. Blijkbaar weten nederlandse artsen hier nog weinig over, in het VK is dit inmiddels al normaal en wordt er tegenwoordig veel minder besneden.
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:00:39 #268
281460 Trophyhunter
as good as it gets!
pi_75094687
Hey dewds/dames

Ik ben nieuw op Fok!, al lees ik al een hele lange tijd fok! forums omdat het af en toe gewoon lachen gieren brullen is, ook heeft het mij verschrikkelijk geholpen met betrekking tot mijn schwanz.

Laat ik mijn situatie even schetsen:

ik ben 22, heb nu 3 jaar met dezelfde vriendin, en kreeg rond maart ongeveer last van een te nauwe voorhuid, mijn vriendin meteen zeuren dat ik naar de dokter moest voor zalf ect ect.

Maar ik durfde (uiteraard) niet, na een hoop geruzie en gezeur ben ik begin oktober uiteindelijk toch gegaan, en ik werd meteen doorverwezen naar de uroloog, hier ben ik vorige week dinsdag geweest.

Die kwam al gouw tot de conclusie dat ik een volledige besnijdenis moest, dus, toompje eraf, voorhuid eraf, de hele mikmak, omdat het door mijn allergieen terug zou kunnen komen als ik hem maar een klein stukje in zou laten korten, dus ik terug naar huis.

Uiteindelijk alles tegen mijn ouders verteld, en tegen mijn zussen (wij kunnen vrij over dit soort dingen praten thuis, gelukkig)

Ik kreeg de volgende dag een telefoontje dat ik donderdag 26 november geopereert zou worden, zo gezegd zo gedaan.

Nu zit ik hier, ik moet allereerst zeggen dat ik absoluut geen pijn heb van de wondjes, er was donderdagavond ook een hechting gesprongen bij mijn toompje, dus ik had een mooi fonteintje .
Maar de wonden dus doen totaal geen zeer, het enigste probleem nu is de eikel.

Hij is gewoon zo gevoelig dat ik totaal niets kan doen, bij de minste beweging zit ik met een onaangenaam gevoel omdat mijn eikel schuurt langs mijn onderbroek/benen/whatever.

Maar naar al jullie twijfelaars toe, ik weet dat het moeilijk is, ik weet dat het beschamend is, maar ga gewoon naar de dokter. Het doet absoluut geen pijn (op de gevoelige eikel na)

Ik laat jullie nog wel weten hoe het verder genezen is, het is nu op dag 2 nog heel erg gezwollen, en het lekt af en toe nog wat bloed, al is dit al minder tijdens de eerste avond, spontane erecties krijgen is dodelijk, dan verga je van de pijn.
pi_75095261
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:00 schreef Trophyhunter het volgende:
blabla
Hoe kun je nu lopen dan als je eikel zo'n pijn doet? En wordt dat minder?
  zaterdag 28 november 2009 @ 21:19:42 #270
281460 Trophyhunter
as good as it gets!
pi_75095366
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef thijsltc het volgende:

[..]

ik loop een beetje alsof ik in mijn broek gescheten hebt, en mijn eikel doet niet echt pijn, maar net alsof iemand steeds een stuk schuurpapier er langs haalt, en dat is nog niet minder geworden sinds donderdag.

Ik kan me overgens niets meer herrineren van de reis terug van het ziekenhuis naar huis, zo lam was ik. Het is dus niet aan te raden zelf naar huis te rijden
pi_75100011
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:16 schreef thijsltc het volgende:

[..]

hele strakke boxers dragen?
Slips worden over het algemeen vooral aangeraden
  zondag 29 november 2009 @ 12:02:26 #272
281460 Trophyhunter
as good as it gets!
pi_75105638
quote:
Op zondag 29 november 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

hele strakke boxers dragen?
Slips worden over het algemeen vooral aangeraden
ik draag ATM bjorn borg en muchacho malo boxers, vrij ruim dus.

Vanochtend wakker geworden, had een klein beetje gebloed, minder als vrijdagnacht iedergeval.

Zwelling is duidelijk minder, en het gedeelte waar (vroeger) mijn toompje zat is volledig dicht en ziet er weer een beetje normaal uit.

Heb net voor de 2e keer gedouched, ging goed alleen je moet uitkijken dat de straal je tampeloerus niet raakt, dan kom je bijna klaar en komt er een bandschuurmachine langs je eikel

heb het goed schoon kunnen maken en af kunnen drogen, en ga nu weer een dag met vol goede moed en hopelijk weinig last in!

ik hou jullie op de hoogte!
  maandag 30 november 2009 @ 01:21:53 #273
281460 Trophyhunter
as good as it gets!
pi_75132461
goed weer een dag overleeft,

net samen met mijn vriendin gekeken wat er zou gebeuren bij een erectie, het duurde een tijdje voordat het op gang kwam en was zoiezo niet volledig, we hadden al tissue's en doekjes in de aanslag, maar er seipelde maar een klein beetje bloed weg.

voor de rest is de rand onder mijn eikel (waar nog voorhuid zit dus) nog heel erg gezwollen, dit (denk ik) omdat daar nog hectingen inzitten en gedeeltes die nog niet dicht zijn, het gebied bij mijn toompje is wonderbaarlijk snel genezen, het doet daar ook absoluut geen pijn meer en merk dat daar de hechtingen ook al bijna zijn opgelost.

Ik ga nu slapen, hopelijk kom ik een nacht door zonder bloed verlies, zodat ik geen tissue's meer in mijn onderbroek hoef te stoppen

tot morgen!
  donderdag 3 december 2009 @ 01:46:03 #274
281460 Trophyhunter
as good as it gets!
pi_75235390
Yo mensen,

Het is nu bijna een week geleden en ik moet zeggen dat ik me goed voel, ik voel me sterk en soort van herboren, misschien is het wel een moraalquestie waar ik het afgelopen half jaar mee rond gelopen heb, omdat het altijd in je achterhoofd zit natuurlijk.

Ik kan nog niet heel erg goed lopen, eikel is nog heel gevoelig en ik beperk mezelf dan ook tot 4 uurtjes werken per dag (met excuus dat ik een blinde darm operatie heb gehad ).

Ik heb net alles ff goed geschoren daar beneden, omdat het gewoon ondragelijk is als je s'avonds haartjes tussen je helende wonden uit moet trekken.

Er is nog wel een ander nadeel wat ik tegen ben ik gekomen, de stank, de hechtingen zijn aan het oplossen en dit ruikt ook gewoon naar een rottings proces, ik heb mijn urloog verteld en me gerust gesteld was dat het normaal was dat je schwanz de eerste 2 weken wat riekt naar rotte eiers, ik had voor de zekerheid gebelt omdat ik dacht dat het misschien ontstoken was.

ja voor de rest, het in bedwang houden van fapneigingen heb ik het redelijk moeilijk mee, en het helpt ook niet echt als je vriendin heel de tijd zit te teasen ;<

ik post over een weekje wel weer een update!
  donderdag 3 december 2009 @ 10:17:37 #275
164283 Luco
Buongiorno!
pi_75238955
quote:
Op donderdag 3 december 2009 01:46 schreef Trophyhunter het volgende:
Yo mensen,

Het is nu bijna een week geleden en ik moet zeggen dat ik me goed voel, ik voel me sterk en soort van herboren, misschien is het wel een moraalquestie waar ik het afgelopen half jaar mee rond gelopen heb, omdat het altijd in je achterhoofd zit natuurlijk.

Ik kan nog niet heel erg goed lopen, eikel is nog heel gevoelig en ik beperk mezelf dan ook tot 4 uurtjes werken per dag (met excuus dat ik een blinde darm operatie heb gehad ).

Ik heb net alles ff goed geschoren daar beneden, omdat het gewoon ondragelijk is als je s'avonds haartjes tussen je helende wonden uit moet trekken.

Er is nog wel een ander nadeel wat ik tegen ben ik gekomen, de stank, de hechtingen zijn aan het oplossen en dit ruikt ook gewoon naar een rottings proces, ik heb mijn urloog verteld en me gerust gesteld was dat het normaal was dat je schwanz de eerste 2 weken wat riekt naar rotte eiers, ik had voor de zekerheid gebelt omdat ik dacht dat het misschien ontstoken was.

ja voor de rest, het in bedwang houden van fapneigingen heb ik het redelijk moeilijk mee, en het helpt ook niet echt als je vriendin heel de tijd zit te teasen ;<

ik post over een weekje wel weer een update!
Lekker van je vriendin ook
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')