abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_68732580
Een besnijdenis kan al onder lokale verdoving en is binnen 10 min gedaan. Dan moet je het wel laten doen bij een speciale besnijdeniskliniek ipv ziekenhuis. Bij een ziekenhuis is de kans groot dat je onder gehele anesthesie moet.

[ Bericht 11% gewijzigd door F04 op 06-05-2009 17:12:29 ]
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:12:17 #252
256163 Dirk1990
Gezellige poster!
pi_69095023
Ik heb hier ook veel last van. Soms gaat het bloeden.
pi_72304400
Ik heb hier ook last van. Ik kan mijn voorhuid nooit terugschuiven, ook niet in slappe toestand. Ik wil hier wel graag iets aan laten doen maar ik voel me er totaal niet gemakkelijk bij.
Ik ben al 1 keer bij de huisarts geweest voor die zalf, maar dat heeft niet geholpen. Dus een operatie zal de enige oplossen zijn, lijkt me.
Echter, ik wil niet besneden worden. 'Moet' dat? En voor de mensen met ervaring, hoe lang duurt het voordat het zaakje er weer een beetje normaal uit ziet? Ik douche wekelijks in teamverband en wil dit soort dingen liever voor mezelf houden, is dat mogelijk?
'Schneller! Schneller!'
  Grootste lurker 2022 dinsdag 1 september 2009 @ 21:11:16 #254
47883 Modus
pi_72353644
Ik meen dat in sommige gevallen volstaan kan worden met slechts een kleine inkeping, ergens bij het toompje. Maar dat weet ik niet zeker.
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:43:18 #255
225587 Infadels
Universe in Reverse
pi_72540629
Hallo,

Ik heb ook een te strakke voorhuid, ongeveer 1,5 jaar terug kon ik mijn voorhuid niet achter de eikel krijgen in slappe toestand (ik had dus uberhaupt nog nooit een eikel gezien haha), maar stukje bij beetje lukte het wel. In stijve toestand had ik nu hetzelfde probleem, moet ik dit ook nog een jaartje aanzien of echt een afspraak maken (waar ik eigenlijk geen zin in heb). Ik ben 19 jaar.

Bvd!!
pi_72643535
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:43 schreef Infadels het volgende:
Hallo,