Geloven gaat niet samen op met logisch nadenken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:44 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Probeer het eens met logisch nadenken. Indien mogelik. :\.
Nee, gewoon 'het' gebeuren, samenzijn en een preek en met zn allen halleluja roepenquote:
En kleinschaliger zoals in de kerk?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, gewoon 'het' gebeuren, samenzijn en een preek en met zn allen halleluja roepen![]()
Dat blijkt alweer drie pagina's lang...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:45 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Geloven gaat niet samen op met logisch nadenken.
Dus alleen personen die niet logisch kunnen nadenken geloven? Apart clubje heb je dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:45 schreef Lizz-n het volgende:
Geloven gaat niet samen op met logisch nadenken.
Ik kom niet meer in de kerk sinds mijn dominee denkt dat ik homo benquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:46 schreef Beach het volgende:
En trouwens wat heb ik daar te zoeken?
Ik heb niet het gevoel dat God er is voor mij.
Confusedquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:44 schreef Beach het volgende:
Ik ben wel een soort van christelijk, maar daar zul je me echt niet aantreffen![]()
Eg nie!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ga ook maar naar bed, ik ben te oud voor welles/nietes.
Hij heeft je aan een praktijktest onderworpen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in de kerk sinds mijn dominee denkt dat ik homo ben![]()
Verkeerd gelezen, dat is niet helemaal wat ik bedoel, maar dat snap je hopelijk welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:46 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dus alleen personen die niet logisch kunnen nadenken geloven? Apart clubje heb je dan..
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij heeft je aan een praktijktest onderworpen?
Hij snapt het wel, maar wil gewoon dwars zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, dat is niet helemaal wat ik bedoel, maar dat snap je hopelijk wel![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:47 schreef Lizz-n het volgende:
Verkeerd gelezen, dat is niet helemaal wat ik bedoel, maar dat snap je hopelijk wel![]()
Rare dominee heb je danquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in de kerk sinds mijn dominee denkt dat ik homo ben![]()
Dat is die al vanaf het beginquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij snapt het wel, maar wil gewoon dwars zijn.
En dat als 24 jarigequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat is die al vanaf het beginAch ja sommige mensen kunnen niets anders.
nee hoor, homo's heb je altijd al gehad, maar ze kwamen er veel minder voor uit dan dat ze nu doenquote:
Nu wordt het maatschappelijk meer geaccepteerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
nee hoor, homo's heb je altijd al gehad, maar ze kwamen er veel minder voor uit dan dat ze nu doen![]()
Heerlijk zo'n EO-Jongerendag discussie
Het is ook een beetje laat voor heel serieuze reacties..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:52 schreef Beach het volgende:
Laat maar, serieus reageren heeft geen zin![]()
Bij sommige mensen niet nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:52 schreef Beach het volgende:
Laat maar, serieus reageren heeft geen zin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |