Verwees je niet zelf net naar de teksten van U2 toen iemand zei dat het geen gospel was?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:34 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal te vergelijken met U2, maar ben jij dan zo'n type die eerst naar de tekst luistert om de muziek te waarderen?
Daarom is het beter om alles te luisteren, ik vind ook niet alles top dat er op staatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Yep. Integraal onderdeel van een stuk muziek. Voor mij dan. Tenzij een nummer wel zo gruwelijk mooi van muziek is dat de tekst niet meer boeit, maar dat vond ik niet van de muziek die je aandroeg, sorry.
Goth's geloven niet in iets wat er niet is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:36 schreef Lizz-n het volgende:
maar dan niet in het gothic wezen maar in het christelijk zijn.
't Kon niet op tegen "I Want You (She's So Heavy)".quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Daarom is het beter om alles te luisteren, ik vind ook niet alles top dat er op staat![]()
Ja, maar ik snap die link niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Verwees je niet zelf net naar de teksten van U2 toen iemand zei dat het geen gospel was?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:38 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
en stond een vrouw aan de bali.
en die keek zo naar onze tshirts, en die wist zo de psalm te zeggen welke op de tshirts stond.
Gast, lees de OP nog 's en ga lekker naaktfietsen met zulke opmerkingenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Goth's geloven niet in iets wat er niet is..
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
ga maar ergens anders postenquote:Regels:
~ Geen gezeur over geloof, of je wel in God gelooft of niet, daar is deze topic niet voor bedoeld
~ Respecteer, en accepteer elkaar
Als dit bij de Christelijke Drukkerij Delft was, dan vind ik het niet zo raarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:38 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Daarbij, wij waren bij de drukker vandaag.
en stond een vrouw aan de bali.
en die keek zo naar onze tshirts, en die wist zo de psalm te zeggen welke op de tshirts stond.
En vond het zeer cool dat wij deze dingen lieten maken.
zo kan het natuurlijk ook he
Welk bewijs heb jij dan dat God er niet is?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:38 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, gewoon een fotozaakquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dit bij de Christelijke Drukkerij Delft was, dan vind ik het niet zo raar
En welk bewijs heb jij voor het tegendeel?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:40 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Welk bewijs heb jij dan dat God er niet is?![]()
Tegendeel lijkt me logischer vind je niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:40 schreef Lizz-n het volgende:
Welk bewijs heb jij dan dat God er niet is?![]()
We hebben het over "geloven". Daar zit m.i. weinig logica in. Daarom heet 't ook een geloof.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:41 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Tegendeel lijkt me logischer vind je niet?
Ook geen, dus daarom kun je niet met harde feiten zeggen dat God wel/niet bestaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
En welk bewijs heb jij voor het tegendeel?
Dus stelt iedereen voor zichzelf vast of ie vindt dat ie wel of niet bestaat, plus de nodige schimmige tussenvormen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:43 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ook geen, dus daarom kun je niet met harde feiten zeggen dat God wel/niet bestaat.
Probeer het eens met logisch nadenken. Indien mogelik. :\.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:43 schreef Lizz-n het volgende:
Ook geen, dus daarom kun je niet met harde feiten zeggen dat God wel/niet bestaat.
vanwege de muziek?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:44 schreef Beach het volgende:
Ik ben wel een soort van christelijk, maar daar zul je me echt niet aantreffen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |