20 seconden van het eerste nummer was genoeg om het héél rap weg te klikken.quote:
Typisch, ik ken niemand die dat overkomen is. Maar gelukkig ken ik maar weinig echte christenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
Dat christelijke stelletje van 17 en 20 dat laatst op tv was en moest trouwen van hun ouders omdat zij zwanger was zal er ook wel zijn...
tjah... ik vind het niet kunnen... voor t trouwen dat bovenste en alles er om heen.. but thats mequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
Dat christelijke stelletje van 17 en 20 dat laatst op tv was en moest trouwen van hun ouders omdat zij zwanger was zal er ook wel zijn...
Je weet maar nooitquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
Omdat ik te lui ben om aan het knopje van mijn radio te draaien en vrij trouw aan Radio 3FM ben, hoor ik de artiesten op die cd regelmatig voorbij komen wanneer de EO het programma X-Noizz uitzendt. Ik zeg pas dat ik iets niet kan waarderen wanneer ik het ook daadwerkelijk gehoord heb. Maar genoeg hierover, ik heb geen zin om God's toorn op me af te roepen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:22 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Omdat jij die 'relicrap-muziek' niet kan waarderen moet je ff hier kijken en luisteren, en dan zeggen of je gospel nog steeds 'relicrap-muziek' vindt.
Het is niet allemaal het zelfde dus daarom kun je beter alles beluisteren voor een goeie meningquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
20 seconden van het eerste nummer was genoeg om het héél rap weg te klikken.
Deels. Vind het niet te vergelijken met U2. Ik vind 't niks om muziek te luisteren waarin elk nummer ter meerdere eer en glorie van god is. Ik ben niet religieus, het thema spreekt me niet aan, en daarom is het voor mij ook geen aansprekende muziek. Elly en Rikkert zijn erger trouwens.quote:
Dus daar geloof je wel in?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om aan het knopje van mijn radio te draaien en vrij trouw aan Radio 3FM ben, hoor ik de artiesten op die cd regelmatig voorbij komen wanneer de EO het programma X-Noizz uitzendt. Ik zeg pas dat ik iets niet kan waarderen wanneer ik het ook daadwerkelijk gehoord heb. Maar genoeg hierover, ik heb geen zin om God's toorn op me af te roepen.
gare opmerking :-/quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:31 schreef Viperdesign het volgende:
God is iets voor mensen die het leven niet meer aankunnen.
Hmmm.... Nah..
"Je bent sterker dan je denkt!"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:31 schreef Viperdesign het volgende:
God is iets voor mensen die het leven niet meer aankunnen.
Hmmm.... Nah..
Te laat Croup! Ik meen me te herinneren dat je eensch in een ver grijs verleden een op dit forum toegespitste versie van het heilige boek hebt geschrevenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Maar genoeg hierover, ik heb geen zin om God's toorn op me af te roepen.
Nee, bovenstaande post getuigt van intelligentie!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:31 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
gare opmerking :-/
De FOK! Bijbel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te laat Croup! Ik meen me te herinneren dat je eensch in een ver grijs verleden een op dit forum toegespitste versie van het heilige boek hebt geschreven
Het is ook niet helemaal te vergelijken met U2, maar ben jij dan zo'n type die eerst naar de tekst luistert om de muziek te waarderen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deels. Vind het niet te vergelijken met U2. Ik vind 't niks om muziek te luisteren waarin elk nummer ter meerdere eer en glorie van god is. Ik ben niet religieus, het thema spreekt me niet aan, en daarom is het voor mij ook geen aansprekende muziek. Elly en Rikkert zijn erger trouwens.
ik ben niet de enige met dit shirtsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
EO
Maar even serieus, TS laat jij je serieus buiten zien met zo'n shirt en spandoek?
Yep. Integraal onderdeel van een stuk muziek. Voor mij dan. Tenzij een nummer wel zo gruwelijk mooi van muziek is dat de tekst niet meer boeit, maar dat vond ik niet van de muziek die je aandroeg, sorry.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:34 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal te vergelijken met U2, maar ben jij dan zo'n type die eerst naar de tekst luistert om de muziek te waarderen?
Wat is er dan mis mee? Als je hier wat tegen heb kun je dat ook wel tegen gothics hebben, die laten ook aan hun uiterlijk zijn dat zij dat zijn. TS doet niet anders, maar dan niet in het gothic wezen maar in het christelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
EO
Maar even serieus, TS laat jij je serieus buiten zien met zo'n shirt en spandoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |