Nu hoorde ik gisteren van mijn advocaat dat er in Den Haag heel simpel aan een appartement is te geraklen. Zelfs het bestaan van wachtlijsten ontkende hij.
Wat nu? Is dit zo?
[Dit bericht is gewijzigd door JikJik op 16-10-2001 17:09]
quote:daar is wel een wachtlijst voor
Op dinsdag 16 oktober 2001 17:01 schreef Koekepan het volgende:
De tweede kamer?
ik bedoel, je zal maar op de 35e plaats van de kieslijst van het CDA staan, dan kun je wachten tot je een ons weegt voor je ooit die kamer in mag
quote:okok
Op dinsdag 16 oktober 2001 17:22 schreef Breuls het volgende:
Zullen we de geintjes voor een andere keer bewaren?
ff ontopic dan:
-er is overal kamernood en het is nergens makkelijk om een appartement te krijgen, of je moet echt heel veel geld er voor over hebben...
-het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Den Haag daarop een uitzondering vormt, omdat het juist in de grote steden het ergst is in het algemeen...
quote:hey!
Op dinsdag 16 oktober 2001 17:01 schreef Koekepan het volgende:
De tweede kamer?
Daar woon ik!
Een appartement is daarentegen vrijwel niet te krijgen, tenzij je gaat kopen. De wachtlijsten voor een appartement zijn momenteel 3 à 4 jaar, tenzij je natuurlijk particulier wilt huren, maar dan ben je er veel geld voor kwijt.
quote:Da's grote onzin: vriend van me had binnen 1 week een particulier app. voor 450 EUR pm, niet echt veel dus...
Op maandag 11 augustus 2003 20:45 schreef Christine het volgende:Een appartement is daarentegen vrijwel niet te krijgen, tenzij je gaat kopen. De wachtlijsten voor een appartement zijn momenteel 3 à 4 jaar, tenzij je natuurlijk particulier wilt huren, maar dan ben je er veel geld voor kwijt.
quote:Voor een appartement vind ik dat vrij veel... omgerekend is dat toch duizend gulden, en dan komt er nog gas/water/electra en belastingen overheen.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:05 schreef Solitarias het volgende:
Da's grote onzin: vriend van me had binnen 1 week een particulier app. voor 450 EUR pm, niet echt veel dus...
Oja, en wanneer je studeert is je studiebeurs vaak niet hoger dan 420 euro per maand, daar kan je dus niet eens de kale huur van betalen.
quote:Ah, je studeert nog, dan is 450 wel veel ja.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:13 schreef Christine het volgende:[..]
Voor een appartement vind ik dat vrij veel... omgerekend is dat toch duizend gulden, en dan komt er nog gas/water/electra en belastingen overheen.
Oja, en wanneer je studeert is je studiebeurs vaak niet hoger dan 420 euro per maand, daar kan je dus niet eens de kale huur van betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |