Zo kun je het ook noemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:16 schreef moussy het volgende:
staat ze er ook op te rijen?
Aan zoiets zat ik ook te denken. Of iets dat ze heel lekker vindt (quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:45 schreef -DailaLama- het volgende:
Kun je er niet iets opspuiten wat hij niet lekker vindt om aan te knagen? Weet ik veel, een heel smerig goedje in een plantenspuit, dat spuit je op die kussen, laat je haar een paar keer aan knagen en na een paar dagen/weken gooi je die sloop in de was. Maar dan denkt zij nog steeds dat het gore spul er nog op zit.
Ozziequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:47 schreef Syrena het volgende:
Onze Beagle heeft een knuffelhond waar ie dat mee doet (hij is wel een mannetje). Het is wel een knuffel uit de dierenzaak, dus redelijk bestand tegen geknaag en gekwijl.
Hij heeft 'm wel al sinds we hem hebben, dus misschien wil jouw hond er in het begin nog niks van weten. Of juist wel, ik heb het opgegeven om te raden wat m'n beest gaat doen (al is dat bij Ozzie meestal bijten)
das eerder iets voor als ze schijnzwanger is....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:34 schreef Juup© het volgende:
laten steriliseren of dekken.
Doe ik ook consequent.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef moussy het volgende:
Ik zou dit gedrag afstraffen,
Mwah.. ze lijkt eerder gewoon geil.quote:klinkt toch wel als dominant gedrag.
De kussens liggen niet op de bank.quote:Straks bedenkt ze zich dat de bank van haar is en dan heb je de poppen aan het dansen.
Dan probeert ze de kussen te domineren. Met een domme blik in haar ogen en een tong scheef uit haar bek. Tenzij ze nog niet weet dat zij eigenlijk haar achterwerk aan het kussen dien te tonen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:40 schreef moussy het volgende:
denk eens na, een teef dekt niet, een teef moet juist de onderste zijn, dus iets van geilheid is het niet. Dan zou ze dr staart op zij klappen en dr achterwerk steeds aan de kussens laten zien, zodat de kussens weten waar ze dr moeten dekken
laat het iemand ff voor doenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dan probeert ze de kussen te domineren. Met een domme blik in haar ogen en een tong scheef uit haar bek. Tenzij ze nog niet weet dat zij eigenlijk haar achterwerk aan het kussen dien te tonen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:21 schreef Syrena het volgende:
Ja wat dat betreft past zijn naam exact ja.....![]()
![]()
Ozzie the Beagle of Darknessdie keihard gaat piepen zodra mijn moeder 5 sec uit het zicht is
Ja ze is 1 keer loops geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:46 schreef moussy het volgende:
[..]
laat het iemand ff voor doen
Is ze al eens loops geweest?
Onze (herder) teef ded wel eens zo achterlijk als ze loops was en dan vooral rond de tijd dat ze gedekt wilde worden. Dan sprong ze over de reu heen (die dus kleiner is) en draaide zo dr achterwerk naar de reu, met keurig dr staart op zij geklapt en dr bewegende vulva
Nee, naar mij of mijn vriendin doet ze totaal niet dominantquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:40 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ozzieposhie
TS: Volgens mij heeft dit met dominantie te maken. Naar jou of familie toe is ze niet dominant?
Die teckel van mij rijdt op haar knuffeldekentje... Tja, ik laat het maar![]()
Naar mij doet ze het ook niet. Naar mijn vriend wel. Naar hem luistert ze ook voor geen klap.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, naar mij of mijn vriendin doet ze totaal niet dominant
Dominant over een kussen!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:40 schreef Nuek het volgende:
[..]Ozzieposhie
TS: Volgens mij heeft dit met dominantie te maken. Naar jou of familie toe is ze niet dominant?
Die teckel van mij rijdt op haar knuffeldekentje... Tja, ik laat het maar![]()
Dit klinkt inderdaad logisch bedanktquote:Op maandag 13 juni 2005 00:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
Dit gedrag zie je veel bij Bullterriers, net zoals het staartjagen.
Dit ras heeft een sterke aanleg tot het vertonen van dwangmatig gedrag. Het gedrag zelf is niet erg (het is geen dominantie wat ik ergens hierboven las door een n00b). Wel moet je het doorbreken, zeker als het langer dan een paar minuten aanhoud. Ze kunnen er anders echt helemaal inblijven en niet meer uit te halen zijn. Probeer voor de hond een wat constructievere "outlet" te vinden. Zoals balspelletjes, apporteerspelletjes, zoekspelletjes oid. Corrigeren heeft geen zin, ze zal het ook niet begrijpen.
Doorbreek het gedrag en bied een alternatief aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |