toch handig, voor een geband account.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:17 schreef Troel het volgende:
de email die gestuurd wordt naar het aangegeven adres van Side_show_Bob gaat nu naar je modjesmail, PP.
Even je charmes in de strijd gooien en dan komt dat wel weer helemaal goed tochquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
toch handig, voor een geband account..
iddquote:
ja, dan kan ik dat e-mail adres ook wel laten veranderen, me dunktquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Even je charmes in de strijd gooien en dan komt dat wel weer helemaal goed toch
Het is mij Rrrrrrobert !quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:45 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het allemaal een toeeeeeeeeeestand!
*eenschquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:56 schreef Nouk het volgende:
Whiii BB! Hoe ist in je lovelife?
je bent een neger in het spel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Heb je die neger al gedumpt?
en als je niet teveel rondloopt een dikke ook nogquote:
quote:
Bert !quote:
tja die dag was ik niet zo vroeg wakker ik weet het nog goed .. ik had een beetje een katerquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Maar. Maar. Woonplaats Eemnes.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja die dag was ik niet zo vroeg wakker ik weet het nog goed .. ik had een beetje een kater
dat is wel net zo fris !quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga eem douchen.
Dat heb ik nu met Donner en Balkenende.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 vrouw op de wereld is die opgewonden wordt van Sylvester Stallone...
Die hebben hersens. Rocky niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met Donner en Balkenende.
Bij nouk heet dat Patta'squote:Op woensdag 15 juni 2005 21:22 schreef Zwansen het volgende:
Oh en Nouk als je dit leest, wat voor schoenen moet ik kopen?
heb je de goede haarmiddelen nou al zwans !?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:22 schreef Zwansen het volgende:
Oh en Nouk als je dit leest, wat voor schoenen moet ik kopen?
Nee, ik ben tegen haar wil in toch naar de kapper geweest. Alleen weet ze dat nog niet eens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb je de goede haarmiddelen nou al zwans !?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegen haar wil in toch naar de kapper geweest. Alleen weet ze dat nog niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |