Is gewaagd. Is een levende legende in Oporto. Al is Hélton een prima vervanger.quote:
ok.quote:
Waarom wilde die dat niet dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben wel al veel corners gekregen zeg. Dat had Mourinho nooit goed gevonden.
Nou, dan neemt ie ze toch gewoon kort....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
José hield niet zo van corners, omdat hij vond dat je bij een slechte corner vaak direct een gevaarlijke counter tegen kreeg.
Die kun je ook slecht nemen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:38 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nou, dan neemt ie ze toch gewoon kort....
Hij laat het nu even zienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Helton lijkt me een uitstekende atletische keeper,
Ik heb hem zelfs in het echt gezienquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Je post het en hij maakt een wereldredding. Wel leuk dat deze keeper nu op de Nederlandse TV is te zien.
NECquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ook op de training geweest of bij NEC toen?
Bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, ze hadden Rachid Bouaouzan uit moeten nodigen met Ali B naast hem.
Misschien vindt hij het wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:05 schreef mitt het volgende:
beetje zielig inderdaad dat Kokmeijer daar zit.
Kan nooit meer voetballen, dus dan nodig ze hem maar uit.
Zou ik ook wel leuk vinden, ik wacht op een uitnodiging.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel leuk om te doen.
Wij betreuren het van harte dat we daar momenteel om technische redenen nog geen uitspraken over kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
Komt er een Ajax-Arsenal-topic?
Ah toe. Doe het dan voor tong, omdat ie sinds net Fok's topposter is!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:15 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wij betreuren het van harte dat we daar momenteel om technische redenen nog geen uitspraken over kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |