quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Wist niet dat ze Kermit de Kikker tegenwoordig als spreker heben.
Zoek je weer ruzie zoals in "the old days?"quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:02 schreef fransie102 het volgende:
Wat een kijkersvraag. Ze passen zich wel aan aan het gemiddelde niveau van de Ajacieden
sys·teem·loos (bn.)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:05 schreef fransie102 het volgende:
'Ajax-systeem'Wat een belachelijke benaming vind ik dat toch.
Ik denk dat het woord 'kansloos' meer op zijn plaats is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
sys·teem·loos (bn.)
1 zonder systeem
Jullie staan zelfs in het woordenboek
Ik wist niet dat 'Hey zijn er hier ook leuke meisjes om te chatten?' in het woordenboek stond.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
sys·teem·loos (bn.)
1 zonder systeem
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 'Hey zijn er hier ook leuke meisjes om te chatten?' in het woordenboek stond.
[..]
Ik wist niet dat 'Hey zijn er hier ook leuke meisjes om te chatten?' in het woordenboek stond.
2 keer zelfsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
sys·teem·loos (bn.)
1 zonder systeem
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
sys·teem·loos (bn.)
1 zonder systeem
Jammer dat 'kutboer' er niet in staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2 keer zelfs
ama·teur·club (de ~)
1 sportclub van amateurs
Allemaal even lachen jongens.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Staan jullie er toch nog in!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
de·gra·da·tie·kan·di·daat (de ~ (m.))
1 [sport] ploeg die dreigt te degraderen
Nou ja zeg!
een boer heeft ook geen kutquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:09 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jammer dat 'kutboer' er niet in staat.![]()
Zei loekie dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Was z'n eerste topic geloof ikquote:
Ben ik blij dat ik geen Rotterdammer benquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
kans·loos (bn.)
1 geen kans hebbend
Pfff die Rotterdammers staan er wel veel in zeg
Idd, als er iets erger is dan een irritante Loek is het Dhr Cultheldquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:16 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jammer dat jij je vakantie overleefd hebt.
Dat alle ajax-spelers maar geblesseerd mogen rakenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:17 schreef golfer het volgende:
Als de kleuters even ver kunnen kleuteren op msn of in onzin, dan kan het hier misschien weer verder gaan over het AT?
Dan nog word je geen kampioenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:19 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat alle ajax-spelers maar geblesseerd mogen raken![]()
Boeiend, het visitekaartje is afgegeven. En die hakbal was mooiquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:24 schreef cultheld het volgende:
Kut, had ik nou toch maar een tientje op Arsenal gegooid. Het zal wel 0-3 worden of zoHopelijk zijn Henry en Bergkamp vanavond zo scheel als René van Rijswijk, want anders kan ik het schudden
Whehe jij gaat geld verliezen, wat wil je nouquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:24 schreef cultheld het volgende:
Kut, had ik nou toch maar een tientje op Arsenal gegooid. Het zal wel 0-3 worden of zoHopelijk zijn Henry en Bergkamp vanavond zo scheel als René van Rijswijk, want anders kan ik het schudden
Afvoeren die hap daar hebben we niks aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Rosenberg reageerde ERG traag toen hij de bal kreeg aangespeeld binnen de 16.
Heuj!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afvoeren die hap daar hebben we niks aan.
Ja he, wat een miskoop weer!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Rosenberg reageerde ERG traag toen hij de bal kreeg aangespeeld binnen de 16.
Wie...ik of Rosenberg?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afvoeren die hap daar hebben we niks aan.
Ga nou niet woorden in mijn mond leggen.quote:
Hij is een held in zijn eigen klasse inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat hij de nieuwe Pele wordt, maar dan uit Zweden
Goh psv heeft ook een keer tegen Arsenal gelijkgespeeld hoor...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:45 schreef cultheld het volgende:
Rosenberg kan niet eens van Touré winnen. Dat kon VOH bijv. wel.
Ik vergelijk Rosenberg met een andere spits.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goh psv heeft ook een keer tegen Arsenal gelijkgespeeld hoor...
Ga maar weer naar het AZ-topic of is het inmiddels weer een andere ploeg?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Leuk dat iedereen zich opwindt over Ajax - Arsenal, terwijl ze toch weten dat het gelijkspel wordt.
Zlatan ook in het begin, maar ik vind wel dat ie goed vrij loopt, beter dan Harry en Sonck iigquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:04 schreef mitt het volgende:
komt wel een beetje stumperig over, die Rosenberg
Ga jij mij even voorschrijven waar ik heen moet gaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga maar weer naar het AZ-topic of is het inmiddels weer een andere ploeg?
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga jij even voorschrijven waar ik mag komen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |