wat is er wild aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:41 schreef daniman het volgende:
mensen wat een wilde verhalen weer hier over centraal wonen, ongeschoren erbij lopen en wietthee![]()
zonder honden...nog beterquote:
Heb jij een alarm dat afgaat als het woord wijn ingetypt wordt?quote:
Ik zit klaar, barst maar los. Ben wel in een zeikstemming vanavondquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:47 schreef moussy het volgende:
[..]
nou vooruit, dan mag jij de voordelen afzeiken
Ik werk aan mijn vituele imagequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb jij een alarm dat afgaat als het woord wijn ingetypt wordt?![]()
Ai ai, is wijn niet kosher dan?quote:
Ik zou hem online al leuk vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:50 schreef poemojn het volgende:
Heeft iedereen z'n karakteristieke rol alweer ingenomen?
* poemojn ziet dat Centraal Fok-huis wel zitten
zeikwijfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Typfouten passen goed bij een drankorgel![]()
Ik dacht al dat ik iets gemist hadquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Typfouten passen goed bij een drankorgel![]()
quote:Het gehele productieproces van de wijn moet onder toeziend oog van een gelovige Jood gebeuren wil de wijn kosher zijn.
fokeiland was een virtueel wereldje. Waar de meest gekke dingen gebeurde, maar wat enorm leuk was om mee te lezen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:54 schreef poemojn het volgende:
Hoe zie je dat voor je dan Moussy? Mededelingen als : Moussy trekt Cas uit de modder, poemojn doet de gordijntjes dicht om Myrthe's nageltjes te knippen.. zoiets? Ik heb dat eiland nooit zo uitgebreid bekeken.
ja maar dat ding heet Rudolf...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:57 schreef Leah het volgende:
Dat zeg ik, passend bij mijn persoonlijkheid![]()
Ja, het is te drinken, het is een chardonnay van 2,99, uit Australie (ben de puntjes ff kwijt), en of je er hoofdpijn van krijgt kan ik je morgen vertellenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef E.T. het volgende:
wijn van de lidl? en die is nog te drinken ook?
wat voor merk is dat? en hoe duur? en krijg ik dan geen hoofdpijn?
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
ladyS: luca is helemaal in de wolken met zijn gordeldier![]()
![]()
Ga je weer verhuizen Bar?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wij zijn vanmorgen naar een woning wezen kijken en zijn beide zeer onder de indruk, dus ik ga maandag gelijk langs ons assorantiekantoor om te kijken wat de mogelijkheden zijn....
Hoekbanken zijn wel cool Moussy
We hebben veel rood in huisquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:53 schreef jessie het volgende:
Hij is nog niet mee he!!!! En straks vind ie t vast te duur
Die tekst erbij![]()
![]()
Gewaagd kleurtje!!!
Wij niet, ons huis staat wel voor een buurtje. Dus als ik wil ouwehoeren buiten de pc loop ik wel met Cas naar het pleintje hier achterquote:
Beter groeihormonen toedienenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:38 schreef Rottdog het volgende:
Heb net is even besloten om Zoë haar voeten te gaan afbinden meeeeeeeeeeeeen wat zijn goede/leuke/mooi kinderschoenen duuuuuuuuuuuuuuur zeg![]()
Nou dat had ik dus ook... Een tuin delen, vind ik eigenlijk wel genoegquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:13 schreef Luckepuk het volgende:
Jessie, het ziet er leuk uit, maar dat "wasmachine´s, woonkamer, slaapkamer delen" deed me al snel op het [x] klikken!
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:18 schreef jessie het volgende:
Nee een lekker bakkie kruiden thee natuurlijk
Het lijkt me best een uitkomst als je bijv. vast zit op een tweeslaapkamerwoning met drie kinderen en nog tien jaar moet wachten op een huurwoning en je geen hypotheek kan krijgen, ik noem maar wat hoor. Ik denk dat wij er niet zo geschikt voor zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:15 schreef jessie het volgende:
Slaapkamer deel je niet, wasmachien kan soms (met kinderen niet denk ik) En je hebt ook een eigen huiskamer, maar ook gezamelijke.
Je hebt recht op 1 kamer meer dan je huishouden. Dat is groter dan dat we nu hebben!
Ik blijf je (sinds ballorig) een tof mens vinden!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:23 schreef jessie het volgende:
Lol, nou ik ben niet zo van t biologische hoor. Ok ik heb katoenen luiers, maar ook nog papieren. En afval scheiden.... vergeet ik vaak. Biologisch fruit koop ik wel vaak omdat t zo lekker is. Maar een geitwolletje ben ik niet. Overtuigd?
Ik ga me bed in![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik vind het idee best goed en zo, en wat ik zeg, het zou best een uitkomst kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:25 schreef jessie het volgende:
T lijkt je dus niks Mis D lololololol
Hebben jullie niet een soort stilzwijgende afspraak over de bedragenquote:Op zondag 12 juni 2005 11:03 schreef lady-wrb het volgende:
reken eens om zeg: 22 gulden voor een kadootje voor een schoolvriendje
Op een ander forum las ik over boze, teleurgestelde kinderen ('dat cadeau lag niet in mijn mandjequote:Op zondag 12 juni 2005 11:02 schreef Randa_v het volgende:
Hier hebben ze bij een speelgoedwinkel een mandje. De jarige kindjes kunne weken vantevoren hun mandje vullen met wat ze willen hebben. Kun je eigenlijk niet mis grijpen. Een gat in de markt eigenlijk.
ja als dat kind het ZELF wil wel ja, maar in het geval dat de ouders dat bedacht zouden hebben buiten het kind om, dan niet!quote:Op zondag 12 juni 2005 11:45 schreef Spindizzy het volgende:
Als het kind een bon wil krijgt hij een bon. Ik geef een kadootje om iemand ergens blij mee te maken. Lekker belangrijk of ik het zelf leuk vind of "dat het niet zo hoort"
bouwkind, knutselkind, tutmeisje ........ niet tutkindquote:Op zondag 12 juni 2005 12:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben principieel tegen bonnen. Luca heeft vast ook wel wensen die goedkoper zijn dan een playstationspel. Ikzelf zou doorvragen aan de ouder wat het kind leuk vindt. Is het een bouwkind dan een doosje Lego, is het een knutselkind dan een doosje knutselspul, is het een tutmeisje dan haardingetjes of armbandje. Niets leuker dan een zorgvuldig uitgezocht cadeautje te geven.
Kan ik me wel wat bij voorstellen, maar het is hier zo gewoonte om iets uit het mandje te halen dat iedereen het doet. Maar op het kijken en voorbereiden op dingen die niet het mandje liggen, ligt ook aan het kind. Mijn neefjes zijn gewoon superenthousiast erover.quote:Op zondag 12 juni 2005 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op een ander forum las ik over boze, teleurgestelde kinderen ('dat cadeau lag niet in mijn mandje' ) en kinderen die de dag van tevoren gingen kijken wat er al gekocht was! Dus ik ben minder enthousiast.
Ik zie Wouter als uitzonderingquote:Op zondag 12 juni 2005 12:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
bouwkind, knutselkind, tutmeisje ........ niet tutkind![]()
Ik vind het moeilijk hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 12:38 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Kan ik me wel wat bij voorstellen, maar het is hier zo gewoonte om iets uit het mandje te halen dat iedereen het doet. Maar op het kijken en voorbereiden op dingen die niet het mandje liggen, ligt ook aan het kind. Mijn neefjes zijn gewoon superenthousiast erover.
een schietspel voor op de playstationquote:Op zondag 12 juni 2005 12:38 schreef poemojn het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk zo tegen speelgoedpistolen? Ik zou denk ik liever hebben dat een kind politie-en-boefje speelt met een groep kinderen buiten, dan binnen achter z'n playstation. Wat is daar op tegen volgens jou? Vind je met je hand of een stokje een pistool/geweer nabootsen minder erg?
Hier ben ik t wel mee eens.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:38 schreef poemojn het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk zo tegen speelgoedpistolen? Ik zou denk ik liever hebben dat een kind politie-en-boefje speelt met een groep kinderen buiten, dan binnen achter z'n playstation. Wat is daar op tegen volgens jou? Vind je met je hand of een stokje een pistool/geweer nabootsen minder erg?
Bram had dat Quattro ook maar daar kon hij weinig mee vond ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:35 schreef poemojn het volgende:
De Quatro-blokjes zijn 8x zo groot als de gewone Duplo. Je kunt ze vast wel samen gebruiken, maar die Duplo-uitbreidingssets zijn zo mooi.. kastelen, boerderijen, garages, speelhuizen met poppetjes, echt van alles..Mijn man en ik speelden vroeger allebei veel met Lego, zou leuk zijn als Myrthe dat ook leuk gaat vinden, hij verheugt zich al helemaal op samen bouwen..
Even spieken hoe oud Bram nu precies is.Ruim 2 zie ik. Je hebt er in elk geval jaren wat aan.. lijkt me wel een leuk cadeau dus!
Vanaf welke leeftijd speelt Bram er mee?
Pssst... het was Janneke die het eng vondquote:Op zondag 12 juni 2005 16:38 schreef poemojn het volgende:
Vindt Bo dat soort dingen vaker eng?
BE was niet op vakantie joh, die was aan het werk/quote:Op zondag 12 juni 2005 14:18 schreef jessie het volgende:
BE leuke vakantie gehad?
waarom ik tegen speelgoedpistolen ben? heel simpel: van mij had het best gemogen hoor (ik kreeg geen pistool omdat mijn moeder er principieel tegen was omdat ze de oorlog meegemaakt heeft)quote:Op zondag 12 juni 2005 12:38 schreef poemojn het volgende:
Dat valt toch best mee? Of zijn de huur- en koopwoningen hier zo duurquote:Op maandag 13 juni 2005 07:21 schreef jessie het volgende:
De huur is voor een 4 kamerwoning (heb nog geen afmetingen) slik 520 euro. Bijkomende kosten vallen mee. 12 euro per maand voor algemeen odnerhoud en 36 euro per jaar voor feesten ect.
Jup...en das dan ook alleen maar een studio (dus een grote ruimte met eigen keuken, wc en douche) van 35 m2 hè, zonder buitenruimte/balkon.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:21 schreef jessie het volgende:
Om te huren Clauwhee?
Was het maar waar, waarom denk je dat we hier zo snel mogelijk weg willen...Via woningstichting moet je minimaal 5 jaar wachten en we staan nog 'maar' 3,5 jaar ingeschreven, particulier (wat we nu doen) is dus reteduur en kopen was nog geen optie i.v.m. onze studies. We hopen dan ook ergens (eind) dit jaar iets te kunnen kopen als we een baan kunnen vinden.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:25 schreef jessie het volgende:
Jezus Clauwhee, is er niks groters voor die prijs om te kopen? Of te huren?
Ja, om en nabij de ¤230,- en dan krijgen we 1x per jaar nog wat terug van de belastingquote:Op maandag 13 juni 2005 12:23 schreef clauwheee het volgende:
Mous zo weinig!?
Wij hebben 3 slaapkamers, maar geen zolder, máár we kunnen nog wel een slaapkamer er bij maken en de badkamer doorbreken, omdat de achterkant van het huis geen plafond heeft, maar daar kijk je tot in de punt van het dak.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Jemig Mous, dat wil ik ook! Jullie hebben toch ook nog best veel slaapkamers?
Dat zou op zich moeten lukken, als je allebei een baan hebt. Toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Mjah Jessie, we willen hier heel graag weg. Maar het is tot dusver nog niet gelukt. Hoop echt dat kopen een optie wordt voor ons binnenkort, dat lijkt voor ons nu de beste oplossing.
Heel goed. Er zijn inmiddels meer dan 20.000 reacties via internet en daarnaast worden in heel het land (en buitenland!) nog steeds nieuwe acties opgezet. Tussendoor worden ze in hoeveelheden aangeboden bij de ambassade. Het is echt heel fijn al die lieve meedenkende- en helpende mensen. Komende vrijdag komt er waarschijnlijk weer iets over in Vermist.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:30 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het met de kaartenactie, clauwhee?
Hee ik doe ook meequote:Op maandag 13 juni 2005 17:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik doe even mee aan de tenenparade. Ik heb mezelf net in mijn grote teen geknipt
Iets te enthousiast nagel geknipt
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:07 schreef Syrena het volgende:
Ik kom even Clauwhee aanraken, misschien helpt dat bij het schrijven van mijn scriptie
*wrijf*
Is het de enkele wagen of de duowagen Rewimo, of staat er verder niks bij? Ik kan op de site van de fabrikant niks terugvinden hierover, echt stom.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef Rewimo het volgende:
Au Jessie, pechvogel!
Even opletten als je een Urban Jungle kinderwagen hebt:
De wagens met serienummer 000000 t/m 003342 worden teruggeroepen wegens een mogelijk defect (luchtbellen in het duwstang verstelmechaniek). Met hogere serienummers is niets aan de hand.
bron: de Telegraaf (kan niet linken helaas)
Die prijsquote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef moussy het volgende:
ff binnen kijken bij zo'n soort huis als wat wij hebben.
Ik kom Syrena een schop onder dr kont geven, misschien helpt datquote:Op maandag 13 juni 2005 19:07 schreef Syrena het volgende:
Ik kom even Clauwhee aanraken, misschien helpt dat bij het schrijven van mijn scriptie
*wrijf*
Het gaat om de enkele wagen, Lois. Ik kon de tekst helaas niet kopiëren, en linken ging ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef Lois het volgende:
Is het de enkele wagen of de duowagen Rewimo, of staat er verder niks bij? Ik kan op de site van de fabrikant niks terugvinden hierover, echt stom.
Syrena![]()
![]()
Wij hebben het gekocht voor ongeveer de helft van die prijs, maar oke, das al wel 7 jaar geledenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:24 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Die prijsDaar koop je bij ons amper een losse garage voor
![]()
Mousquote:Op maandag 13 juni 2005 20:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij hebben het gekocht voor ongeveer de helft van die prijs, maar oke, das al wel 7 jaar geleden
Komt u maar!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef moussy het volgende:
borrelnootjes iemand? tijgernootjes? pinda's dan? Peet is vandaag bij de duyvis geweest en kreeg een boodschappentas met nootjes mee, ook met huismerken trouwens![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:15 schreef Spindizzy het volgende:
Witte borrelnootjes! Die zijn het lekkerst
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:17 schreef snoopy het volgende:
Mous, ik heb een verzoek: zoe je nog 1x kunnen wapperen?![]()
Die pistachenootjes die ze sinds kort hebben zijn echtquote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef moussy het volgende:
borrelnootjes iemand? tijgernootjes? pinda's dan? Peet is vandaag bij de duyvis geweest en kreeg een boodschappentas met nootjes mee, ook met huismerken trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |