Ik wil ze kopen, gewoon met die stenen vanuit de Antwerpse Jodenbuurt terug naar huis rijden, om er hier iets moois mee te doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:25 schreef Posdnous het volgende:
Of je in diamanten gaat beleggen of effecten maakt dus geen zak uit. Precies hetzelfde.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik wil ze kopen, gewoon met die stenen vanuit de Antwerpse Jodenbuurt terug naar huis rijden, om er hier iets moois mee te doen.
Dat is nu juist de uitdaging.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:28 schreef FokLex het volgende:
Denk je nou echt dat je een kans maakt als je er niks van weet. Deze markt is zeer ingewikkeld en veel meer gesloten dan een effectenbeurs.....
hahaha, ga alsjeblieft spelen of wat anders doen. Kom op zeg, je weet niet waar je het over hebt....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik wil ze kopen, gewoon met die stenen vanuit de Antwerpse Jodenbuurt terug naar huis rijden, om er hier iets moois mee te doen.
Deze markt bestaat uit jarenlange/eeuwenlange relaties puur gebaseerd op vertrouwen en een netwerk. Als investering is het waardevast, maar niet winstgevend. Als je er niks van weet neem dan gewoon een mooie spaarrekening. Krijg je er misschien ook nog een cadeau'tje bij.....quote:
Praat je dan over 20.000 of 200.000 euro?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
het is wel een goede investering... maar denk dat je niet genoeg vermogen hebt om ermee te beginnen, je zult namelijk diamanten moeten hebben van enkele karaten, heb je van die dingen die in een ring zitten verdien je niets, daar kunnen ze namelijk niets mee, je kunt misschien nog beter in 24 karaats goud gaan beleggen...
dat zeg ik zelf ook....zie m'n openingspost. Dat jij niets nieuws wilt ontdekken, omdat je ambitiedood bent of angst hebt om uit je veilige hokje te komen, is voor mij geen reden om die wereld niet te verkennen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:32 schreef FokLex het volgende:
hahaha, ga alsjeblieft spelen of wat anders doen. Kom op zeg, je weet niet waar je het over hebt....
Je wilt winst maken... dat gaat je hier niet lukken. Een avontuur is het wel, maar meer waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dat zeg ik zelf ook....zie m'n openingspost. Dat jij niets nieuws wilt ontdekken, omdat je ambitiedood bent of angst hebt om uit je veilige hokje te komen, is voor mij geen reden om die wereld niet te verkennen.
NG
500K en omhoog.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:34 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Praat je dan over 20.000 of 200.000 euro?
Koikarpers?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hoe heten die visjes ook al weer, waar die Aziaten zo gek veel geld aan uitgeven?
Dan moet je het wel voortdurend roeren, anders groeit er schimmel in.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:43 schreef Delenlill het volgende:
Als je echt goed wil beleggen moet je olie opkopen (paar miljoen vaten) over een jaar of 25 is het 25 keer zoveel waard (of misschien nog wel meer), dit werkt natuurlijk niet als in de tussentijd iets beters wordt uitgevonden om olie etc te vervangen.
Ja, maar die gaan dood. Wat heb je daar nou aan, je kan ze niet eens eten.quote:
Idd, mensen denken dat het een avontuur is wat je ff kan proberen...........quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:56 schreef Barcelona het volgende:
Je moet nergens in beleggen waar je geen verstand van hebt. Daar krijg je later spijt van.
Die krijg je ook echtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:02 schreef Vegitto het volgende:
En dan zit je met een onafbetaalde lening van een kleine 3 miljoen....
www.tennistipsters.comquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:50 schreef Notoire_Gek het volgende:
Koikarpers ja ......ik zal een wat gaan googlen
Die zijn....heeeeeeeel.....schaarsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
enkele karaten
en dat doen ze niet omdat hun eigen voorraad diamanten dan ook in waarde daalt....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:21 schreef Rapaille het volgende:
Er is trouwens een overschot aan diamanten, maar die liggen allemaal in de kluis bij de beers. Als die het willen verneuken ze gelijk de hele markt
Dit is juist een enorm voordeel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
Effectenbeurs boeit me totaal niet, geneuzel in de marge ........tegenwoordig heeft elke bouwvakker wel wat uitstaan op de beurs.
Dat gaat je toch niet lukken op een risicoloze manier.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 04:14 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zat laatst even te denken, wat voor bedag je nodig had om voor de rest van je leven te kunnen rentenieren.
Het antwoord is: Als je rond kan komen van het minimumloon (wat veel mensen doen), is het minimum-bedrag zo'n: 450.000 Pleuro. Als je dit bedrag heb, kun je voor de rest van je leven maandelijks 1200 pleuro op je rekening gestort krijgen; redelijk risicovrij en Netto. afhankelijk van toekomstige economische verwachtingen, kun je jezelf zelfs indekken tegen de inflatie en een inflatie gerelateerd maandelijks bedrag uitgekeerd krijgen.![]()
Jij verdiende toch 6.400 Pleuro p/m + gratis huis? Vertel me alsjeblieft NIET dat je bankier bent EN die inflatie van het totaalbedrag van 450.000 hebt afgetrokken? 'Cause I'll have your ass fired.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 05:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat gaat je toch niet lukken op een risicoloze manier.
Jouw voorbeeld impliceert een risicoloos reeel rendement van 3.2%.
Als je rekent met 1.2% vermogensbelasting en 3% inflatie (lange termijn gemiddelde) moet je dus al 7.4% rendement maken.
WEGWEZEN SPAMMER!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 06:26 schreef liabell het volgende:
Alles niet goed dus GOUD DIAMANTEN het is GEEN GROTE WINST, Wat wel geld op gaat levern is grond in CANADA in WINNIPEG , ik ben broker in real estate in Canada, koop bij mij een stuk grond voor pakweg 200.000 euro op jou naam, laat het vijf jaar staan, laat er niets op bouwen. En je verdubbeld je geld of meer, het is booming in Winniepg. Info vanaf 20 juni op www.dinky.net ik ben er nu dus evn wachten tot ik terug ben.
je praat dan over 2.000.000 of meerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:34 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Praat je dan over 20.000 of 200.000 euro?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 06:06 schreef Nickthedick het volgende:
Mij berekening is ZEER reeel en gaat uit van een mixed fund die zelfs in deze barre tijden (al 3 jaar op rij) gemiddeld 4,3 % scoort. (ik screef toch: netto... dat impliceert INCLUSIEF die 30% van 4% nitwit)![]()
Goud moeilijk te krijgen ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
diamanten van enkele karaten zijn echt bijna niet te krijgen, worden namelijk meteen verkocht aan de handel voor bewerking, goud zelfde verhaal beetje, maar daar kan je nog wel wat in krijgen, volgens mij is een staaf goud iets van ronde de 75000¤ waard maar dat zou je ff moeten uitzoeken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hier zijn vast wel wat mensen (juweliers, Joden etc.)
Zekers, maar geen 3% jaarlijks over het totaalbedrag!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:37 schreef SeLang het volgende:
[..]Als het fund na aftrek van vermogensbelasting 4.3% maakt, dan moet je toch echt nog een percentage reserveren voor inflatie correctie (het potje moet jaarlijks met minimaal de inflatie groeien om in reeele termen hetzelfde rendement te kunnen houden. Ik zou daarvoor zoals ik schreef toch minimaal 3% reserveren (lange termijn gemiddelde)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
Hier zijn vast wel wat mensen (juweliers, Joden etc.) die weten of het een lucratieve geldbelegging is.
Natuurlijk wel !quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:39 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zekers, maar geen 3% jaarlijks over het totaalbedrag!![]()
Ow, jij gaat uit van een vast rendement.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:23 schreef SeLang het volgende:
Om niet armer te worden moet je dus:
Jaar1: benodigd werkkapitaal: 450000 inkomen 1200/ maand
Jaar2: benodigd werkkapitaal: 463500 inkomen 1236 /maand
Jaar3: benodigd werkkapitaal: 477405 inkomen 1273/ maand
etc
Op deze manier blijft door de jaren heen je koopkracht gelijk
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:34 schreef chairman.fx het volgende:
Wat een totale onzin dit topic..
Lol, lees je eigen openingspost nog eens door. Het is een en al patser verhaaltje wat enkel en alleen gericht is op het stoer doen met diamanten. Koop dan gewoon een diamanten ring om mee te patsen bij je homies.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |