Dat is te weinig krediet voor piet denk ik, hij heeft spelers als romario en ronaldo naar psv gehaald dus dan doe je wel iets goed. Hij scout idd geen 7 jarige fjes, maar hij heeft wel een grote kennis wat betreft de talenten in de leeftijd 15-20jr.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:06 schreef Beschouw het volgende:
Het mooie aan Piet de Visser is, is dat hij zo enthousiast is.
Maar scouten bij de (oudere) jeugdploegen van welk land dan ook, dat kan toch iedereen? Die spelers in die elftallen zijn al gescout. De kunst om te zien of ze goed zijn, voordat ze in zo'n elftal komen. En dat doet Piet niet. Die roomt de melk af als er al room is.
hahahaha tuurlijkquote:vriend van Abramovitsj
quote:
bewijs?quote:
Hijzelf die zegt bevriend te zijn met Abramovich is het bewijs dat het zo is?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:57 schreef JeroenV het volgende:
Hijzelf. Kijk maar eens vaker tv of lees eens wat meer.
Toch wat vaker TV kijken zou ik zeggen,je ziet dan regelmatig foto's van die 2 bij elkaar....quote:Op zondag 2 juli 2006 18:12 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Hijzelf die zegt bevriend te zijn met Abramovich is het bewijs dat het zo is?
foto's op tv?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toch wat vaker TV kijken zou ik zeggen,je ziet dan regelmatig foto's van die 2 bij elkaar....
ik wil bewijzen zien. Dit is gewoon weer gelul van die gast zelf. 'Persoonlijk adviseur'quote:Op zondag 2 juli 2006 18:27 schreef JeroenV het volgende:
Piet de Visser reist momenteel Duitsland rond in het zog van Chelsea-baas Abramovich. De 71-jarige Nederlander is de boezemvriend en persoonlijke scout van de rijke Rus. De Visser, in het seizoen 1976-1977 trainer van RWDM, is een vaste klant op de luxejachten van Abramovich. ,,Maar we zijn vooral alle twee gek van voetbal en volgen zoveel mogelijk wedstrijden'', zegt De Visser.
Sportwereld.be
Een interessante variant is die van Piet de Visser, meesterscout en persoonlijk adviseur van de rijkste man in het voetbal, Roman Abramovich. Hij wil aan de voorhoede Van Persie-Van Nistelrooy-Robben niet tornen, maar vindt ook dat Dirk Kuyt in de ploeg hoort. ‘Dus zou ik Kuyt op het middenveld zetten,’ aldus De Visser bij Sportzomer. ‘Hij is altijd in beweging, houdt ballen vast, een echte aanjager.’
Ad.nl
Heb dit gevonden:quote:Op zondag 2 juli 2006 13:01 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat was volgens mij via een ingenieuze deal met Philips en een Braziliaanse staatsschuld. Heel apart verhaal rond Romário, moet je eens nazoeken.
En nog gekker, dus om Piet de Visser uit te sluiten:quote:Het klopt dat Romário een korte tijd op de loonlijst van Philips Brazil heeft gestaan. Welke functie is onbekend.
Dit werd gedaan om niet aan een aantal belastingveplichtingen te hoeven voldoen, waardoor hij betaalbaar werd voor PSV. PSV heeft toen de werknemer Romário overgenomen van Philips. Romário kwam dus eerst als werknemer naar Nederland en is toen overgenomen door PSV.
Een beroemd verhaal is dat er was overeen gekomen dat Philips Romário in dollars zou betalen. Dat deed Philips ook maar dan wel in Braziliaanse dollars en niet zoals de zaakwaarnemers van Romario voor ogen hadden, Amerikaanse dollars.
quote:Vermakelijk verhaalt Van Raaij over de transfer van Romario. In 1988 had PSV de Europacup 1 gewonnen, maar desondanks ontbrak het de club aan een echte topspits. 'Wij wilden toen Marc Degryse van Club Brugge hebben. Zij wilden die pas verkopen als zij een nieuwe spits hadden gekocht. Ze waren bezig met een speler die op dat moment op de Olympische Spelen van Seoel speelde.' Van Raaij had direct het idee dat het om een speler uit Brazilië ging, maar hij wist niet welke. Dus vroeg hij aan manager Kees Ploegsma of hij wist welke speler het moest zijn. 'Diens zesjarig zoontje wist alles en werd dus uit bed getrommeld. Hij zei: Romario. Vervolgens hebben we die snel aangetrokken.' Na een paar weken belde Club Brugge. Van Raaij verwachtte een scheldkanonnade, maar ze kwamen met de mededeling dat ze wilde onderhandelen. 'De spits waar zij al die tijd over hadden gesproken was een Australische' , snuift Van Raaij.
Braziliaanse dollarsquote:Op zondag 2 juli 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb dit gevonden:
[..]
Een beroemd verhaal is dat er was overeen gekomen dat Philips Romário in dollars zou betalen. Dat deed Philips ook maar dan wel in Braziliaanse dollars en niet zoals de zaakwaarnemers van Romario voor ogen hadden, Amerikaanse dollars.
Omgekomen bij een drugsdealquote:Op zondag 2 juli 2006 12:18 schreef methodmich het volgende:
En Anselmo liet hij achter. Niemand weet hoe het nu met Anselmo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |