en als het even kan zegt ie erbij dat ie die als eerste gespot had toen ze nog in de luiers zatenquote:Op maandag 19 juni 2006 00:40 schreef bergkampf het volgende:
noemt namen die allang bekend zijn.
Inderdaad.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:51 schreef Juan Zueco het volgende:
Eigengeil.
Dat was het niet eens. Meer zelf even melden dat ie dan wel 'geen imposante, maar toch een hele goede trainerscarriere had gehad', hoe goed hij het bij Fred zag en hoe fout Feyenoord. Dit zijn er twee die ik me nog voor de geest kan halen, maar het stoorde me.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:11 schreef tong80 het volgende:
Kan die man er wat aan doen dat ie spelers op jonge leeftijd ziet spelen ? Hij zegt toch niet dat ie ze ontdekt heeft ?
Dat vond ik juist geweldig. Hij bagataliseerde zijn carriere terwijl die besty wel goed was. OK nioet bij topclubs maar hij heeft het goed gedaan.quote:Op maandag 19 juni 2006 01:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat was het niet eens. Meer zelf even melden dat ie dan wel 'geen imposante, maar toch een hele goede trainerscarriere had gehad',
Hoe hij boeing uitspreekt maakt hem al een held.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:11 schreef Falco het volgende:
Alleen al om hoe hij klemtonen verkeerd legt, namen compleet vernaggeld uitspreekt, alleen al om die dingen vind ik hem al een geniale kerel.
Oekrainiëquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe hij boeing uitspreekt maakt hem al een held.![]()
Trainer van het nederlands elftal, bedoelde hij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:31 schreef Pritt het volgende:
Maja hij is al trainer geweest vroeger dus een echte droom kan je het niet noemen.
Echter wel een geniale man! Hij praat tenminste boeiend over voetbal.
Zijn uitspraken maken het kijken daarnaast ook nog eens een genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |