haha nee meer qua stemgeluid en intonatiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt iets van: hoe Martin over honden praat, zo praat Piet over voetballers?
Nee, Youri Mulder is de studiogast.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:33 schreef DeTolk het volgende:
Zit ie vanavond nog in de studio?
ik vond het altijd een sympathieke en aanstekelijke man met zijn enthousiasme, maar hij kan het overdrijven en ziet voor zichzelf blijkbaar een analytische rol weggelegd die ik hem niet geheel vind passen, maar dat is ook de schuld van de NOS die hem uitnodigen.quote:Op maandag 20 juni 2005 07:19 schreef Maquiladora het volgende:
Petrovic vind ik wel één van de meest vervelende studiogasten die je kunt uitnodigen
klein kind?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Een leuke enthousiaste vent, die zich nog altijd vermaakt als een klein kind in de voetbalwereld.
Bovendien heeft hij gelukkig geen mediatraining gehad iets wat ik altijd storend vind, omdat je dan Donneriaanse antwoorden krijgt op doorsnee vragen én hij is onafhankelijk in zijn oordeel, hij heeft uiteraard een band met PSv aangezien hij er al jaren voor scout, maar die band vind ik nimmer té en hij is geen Cruijff, Adriaanse, van Basten, Gullit, Hiddink of Derksen adept, wat ik ook een pre vind.quote:
Gewoon zuiver op de graad en aanstekelijk enthousiast.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:45 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
klein kind?
eerder als iemand die alles in de voetballerij wel eens heeft gezien en gewoon geniet
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
Als ik Piet hoor moet ik altijd aan cultheld denken alleen heb ik het vermoeden dat Piet er wel enige kijk op heeft
En ik niet natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
Als ik Piet hoor moet ik altijd aan cultheld denken alleen heb ik het vermoeden dat Piet er wel enige kijk op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |