Wie niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens is Piet natuurlijk een held vergeleken bij Petrovic
Petrovic, de excuus-allochtaan van het Nederlandse voetbalquote:Op zondag 12 juni 2005 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat heeft Petrovic met Piet visser te maken?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond (hij is me steeds beter aan het bevallen) de Visser een erg vervelende man, maar Petrovic is toch echt wel een paar graadjes erger. Vandaar de vergelijking.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat heeft Petrovic met Piet visser te maken?![]()
Petrovic is ook te gast in de studioquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat heeft Petrovic met Piet visser te maken?![]()
Romario is puur toeval geweest, die had nog niemand op het spoor, behalve Anderlecht, zoals ze in Eindhoven dachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Romario, Ronaldo, leonardo, Alex en Gomes.
Je zou maar een mindere scout hebben
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
Romario is puur toeval geweest, die had nog niemand op het spoor, behalve Anderlecht Club Brugge, zoals ze in Eindhoven dachten![]()
Maarja dat geldt voor Petrovic (en velen anderen) net zo zo goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
Geweldige man die leeft voor het voetbal
Mwa toch wel anders, door zijn ervaringen en het praten erover komt letterlijk het water uit je mond lopenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maarja dat geldt voor Petrovic (en velen anderen) net zo zo goed.
En hij kijkt graag naar jonge voetballertjesquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan sekstoerist af en toe, maar dat komt puur door dat haar en die bril geloof ik.
haha nee meer qua stemgeluid en intonatiequote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt iets van: hoe Martin over honden praat, zo praat Piet over voetballers?
Nee, Youri Mulder is de studiogast.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:33 schreef DeTolk het volgende:
Zit ie vanavond nog in de studio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |