beetje flauw je moeder plagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:54 schreef Zep_Leddelin het volgende:
beetje flauw dat spammen.
Have R-E-S-P-E-C-T for the motherquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:54 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Heeeee, je kunt opeens spellen!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:54 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Dat geven ze nieteens aan jou meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:14 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit lijer gvd ik heb zon hele fles gekocht weetje![]()
![]()
:
Dat krijg je met 2 miljoen pageviews hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:56 schreef space-kees het volgende:
Dat hoerenjong is nu zijn mam's aan t uitleggen dat die het op Fok! allemaal niet zo had bedoeld..
(inside information):
zijn Tante heeft, TS zijn moeder ingelicht
Wie is zijn tante dan? User van Fok!? Of neefje ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:56 schreef space-kees het volgende:
Dat hoerenjong is nu zijn mam's aan t uitleggen dat die het op Fok! allemaal niet zo had bedoeld..
(inside information):
Tja, als je er nou in had gezet dat je een lekkere zus hebt, was 'ie al vol geweest...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:53 schreef Yildiz het volgende:
Mijn topic loopt niet zo lekker als deze
TIEFUSZUS!
bewijzen willen we zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:56 schreef space-kees het volgende:
(inside information):
dat helpt idd vaakquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, als je er nou in had gezet dat je een lekkere zus hebt, was 'ie al vol geweest...
w00tquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wel bizar dat dit in de eerste plaats kansloze topic waarschijnlijk een deel 2 gaat krijgen.....
we zijn gewoon goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wel bizar dat dit in de eerste plaats kansloze topic waarschijnlijk een deel 2 gaat krijgen.....
Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:58 schreef Impry het volgende:
Reageer-vak is trouwens van de site gehaald
Soort van Smirnoff-webmaster is hij dus
maarja dat wisten we al wie gaat anders klagen op een forum over zijn moederquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:58 schreef Impry het volgende:
Reageer-vak is trouwens van de site gehaald
Soort van Smirnoff-webmasternerd is hij dus
de schoonzus van TS haar moeder is zijn tante!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Wie is zijn tante dan? User van Fok!? Of neefje ofzo?
ik ga ff zn moeder bellen.....quote:
Hij mag nu niet meer op internetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:00 schreef Grimm het volgende:
reageert die nog of is die weg?
Moeder van TS werkt bij tripod?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:01 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb haar eindelijk gevonden
de moeder van TS:
[afbeelding]
Wijze woorden, die troep is goed om de plee mee schoon te maken (en voor de hersenafwijking van dat hoerenjong groter te laten worden)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:58 schreef jitzzzze het volgende:
Hej TS, smirnoff is vies
Is ze de T of de P?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:01 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb haar eindelijk gevonden
de moeder van TS:
[afbeelding]
Nog groter? Kan dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:02 schreef Sakura het volgende:
[..]
Wijze woorden, die troep is goed om de plee mee schoon te maken (en voor de hersenafwijking van dat hoerenjong groter te laten worden)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:03 schreef space-kees het volgende:
ik krijg steeds meer het vermoeden, dat Yvonne zijn moeder is.. en die hem nu gewoon heeft gebanned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |