Precies, dát zal dr leren! Wedden dat ze je bed deze keer niet verschoont als je het onderkotst? En dat je volgende week wéér thuis zit?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:21 schreef Zep_Leddelin het volgende:
hm ik ga denk ik gewoon weg sneaken fuck dat dan weet ze wat het is als ze me fokt kankerwijf
ik ken je moeder wel, ik heb nog een krantenwijk voor d'r gelopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
JULLIE KENNEN ME MOEDER TOCH NIET LIJERS GVD EN ZOWEL DAN KOM IK JULLIE KLAPPEN KANKNLIJKERS
Moet je mn adres hebben?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
JULLIE KENNEN ME MOEDER TOCH NIET LIJERS GVD EN ZOWEL DAN KOM IK JULLIE KLAPPEN KANKNLIJKERS
Ey, das niet liefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
En nu?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
dan moet dat tiefusho=erjt me niet fokken
TOPtopicquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
Ban! Ban!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:25 schreef Zep_Leddelin het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
je valt in herhaling youssefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:27 schreef Youssef het volgende:
Nee, want je mag niet uitquote:
pr0n kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat moet ie dan de hele avond?! Je hebt geen hart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |