quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef yvonne het volgende:
Doe normaal, kutkind.
Nee, hij komt uit d'r buik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef yvonne het volgende:
Doe normaal, kutkind.
wat maakt dat nou weer uit lijer gvd ik heb zon hele fles gekocht weetjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef Slarioux het volgende:
Hoe oud ben je?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef LostFormat het volgende:
Whehehe.
voor kratis? of gewoon pleurisduur?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:14 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit lijer gvd ik heb zon hele fles gekocht weetje![]()
![]()
:
JA DAAROM jij snapt het gastquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:15 schreef skiczukie het volgende:
Je had al een flesje zei je.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan pleeg je gewoon toch alsnog abortus?
Gewoon als straf voor haar in een keer achteroverslaan. Zal dr leren, dat kutwijf!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:14 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit lijer gvd ik heb zon hele fles gekocht weetje![]()
![]()
:
Da's best, maar ondertussen mag je mooi niet uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
deze fles gaat motherfuckin leeg en ik kots over haar heen:R
LR
je moeder zal er vast een goeie reden voor hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:12 schreef Zep_Leddelin het volgende:
KUT KUT KUT WIJF IK MAG VANVOND NIET UIT!!!
NOu Mooi dat ik dus gewoon dan gvd lekker thuis ga zuipen en als ze ff niet oplet ben ik weg gvd want ik wil zuipen lekker wodka sippen gvd KUT WIJF KUT KUT KTUK:(
![]()
![]()
:R :R
![]()
![]()
keeeeeeeeenkerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
deze fles gaat motherfuckin leeg en ik kots over haar heen:R
LR
pf hou je bek joh ouweeequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's best, maar ondertussen mag je mooi niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |