'k weet ook niet hoeveel ie al weet?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij moet nog wat leren he
"je doet bijna niks om een reputatie te krijgen, maar mag een heleboel doen om er vanaf te komen"
Ik hoor alles van Creno hoor!quote:
goed hoor... ze had nu al ene paar stappen gelopen ( aan het revalideren)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:31 schreef chiimii het volgende:
hoe was 't met omaatje peet? xxx
Denk er dan maar niet over naquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:47 schreef chiimii het volgende:
Nee idd, ik hoor allemaal vage dingen over je vlarpie... Weet niet wat ik ervan moet denken hoor.
hoe vonden "we" de dag?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:14 schreef creno het volgende:
in de efteling voelt iedereen zich rijk, ,miljonair, miljardair....
we zijn weer thuis !
bêêêh!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:25 schreef creno het volgende:
. Tijdens de sprookjesshow kreeg ik een sms van mijn vriendjedat ie tussen de schapen stond.
uhuh.. meet na de zomer?quote:maar is echt zo'n typische gevalletje van "je had er bij moeten zijn"
een meet in de efteling zie ik wel zitten !quote:
Mag ik dan naast je zitten in de Droomvluchtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:01 schreef creno het volgende:
[..]
een meet in de efteling zie ik wel zitten !
als we dan ook allemaal in de grootste darkroom van nederland gaan![]()
daar hebben ze camera's ook in dat donkere gedeelte trust me!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:08 schreef chiimii het volgende:
[..]
Mag ik dan naast je zitten in de Droomvluchtxxx
goed ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |