Dat denk ik ook maar ik denk dat ie sowieso nog een jaartje daar blijftquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:55 schreef Gunner het volgende:
Ik denk eerlijk gezegt ook dat hij liever naar Madrid gaat, zeker gezien de cultuur en het klimaat (net zoals Eto'O bij Barca blijft)
Maar er zijn wel veel hardnekkige geruchten die Robinho in verband brengen met AFC
Maar wel dat ie wsl gaat bijtekenen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het niet erg verrassend, het zat er wel in dat hij bleef.
Is het niet gewoon een spits? Daar speelde hij in de Confed Cup iig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg goede scorende middenvelder met drang naar voren, ik ben alleen bang dat hij heel veel gaat kosten.
Hij is multifunctioneel. Hij kan zelfs als een verdedigende middenvelder spelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een spits? Daar speelde hij in de Confed Cup iig.
Van mij mag Vieira wel een keer gaan, Diarra zou een uitstekende opvolger zijn.quote:'Juve onderhandelt over Vieira'
Volgens verschillende serieuze berichten in de Italiaanse en Engelse media is Juventus op dit moment met Arsenal in onderhandeling over een transfer van Patrick Vieira.
Volgens de berichten zouden algemeen directeur Luciano Moggi en vice-president Roberto Bettega vandaag in Londen zijn gearriveerd om te praten over een mogelijke transfer van Vieira. Juventus zou bijna 18 miljoen euro (£12 miljoen) over hebben voor de aanvoerder van Arsenal. Naast genoemd bedrag zou Juventus ook een speler in de deal willen betrekken. In dat kader wordt de naam van de Ghanees Stephen Appiah nadrukkelijk genoemd. Ook verdediger Jonathan Zebina zou mogelijk in de deal betrokken kunnen worden.
Wenger op zijn beurt lijkt zijn zinnen gezet te hebben op Lyon middenvelder Mahamadou Diarra. De oud-speler van Vitesse staat na een sterk seizoen in de Champions League in de belangstelling van een groot aantal clubs. De Malinees zou de positie van Vieira op het Londense middenveld goed kunnen invullen. Zijn komst naar Arsenal zou een vertrek van Vieira naar Juventus dan ook dichterbij brengen.
Vieira wordt al enkele jaren in verband gebracht met een grote buitenlandse transfer. Real Madrid ondernam vorig jaar vergeefse pogingen om van de Fransman een ‘Galactico’ te maken.
Voetbalprimeur.nl
Draai het even om,Jens is een formidabele reservekeerper.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een jaar Jens is niet heel erg, een tweede doelman is wel nodig.
we hebben zijn opvolger alquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van mij mag Vieira wel een keer gaan, Diarra zou een uitstekende opvolger zijn.
Fabregasquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Hleb bedoel je, maar dat is wel een heel ander type speler. Een beetje body erbij in de persoon van Diarra is niet verkeerd.
Draag jij ook altijd water naar de zee?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:05 schreef Doc het volgende:
Zal AFC dit jaar eindelijk zijn eerste EC-1/CL beker binnen halen?
Geloof je er niet in?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Draag jij ook altijd water naar de zee?
Niet met de huidige speelstijlquote:
Is George Graham nog vrij?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet met de huidige speelstijl
Als we nu eens wat negatiever gingen spelen dan is er wel degelijk een kans maar dat zit er niet in
Dan ben je als trainer niet al te best denk ik - als je ziet inziet dat je sommige wedstrijden anders moet spelen. Of is het boring Arsenal trauma zo groot dat Wenger niet anders durft te spelen?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet met de huidige speelstijl
Als we nu eens wat negatiever gingen spelen dan is er wel degelijk een kans maar dat zit er niet in
Heeft niets met durven te maken denk ik en de kwaliteiten van AW zijn wel bekend na al die jaren in Engeland.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan ben je als trainer niet al te best denk ik - als je ziet inziet dat je sommige wedstrijden anders moet spelen. Of is het boring Arsenal trauma zo groot dat Wenger niet anders durft te spelen?
Zou dit Arsenal dat kunnen spelen denk je? En zou AW goed genoeg zijn om het team twee duidelijk verschillende systemen te laten spelen?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft niets met durven te maken denk ik en de kwaliteiten van AW zijn wel bekend na al die jaren in Engeland.
Feit is dat ie Arsenal in de loop van de jaren aantrekkelijk heeft leren laten spelen en te lang op dat paard gegokt heeft mbt CL.
Als het aan mij zou liggen zou het roer compleet omgegooid worden om maar de CL te halen.
Ik denk het wel,misschien zal hij wel moeten...quote:Op maandag 11 juli 2005 15:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Zou dit Arsenal dat kunnen spelen denk je? En zou AW goed genoeg zijn om het team twee duidelijk verschillende systemen te laten spelen?
Laat dat "misschien" maar weg ...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk het wel,misschien zal hij wel moeten...
Dat wordt me een voetbaltempel zeg!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 04:45 schreef DutchGooner het volgende:
En wat foto's van binnen;
http://www.arsenal-world.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=229280
Hij heeft altijd gezegd dat ie publiek met aantrekkelijk voetbal wil vermaken,we kunnen natuurlijk niet zeggen dat ie dat niet gedaan heeft en heeft zeker nationaal gezien goed geoogst.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:23 schreef Doc het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom-ie het in al die jaren nog niet heeft aangepast.
Het is een loffelijk streven om aantrekkelijk voetbal te spelen en daar heeft AFC absoluut ook succes en bewondering voor gekregen. Het is ook aardig te zien dat dat in PL ook kan werken. Alleen in de CL dus niet. Althans, je kan niet altijd streven naar "mooi" voetbal in de CL.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij heeft altijd gezegd dat ie publiek met aantrekkelijk voetbal wil vermaken,we kunnen natuurlijk niet zeggen dat ie dat niet gedaan heeft en heeft zeker nationaal gezien goed geoogst.
Ik weet dat je met "mooi" voetbal Europees niet kan slagen,kijk bv maar naar de 8 kwartfinalisten van afgelopen jaar in het de CL,alleen OL speelde aantrekkelijk en die vlogen eruit,de overige 7 speelde zakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |