Lekker vinnige middenvelder met een aardige dribbel en dito pass. Zeer belangrijk voor Stuttgart en hij blijft als niet al te grote speler toch goed op de been in de fysiek sterke Bundesligaquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan er niet echt over oordelen omdat ik hem niet zo goed ken
en nu effe optyfen wil jequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Die kan eventueel aangepast worden. En "Met Ricardo Pereira?" wilde ik je niet aandoen.
Hleb wordt DE aankoop deze zomer! Goede titel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
jammer van de TT MM,er zullen nog wel meer namen de revu passeren komende zomer
Arsenal Kiev misschien?...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:24 schreef DutchGooner het volgende:
Petrzela told www.profutbal.sk: "Everybody knows about Contofalsky and Arsenal
weet ik Vaduz. was ook een berichtje met een knipoog. Ken die keeper helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Dr staat wel Wenger en Highbury in het stukje, zal dus wel geen Arsenal Kiev zijn.
Nou...soms twijfel ik zelf wel een beetje aan mijn verstandelijke vermogens hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag het ja, jij bent ook niet achterlijk natuurlijk.
Ik dacht dat je hem zou kopen in London? Kon je niet langer wachten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
Vandaag al mijn Arsenal shirtje binnen gekregen voor komend seizoen maar hij is in het echt nog beter dan dielijkt op de pics
Ik kon hem voor kostprijs kopen via via en die had ze van de week al binnenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem zou kopen in London?
De mijne is nog niet binnen.![]()
Ik vond 'm in het eggie juist net wat minder. Ik vond de shirts van vorig seizoen (en zeker het uitshirt) wel (erg) mooi.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
Vandaag al mijn Arsenal shirtje binnen gekregen voor komend seizoen maar hij is in het echt nog beter dan dielijkt op de pics
Op de fotoos vond ik het wel fraai - maarin het echt toch een tikje saai. En die gouwe O2 is zelfs lelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind die nieuwe shirts helemaal geweldig. Het uitshirt van dit seizoen was ook erg oke.
Mwoah ...quote:
Dat lijkt me wel ja. Ik ben benieuwd waarnaar toe die verplaatst wordt ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik vind dat Arsenal een best lastige start heeft , maar de wedstrijd tegen Lpool zal wel verschoven worden lijkt me.
en Oostenrijkquote:Op zondag 26 juni 2005 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Arsenal komt naar het Amsterdam Tournament.
Ik heb het 3de shirt die wittequote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Mwoah ...
Het uitshirt vond ik dit jaar zelfs erg lelijk (maar ik heb 'm wel)
[..]
Dat lijkt me wel ja. Ik ben benieuwd waarnaar toe die verplaatst wordt ...
Da was het shirt van het seizoen ervoor (en die heb ik ookquote:Op zondag 26 juni 2005 02:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het 3de shirt die witte
Dies mooi
Bron: bbc webquote:Arsenal keeper Taylor joins Villa
Aston Villa are poised to sign Arsenal goalkeeper Stuart Taylor, 24, on a four-year deal.
The former England Under-21 international will compete for a first-team place with Thomas Sorensen.
The Romford-born keeper made 30 senior appearances for the Gunners and will sign once he has passed a medical.
Taylor also has league experience following loan spells with Bristol Rovers, Crystal Palace, Peterborough and Leicester.
wel als er niets gehaald gaat worden,aan de andere kant,na zijn vaste terugkeer onder de lat heeft ie weinig meer fouts gedaanquote:Op maandag 27 juni 2005 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet er in ieder geval een keeper bij nu, maar ik denk dat Lehmann volgend seizoen helaas weer eerste keus is.
die zijn er in het verleden al genoeg geweestquote:Op maandag 27 juni 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat klopt, het is ook beter dat ze wat langer zoeken naar een goede eerste man. Paniekaankopen heb je niks aan. Maar ik hoop niet op een soortgelijke dip van Jens.
Ze hebben bij de reserves Jordan en Howard rondlopen,ken ze verder nietquote:Op maandag 27 juni 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Okee, geen jeugdkeepers of verhuurden die terugkeren?
Overigens schijnt Figo rond te zijn met VfB, dus kan Hleb misschien sneller weg.
quote:Alexander Hleb agrees to join Arsenal Football Club
Belarus international midfielder, Alexander Hleb, has today agreed to join Arsenal from Bundesliga side VfB Stuttgart on a long term contract, in a deal which could rise to approximately ¤15 million Euros. This agreement is subject to a medical and the player obtaining a work permit.
Hleb (24), who made 137 appearances in his five years with Stuttgart and has 18 International caps for Belarus, is a versatile midfielder with experience of Champions League football, playing in all eight of Stuttgart’s matches in the 2003/04 competition.
Manager Arsène Wenger said: “We are delighted that Alexander Hleb has agreed to join us. He is a player I have admired for some time now and I know he will provide our squad with great quality. Hleb has proved his ability with his performances in the Bundesliga in recent seasons and he definitely has the potential to do very well with Arsenal.”
Alexander Hleb said: “I am very happy to have this fantastic opportunity to join Arsenal. They are a Club with a great history and many world class players.”
Alexander Hleb will join up with the Arsenal first team squad when they return for pre-season training in early July.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |