Is dit een kloon van shmoopyquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:15 schreef miss_cee het volgende:
Het leek me leuk om eens te horen hoe jullie genoemd worden door je vriend/in en hoe jullie je eigen vriend/in noemen.
Mijn ex noemde mij altijd Schmoopy en mijn vriend noemt me Pluisje.
Volgens mij viel je ex gewoon op shmoopsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:15 schreef miss_cee het volgende:
whehehehe, Deze vind ik dan wel weer koelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:19 schreef waterbeest het volgende:
Ik noem mijn mannetje nootjes (verbastering van totaly nuts!)
En hij noemt mij Meisjes. Tegenwoordig zelfs Dienstbare Meisjes. Hij riep namelijk ooit eens dat hij van meisjes houdt. Toen riep ik natuurlijk: " Dan ben ik Meisjes" .
En zo is het gekomen...
Daar zal ze het dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kende ooit een stel waarbij de jongen z'n vriendin 'Varkentje' noemde![]()
Dat klopt bij mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik kende ooit een stel waarbij de jongen z'n vriendin 'Varkentje' noemde![]()
Je hebt meerdere vriendinnen?quote:
Vreemdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:11 schreef imago het volgende:
Hij heet Nijn, en daarvan afgeleid ook wel PluisEn hij wordt boos als ik die namen in het openbaar gebruik
vindingrijk hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:30 schreef funnie_me het volgende:
Ik kom niet verder dan: geil ding...
Alweer een persoon die nog denkt dat mannen de dienst uitmaken.....arme stakker!!quote:Op zondag 12 juni 2005 07:17 schreef -Dominator- het volgende:
Ik noem mijn vriendin altijd Teringhoer![]()
omdat ze op Bob Saget lijkt?quote:Op zondag 12 juni 2005 12:26 schreef snijder het volgende:
Ik noem haar Bob.
ik geloof dat mn zusje dr vriend schmoopy noemt, en hij noemt haar pluisje. Da's wel een geinige bijnaam voor mn zusjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:15 schreef miss_cee het volgende:
Het leek me leuk om eens te horen hoe jullie genoemd worden door je vriend/in en hoe jullie je eigen vriend/in noemen.
Mag ik vragen hoe ze jou noemenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:53 schreef kastanova het volgende:
sletje, meis en snol
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:53 schreef kastanova het volgende:
sletje, meis en snol
Ik kende je niet goed genoeg om sletje of snol te noemenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:54 schreef mother-mother het volgende:
paar x op msn gekletst en toen noemde je me meis
![]()
dit is r&p he ,quote:Op maandag 13 juni 2005 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kende je niet goed genoeg om sletje of snol te noemen.
bloempje. klinkt liefquote:Op maandag 13 juni 2005 19:09 schreef coltje87 het volgende:
Ik ben vriend, en tegenwoordig ook wel eens bloem, en hij is... naja ook vriendje, of lief.
"paard, ezel, biggetje"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 02:21 schreef Xebrozius het volgende:
lelijkerd, dwerg of kameel.
dat doen vrienden van ons ook...elkaar beeb of boo noemenquote:
Prin6jequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:29 schreef ict-boy het volgende:
noem mijn vriendin altijd hetzelfde:
prin6je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |