abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27943487
Is deze hele Vermeer-hype louter gebaseerd op die twee reddingen tegen Japan?
Zo bijzonder waren die nou ook weer niet.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_27943581
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:21 schreef Nashje het volgende:
Hij heeft zelfs al laten zien dat ie de opvolger van Van der Sar wordt. En over welke seizoenen heb je het dan? Lobont heeft het meest gekeept.
Wanneer heeft hij dat laten zien dan?

Ik vind van der Sar wel een klasse beter dan Stekelenburg hoor, bovendien kun je keepers niet echt met elkaar vergelijken.
Hij is in Nederland de beste van zijn generatie inderdaad, maar het zegt geen fluit over de kwaliteit.
De keren dat ik hem bezig heb gezien maakte hij een aantal foutjes, maar hij is nog jong en misschien leert ie nog wat bij komende seizoenen en bewijst ie mijn ongelijk.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:31:55 #203
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27943650
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wanneer heeft hij dat laten zien dan?

Ik vind van der Sar wel een klasse beter dan Stekelenburg hoor, bovendien kun je keepers niet echt met elkaar vergelijken.
Hij is in Nederland de beste van zijn generatie inderdaad, maar het zegt geen fluit over de kwaliteit.
De keren dat ik hem bezig heb gezien maakte hij een aantal foutjes, maar hij is nog jong en misschien leert ie nog wat bij komende seizoenen en bewijst ie mijn ongelijk.
Vd Sar is een klasse beter, maar ook wat ouder.
Steek heeft ook nog weinig ervaring
pi_27943694
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:48 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Klopt, het is ook irritant. Maar het grote verschil met vroeger is dat psv het niet meer voor elkaar krijgt. Ik bedoel, als een VD Vaart liever naar een HSV gaat... hij ging uit respect voor de Ajax fans niet naar Psv. Daar kan een Vanenburg een voorbeeld aan nemen. Of een Jonk.
Wat de werkelijke reden is zullen we niet weten StarGazer, HSV biedt financieel gewoon veel meer dan PSV en hij kan eindelijk Nederland ontvluchten en bij zijn nieuwe club op een positie spelen die hij altijd al ambieerde.
In de tijd dat Vanenburg en Jonk kwamen had PSV financieel gewoon veel meer te bieden dan Ajax, op dit moment ligt het net iets anders.
Yeah baby Yeah!
pi_27943725
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:51 schreef Nashje het volgende:
Klopt ja. Het zegt meer iets over psv dan over Ajax.
Daar heb ik mijn twijfels over, waar doel je dan precies op?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:56:01 #206
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27944426
Ik ben benieuwd watvoor aanbod Ajax aan Pienaar heeft gedaan. Wanneer dit flink minder is dan een miljoen, is het terecht dat 'ie het afwijst (relatief met de anderen gezien). Maar hij is zo wel weer een lekkere reputatie voor zich aan het opbouwen, want weinig zal 't zeker niet zijn, in verhouding tot wat hij heeft laten zien in de afgelopen 2 jaar.

Anders is 't jammer maar helaas, graag of niet. Wanneer je zakken wilt vullen ga je maar naar een derderangs Bundesliga clubje of ergens in Portugal ballen.
pi_27944692
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 10:56 schreef twi het volgende:
Ik ben benieuwd watvoor aanbod Ajax aan Pienaar heeft gedaan. Wanneer dit flink minder is dan een miljoen, is het terecht dat 'ie het afwijst (relatief met de anderen gezien). Maar hij is zo wel weer een lekkere reputatie voor zich aan het opbouwen, want weinig zal 't zeker niet zijn, in verhouding tot wat hij heeft laten zien in de afgelopen 2 jaar.

Anders is 't jammer maar helaas, graag of niet. Wanneer je zakken wilt vullen ga je maar naar een derderangs Bundesliga clubje of ergens in Portugal ballen.
Volgens mij moet Pienaar niet zo zeuren eigenlijk, als ie meer wil verdienen moet ie wekelijks laten zien dat hij ajax bijna ontgroeid is.
Zij beste seizoen was in elk geval niet het laatste.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:32:09 #208
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27945454
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Volgens mij moet Pienaar niet zo zeuren eigenlijk, als ie meer wil verdienen moet ie wekelijks laten zien dat hij ajax bijna ontgroeid is.
Zij beste seizoen was in elk geval niet het laatste.
Ik weet niet wat zijn salaris nu is eigenlijk, maar als dat erg scheef is met wat bijvoorbeeld een De Jong of Heitinga verdient, dan moet dat natuurlijk wel recht worden getrokken. Zijn contract zal wel een keer bijgesteld zijn zo na de CL 2002/2003 dus bovenop het non-EU minimumsalaris van iets meer dan 4 ton zal wel 2 ton zijn gekomen. Dan is er nog wel wat speling om daar een ton of 2 bovenop te gooien. Maar je weet het nooit tegenwoordig met die gasten, en wat ze willen verdienen.
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:42:59 #209
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_27945789
Als Pienaar zo graag grootverdiener wil zijn moet 'ie het wel laten zien dat 'ie dat waard is.

Als hij denkt bij een andere club meer te kunnen verdienen gaat hij toch lekker daar heen. Aardige gast hoor, maar zo'n briljante voetballer vind ik hem nou ook weer niet.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_27945893
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:42 schreef Againzender het volgende:
Als Pienaar zo graag grootverdiener wil zijn moet 'ie het wel laten zien dat 'ie dat waard is.

Als hij denkt bij een andere club meer te kunnen verdienen gaat hij toch lekker daar heen. Aardige gast hoor, maar zo'n briljante voetballer vind ik hem nou ook weer niet.
Helemaal eens. Hij mag best redelijk wat verdienen, maar z'n zakken vullen doet ie maar ergens anders.
pi_27945947
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef twi het volgende:

[..]

Ik weet niet wat zijn salaris nu is eigenlijk, maar als dat erg scheef is met wat bijvoorbeeld een De Jong of Heitinga verdient, dan moet dat natuurlijk wel recht worden getrokken. Zijn contract zal wel een keer bijgesteld zijn zo na de CL 2002/2003 dus bovenop het non-EU minimumsalaris van iets meer dan 4 ton zal wel 2 ton zijn gekomen. Dan is er nog wel wat speling om daar een ton of 2 bovenop te gooien. Maar je weet het nooit tegenwoordig met die gasten, en wat ze willen verdienen.
Voetballers zijn wereldvreemd wat reele inkomsten betreft.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:58:22 #212
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27946269
Heeft de Jong nu eigenlijk al bijgetekend?
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:05:02 #213
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27946481
Vertrek van Pienaar is aanstaande.

Dat is een goeie zaak kan ie op wat andere veldjes z'n territorium gaan afbakenen door tegen de cornervlag aan te piesen.
rare waus.
pi_27947349
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:58 schreef Kang-He het volgende:
Heeft de Jong nu eigenlijk al bijgetekend?
met 1jaar
pi_27947406
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:05 schreef PLAE@ het volgende:

Vertrek van Pienaar is aanstaande.

Dat is een goeie zaak kan ie op wat andere veldjes z'n territorium gaan afbakenen door tegen de cornervlag aan te piesen.
rare waus.
Beetje merkwaaridg inderdaad dat iemend die zijn shirt over zijn hoofd trekt en gelijk naar de middenstip rent wordt beboet met een gele kaart en dat dit soort Ouagedougou-dansjes doorgang mogen vinden, er kijken ook kinderen
Yeah baby Yeah!
pi_27947751
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:35 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

met 1jaar
Bron?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_27947932
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:35 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

met 1jaar
en tot hoelang loopt zijn contract dan?
Yeah baby Yeah!
pi_27948061
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:50 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Bron?
Stond meen ik een tijdjeterug op een van de voetbal nieuws site's, ik durf me er echter niet op vast te pinnen.
pi_27948077
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

en tot hoelang loopt zijn contract dan?
Hij had nog een jaar, dus tot eind 2007 neem ik aan dan
pi_27948108
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:37 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Beetje merkwaaridg inderdaad dat iemend die zijn shirt over zijn hoofd trekt en gelijk naar de middenstip rent wordt beboet met een gele kaart en dat dit soort Ouagedougou-dansjes doorgang mogen vinden, er kijken ook kinderen
ze zeiden toen bij studio voetbal dat ze het schandalig vonden.

je kan ook overdrijven natuurlijk

ik hoop wel dat Pientje blijft, als hij weer een beetje in vorm is dan is het een prachtige speler.
pi_27948220
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:00 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Hij had nog een jaar, dus tot eind 2007 neem ik aan dan
Ik denk dat je fout zit, hij heeft nog een contract van een jaar. En hij heeft zelf aangegeven volgend jaar voor Ajax te spelen. Zijn contract is niet verlengd, ze zijn nog aan het onderhandelen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:07:30 #222
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27948296
Nigel speelt het gewoon slim want als hij wil loopt na dit seizoen gratis naar een (Engelse) topclub.
Flink wat tekengeld incasseren
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27948310
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Ik denk dat je fout zit, hij heeft nog een contract van een jaar. En hij heeft zelf aangegeven volgend jaar voor Ajax te spelen. Zijn contract is niet verlengd, ze zijn nog aan het onderhandelen.
Zijn ze wel lang bezig hoor
pi_27948509
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:07 schreef PyTh het volgende:
Nigel speelt het gewoon slim want als hij wil loopt na dit seizoen gratis naar een (Engelse) topclub.
Flink wat tekengeld incasseren
Dat denk ik niet, daar is hij te veel Ajacied voor, om de club dan zo te naaien.
  woensdag 15 juni 2005 @ 13:15:21 #225
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_27948555
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, daar is hij te veel Ajacied voor, om de club dan zo te naaien.
Mwoah, alsof de club zich altijd zo lekker opstelt tegenover zijn spelers....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')