Gregory Vignal.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef Radegast het volgende:
Als ze in Frankrijk zoeken naar een linksback, aan welke namen zou je dan kunnen gaan denken?
Zie Davids, Kluivert en Berbatovquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Ajax-fans zijn doorgaans vrij realistisch qua transfers.
Wat is daar nu zo onrealistisch aan? Davids heeft nog geen nieuwe club, Kluiverts overgang naar Valencia staat op losse schroeven en Berbatov was een illusie van Koeman, en niet van de supporters.quote:
Dat is een rechtsback, ik heb er niks meer over gehoord.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Zijn ze nog bezig met die Jonathan als linksback, of is dat alweer afgeketst?
Die ene veelscorende Portugese spits ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:44 schreef JeroenV het volgende:
Die is zelfs door Feyenoord te slecht bevonden.
Grégory Bourillon schiet me dan als eerste te binnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef Radegast het volgende:
Als ze in Frankrijk zoeken naar een linksback, aan welke namen zou je dan kunnen gaan denken?
Die linksback van Kameroen bijvoorbeeld die bij PSG onder contract staat, is dat wat?
Niemand heeft ooit gedacht dat Berbatov haalbaar zou zijn. Verrassend genoeg was ie best bereid om te komen, maar niet voor het maximumsalaris dat Ajax kon bieden.quote:
Frans jeugdinternational van Rennes toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Grégory Bourillon schiet me dan als eerste te binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |