Pienaar gaat nooit buiten om, maakt geen acties. Dus ik zie hem rechtsbuiten helemaal niet graag! Achter de spits deed die het aardig, maja dat deed Wamberto ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik prefereer Pienaar heel erg boven Rosales aan de rechterkant. Ik weet dat het geen buitenspeler is, maar met Pienaar swingt het elftal.
Wamberto terughalen dan maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Pienaar gaat nooit buiten om, maakt geen acties. Dus ik zie hem rechtsbuiten helemaal niet graag! Achter de spits deed die het aardig, maja dat deed Wamberto ook
Danny wil dat na verloop van tijd wel graag. En je kan best met een 10 ballen, met Maduro en Sneijder op 6 en 8.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
de nummer 10 bestaan niet meer in een 4-3-3 systeem. En Blind heeft nou niet echt laten blijken om over te willen stappen naar een ruit-systeem (bijv 4-4-2 of 3-4-3 (mijn favo))
Och van mij mag die gaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Danny wil dat na verloop van tijd wel graag. En je kan best met een 10 ballen, met Maduro en Sneijder op 6 en 8.
Nou denk ik dat je toch een beetje overdrijft mm.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
Pienaar zou een groter verlies zijn dan Trabelsi, vrees ik.
ik denk niet dat dat goed zou gaan... speelde Ajax niet met dat middenveld (met VdV op 10) tegen PSV? (ik kan me vergissen)quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Danny wil dat na verloop van tijd wel graag. En je kan best met een 10 ballen, met Maduro en Sneijder op 6 en 8.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat goed zou gaan... speelde Ajax niet met dat middenveld (met VdV op 10) tegen PSV? (ik kan me vergissen)
Toch wel. Als je het echte Ajax-spel wilt spelen is een nummer 10 cruciaal. Pienaar beheerst alles wat een 10 van Ajax moet hebben. Een rechtsback is minder cruciaal.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou denk ik dat je toch een beetje overdrijft mm.
Ik weet dat je Pienaar persoonlijk kent maar ga nou niet zeggen dat hij een groter verlies zou zijn dan Trabelsi die in mijn opinie dit seizoen de beste ajacied was.
Onzin een nr10 moet ook kunnen scoren, verder werd hij ook veelal gebruikt aan de rechterkant?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel. Als je het echte Ajax-spel wilt spelen is een nummer 10 cruciaal. Pienaar beheerst alles wat een 10 van Ajax moet hebben. Een rechtsback is minder cruciaal.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Yep, gaat gewoon helemaal weg van 415. Nu één grote hoek waar de sfeermakers staan dus
Als Pienaar vast op 10 staat, kan ie ook best scoren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Onzin een nr10 moet ook kunnen scoren, verder werd hij ook veelal gebruikt aan de rechterkant?
Verder is hij ook licht en (meestal) verliest hij veel onderlinge duels. Verder heeft hij wel een goede techniek en balbehandeling.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als Pienaar vast op 10 staat, kan ie ook best scoren.
Ik ga er straks heen, toch fijn in Limburg wonenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:18 schreef JaWi het volgende:
Het Nederlands Elftal voor onder de twintig jaar speelt vanavond vrijwel zeker met vier Ajacieden in de basisopstelling. Urby Emanuelson zal PSV-er Ibrahim Allafay vervangen op de linkshalfpositie.
Naast Emanuelson beginnen Kenneth Vermeer, Ryan Babel en Hedwiges Maduro in de startopstelling van bondscoach Foppe de Haan. In Kekrade speelt Oranje U-20 om 20.30 uur tegen Australie.
Vermoedelijke opstelling: Vermeer; Tiendalli, Van Struiken, Vlaar, Drost; Kruijs, Maduro, Emanuelson; John, Babel en Quincy..
Leukquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik ga er straks heen, toch fijn in Limburg wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |