Eén grote groep is super, goed nieuws dus! Alleen jammer van dat zingen naar elkaar idd, wordt dus maar weer naar boven en naar beneden zingen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kunnen ze dus niet meer naar elkaar zingen tijdens de wedstrijden......
Waarom? genoeg andere optiesquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Pienaar zou helaas wel eens erg dicht bij Benfica kunnen zijn. Hij is een favoriet van Koeman en ziet Koeman zelf ook zitten als coach.... Ajax MOET dit oplossen!
De beste nummer 10 in de selectie moet je niet weg doen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waarom? genoeg andere optiesweg met die blessure gevoelige speler
Kan nou niet zeggen dat die zo goed is hoor, doelpunten maken doet die ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
De beste nummer 10 in de selectie moet je niet weg doen.
de nummer 10 bestaan niet meer in een 4-3-3 systeem. En Blind heeft nou niet echt laten blijken om over te willen stappen naar een ruit-systeem (bijv 4-4-2 of 3-4-3 (mijn favo))quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
De beste nummer 10 in de selectie moet je niet weg doen.
Pienaar gaat nooit buiten om, maakt geen acties. Dus ik zie hem rechtsbuiten helemaal niet graag! Achter de spits deed die het aardig, maja dat deed Wamberto ookquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik prefereer Pienaar heel erg boven Rosales aan de rechterkant. Ik weet dat het geen buitenspeler is, maar met Pienaar swingt het elftal.
Wamberto terughalen dan maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Pienaar gaat nooit buiten om, maakt geen acties. Dus ik zie hem rechtsbuiten helemaal niet graag! Achter de spits deed die het aardig, maja dat deed Wamberto ook
Danny wil dat na verloop van tijd wel graag. En je kan best met een 10 ballen, met Maduro en Sneijder op 6 en 8.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
de nummer 10 bestaan niet meer in een 4-3-3 systeem. En Blind heeft nou niet echt laten blijken om over te willen stappen naar een ruit-systeem (bijv 4-4-2 of 3-4-3 (mijn favo))
Och van mij mag die gaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Danny wil dat na verloop van tijd wel graag. En je kan best met een 10 ballen, met Maduro en Sneijder op 6 en 8.
Nou denk ik dat je toch een beetje overdrijft mm.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
Pienaar zou een groter verlies zijn dan Trabelsi, vrees ik.
ik denk niet dat dat goed zou gaan... speelde Ajax niet met dat middenveld (met VdV op 10) tegen PSV? (ik kan me vergissen)quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Danny wil dat na verloop van tijd wel graag. En je kan best met een 10 ballen, met Maduro en Sneijder op 6 en 8.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat goed zou gaan... speelde Ajax niet met dat middenveld (met VdV op 10) tegen PSV? (ik kan me vergissen)
Toch wel. Als je het echte Ajax-spel wilt spelen is een nummer 10 cruciaal. Pienaar beheerst alles wat een 10 van Ajax moet hebben. Een rechtsback is minder cruciaal.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou denk ik dat je toch een beetje overdrijft mm.
Ik weet dat je Pienaar persoonlijk kent maar ga nou niet zeggen dat hij een groter verlies zou zijn dan Trabelsi die in mijn opinie dit seizoen de beste ajacied was.
Onzin een nr10 moet ook kunnen scoren, verder werd hij ook veelal gebruikt aan de rechterkant?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch wel. Als je het echte Ajax-spel wilt spelen is een nummer 10 cruciaal. Pienaar beheerst alles wat een 10 van Ajax moet hebben. Een rechtsback is minder cruciaal.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Yep, gaat gewoon helemaal weg van 415. Nu één grote hoek waar de sfeermakers staan dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |