Neem het opquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga morgen naar Rome.
5 dagen, ben woensdag weer terug.quote:
Ik wil eik ook wel op vakantie, maar kan nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Papa_Tom- en Mama_Tom-. Eventjes weg hier en niet de spanning van de examen-uitslag vergeten..
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
Volgende week ken ik zowat de halve discotheek![]()
Ten eerste sowieso al 5 meiden die ik ken en dan nog een stel andere partypeepsquote:
Sletquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef Duiveltja het volgende:
Ten eerste sowieso al 5 meiden die ik ken
Succesquote:Heb er nu eik al zin in, maar moet eerst nog een weekje sterven voor tentamens
Achjaquote:
Ik heb 1 juli vakantiequote:Succes
Heb je daarna vakantie??
Aan je conditie werken als in dansen, of aan je conditie werken als in allemaal dingen doen met die vijf meisjes?!?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Achja
Ff weer aan mijn conditie werken daarzo, das zowat de enige beweging die ik de laatste tijd heb![]()
[..]
Ik heb 1 juli vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist dat je het misschien zo zou opvattenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Aan je conditie werken als in dansen, of aan je conditie werken als in allemaal dingen doen met die vijf meisjes?!?![]()
Geld+omstandighedenquote:En waarom ga je niet op vakantie??
Okequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wist dat je het misschien zo zou opvattenDansen natuurlijk men
![]()
[..]
Geld+omstandigheden
Danke....euh heb een druk weekendquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Veel succes met het voorbereiden van je tentamens (als je dat gaat doen tenminste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |