Wat denken jullie:Was de papa te gierig om losgeld te betalen?quote:Jongen (16) vermoord in Wassenaar
DEN HAAG - Een 16-jarige jongen uit Wassenaar is vermoord. Zijn levenloze lichaam werd vrijdagochtend ontdekt in een woning in zijn woonplaats.
Justitie in Den Haag maakte de vondst vrijdag bekend. Over de toedracht van het misdrijf is niets bekendgemaakt
Waarom denk je dat er losgeld gevraagd werd? Ik kan daar nergens iets over vinden.,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:46 schreef JanKort het volgende:
[..]
Wat denken jullie:Was de papa te gierig om losgeld te betalen?
http://www.nu.nl/news/539(...)rd_in_Wassenaar.html
Ik zoek en zoek maar kan geen langere berichten vinden nog.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:07 schreef kLowJow het volgende:
Nieuwsberichten van drie zinnen... Tja.
Ik zag het nieuwsbericht een paar uur geleden ook staan... Toen kon ik er ook niets over vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zoek en zoek maar kan geen langere berichten vinden nog.
Bron: RTV Westquote:Lijk gevonden in woonhuis Wassenaar
vrijdag 10 juni 2005
WASSENAAR - In een woonhuis aan de Rijksstraatweg in Wassenaar is vrijdagmorgen het lijk gevonden van een nog onbekend persoon. De politie gaat ervan uit dat de man of vrouw door een misdrijf om het leven is gekomen. Het pand is door de politie afgezet voor een grootschalig onderzoek. Dat zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie. Buurtbewoners zeggen gisterenavond een harde knal te hebben gehoord bij het huis. In verband met het onderzoek wil het OM op dit moment nog geen verdere mededelingen doen
Ik kan nergens vinden dat ik dat denk....blaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er losgeld gevraagd werd? Ik kan daar nergens iets over vinden.,
Niet zo speculeren aub, ik had het over losgeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:11 schreef spookvrouw het volgende:
Waarom denk je dat er alleen maar welgestelde mensen wonen in Wassenaar? Ooit weleens geweest? Het zal je nog meevallen.
Een gelukte zelfmoordpoging, een mislukte drugdeal, ruzie om een vriendin, er zijn zat mogelijkheden, het soort ontvoeringen dat jij suggereert zijn érg zeldzaam.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:24 schreef JanKort het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden dat ik dat denk....bla
Wat denk jij, randgroepjongeren? Mislukte zelfmoordaanslag? ...?
Maar je beweringen slaan nergens op, zijjn compleet ongestaafd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:40 schreef JanKort het volgende:
Klopt, het was ook slechts een startschot tot verdere suggerering. Ik denk eerder aan eerwraak, is tegenwoordig behoorlijk populair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |