> dev/nullquote:op zaterdag 18 juni 2005 13:11 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn avater in de op klopt niet
kan ik me nog inschrijven? ik vind mezelf wel capabelquote:op zaterdag 18 juni 2005 02:06 schreef jogy het volgende:
odols was en is gewoon okay, jullie weten gewoon geen prioriteiten te stellen![]()
quote:op zaterdag 18 juni 2005 02:06 schreef jogy het volgende:
odols was en is gewoon okay, jullie weten gewoon geen prioriteiten te stellen![]()
niet flauw gaan doen. hou er gewoon over op.quote:op zondag 19 juni 2005 14:17 schreef kanaiken het volgende:
ontken *hier* de holocaust
even omtrent dit topic
dagonet heeft een gastslot neergezet, vanwege de gevoeligheid van het onderwerp. ik wil dit betwisten, omdat dit zestig jaar geleden is gebeurd.
ohja, kom gaan we alleen maar politiek correcte topics openen.quote:op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef slimshady het volgende:
[..]
niet flauw gaan doen. hou er gewoon over op.
het is toch duidelijk dat mensen dit kwetsen vinden?
nee, eigenlijk niet. ik heb namelijk nog niemand gezien die een negatieve reactie erop postte. behalve jij natuurlijk, maar jij hebt er enkel over hoe erg anderen het wel niet vinden.quote:op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef slimshady het volgende:
[..]
niet flauw gaan doen. hou er gewoon over op.
het is toch duidelijk dat mensen dit kwetsen vinden?
zo zie je maar weer dat er genoeg overlevenden zijn, iets wat het topic van kanaiken al duidelijk maakte.quote:op zondag 19 juni 2005 14:31 schreef billgates het volgende:
(o, en er zijn nog genoeg overlevenden van de holocaust onder de mensheid die de holocaust ontkenning wel degelijk schokkend vinden)
ik ging er even voor het gemak van uit dat die weinig op het forum waren. en die topictitel is ook weinig verhullend, dus daar zal het niet aan liggenquote:op zondag 19 juni 2005 14:31 schreef billgates het volgende:
* nederlandse wetgeving
* goede smaak
redenen genoeg
(o, en er zijn nog genoeg overlevenden van de holocaust onder de mensheid die de holocaust ontkenning wel degelijk schokkend vinden)
quote:muus
potverdorie oversight, deze grap hebben we al 100 keer gehad, joh.
impotentie misschienquote:op zondag 19 juni 2005 21:04 schreef plae@ het volgende:
wie heeft er blauwe tenen na vandaag?
was een topic met potentie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |