ik heb al voor je geantwoord.quote:op dinsdag 14 juni 2005 13:35 schreef sjoe538 het volgende:
sjoe538
ik heb geen eens een kans gehad om te antwoorden.
hoe kon je er ontopic over zijn dan?quote:op dinsdag 14 juni 2005 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
the one ring is terecht !
ze maken mijn topic kapot
een beetje ontopic en het had wel leuk kunnen zijn
er stond een vraag: wat zou jij doen ?quote:
mijn welgemeende excuses.quote:op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
er stond een vraag: wat zou jij doen ?
dan kun je daar toch 1 keer op reageren inplaats van te slowchatten
ow god, there go's the neighborhood.quote:op dinsdag 14 juni 2005 15:01 schreef dos37 het volgende:
er gaat ons iemand verlaten!
kan ie weer open
alle fans van tuut willen graag weten dat ie er weer is
nee.quote:op dinsdag 14 juni 2005 15:01 schreef dos37 het volgende:
er gaat ons iemand verlaten!
kan ie weer open
alle fans van tuut willen graag weten dat ie er weer is
quote:
bans worden niet besproken.quote:
kom jij weer terug?quote:
mede eenschquote:
vandaar die neukteugels.quote:op woensdag 15 juni 2005 01:52 schreef muus het volgende:
dat heb ik opgegeten.
sc is verboden.quote:op woensdag 15 juni 2005 01:29 schreef damook het volgende:
waar is het sc topic van vandaag ? ( / deze nacht)
mmmmmm. dat willen velen.quote:op woensdag 15 juni 2005 02:04 schreef havoc het volgende:
in de nacht mag er best een keer geslowchat worden hoor. maar geen 2 tot oneindig topics. 1 topic maken en gaan met die banaan.
omdat een sc tag niet mag en iedereen dan in verschillende topics gaat sc-enquote:op woensdag 15 juni 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
mmmmmm. dat willen velen.
waarom is zulks nog niet aan de gang dan?
i don't give a fuck. je baggert net zo hard mee en ik ben je nu al helemaal strontbeu.quote:op woensdag 15 juni 2005 09:23 schreef user-x het volgende:
ik wil wél onz mod worden omdat..... is geen bagger. er is bagger van gemaakt
was serieus bedoeld
zit je mijn wijf te kussen?quote:
kut. een banquote:op woensdag 15 juni 2005 09:35 schreef kastanova het volgende:
zit je mijn wijf te kussen?.
dit gaat je een ban opleveren.
ik zou het dolgraag doen, maar ik wil werk en privé gescheiden houden.quote:op woensdag 15 juni 2005 09:35 schreef tonks het volgende:
kastanova, word jij even onz mod.
dankje.
groetjes,
eenschquote:op woensdag 15 juni 2005 09:43 schreef badkeukentegel het volgende:
muus, heb jij soms nog een 486 ofzo
altijd als jij een slotje zet komt gemiddeld 6 minuten later pas de sluitpost
erg irritant
ik zit me op stage uit de naad te werken en jij zegt me nog iets nuttigs te gaan doen?quote:
nou als ik een slotje zie en luttele minuten later als ik onz weer eens f5 pas een sluitpost dan kan ik toch constateren dat jij niet de snelste thuis bentquote:op woensdag 15 juni 2005 09:52 schreef muus het volgende:
ik gooi een topic dicht en ga dan op mijn dooie gemakkie een sluitpost typelen. waarom zou ik me haasten als ik onz al gered heb van bagger?
en als je zit te f5-en voor een sluitpost heb je het blijkbaar niet druk genoeg..
minuten is gelul.quote:op woensdag 15 juni 2005 10:10 schreef badkeukentegel het volgende:
[..]
nou als ik een slotje zie en luttele minuten later als ik onz weer eens f5 pas een sluitpost dan kan ik toch constateren dat jij niet de snelste thuis bent
dirkh! check bp nog even voor je gaat!!!quote:op woensdag 15 juni 2005 10:25 schreef dirkh het volgende:
insomaniac had een goede sig.
waarom zou ik meer moeite voor een sluitpost doen, dan de ts heeft gedaan voor zijn op.
en nu ga ik de auto inpakken, ik ga een weekje camperen
vergeet je je vissen niet genoeg water te geven als je weggaatquote:op woensdag 15 juni 2005 10:25 schreef dirkh het volgende:
en nu ga ik de auto inpakken, ik ga een weekje camperen
ik meld enkel nuttige informatie, meidquote:op woensdag 15 juni 2005 10:20 schreef muus het volgende:
[..]
minuten is gelul.
en ga eens weg als je niks nuttigs te melden hebt..
ophoeren nu. je loopt te zuigen.quote:op woensdag 15 juni 2005 10:52 schreef badkeukentegel het volgende:
[..]
ik meld enkel nuttige informatie, meid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |