simlock vrij leeftijd geen idee maar ziet er perfect uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:31 schreef loveli het volgende:
Simlock? Leeftijd?
nope telefoon en laderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:42 schreef CreativeMind het volgende:
Wel boekjes enzo?
Je weet toch wel hoe oud dat ding is?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:40 schreef ellzjon het volgende:
[..]
simlock vrij leeftijd geen idee maar ziet er perfect uit
*ook benieuwd is en toevallig een sumsung e700 minder rijk isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:45 schreef CreativeMind het volgende:
Mogen wij het IMEI nummer even checken?
van mij wel uuhm ff zoeken hoor ****** vertel me even waar dat kan dan weet ik dat ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:45 schreef CreativeMind het volgende:
Mogen wij het IMEI nummer even checken?
nee heb deze als inruil gehad op een andere dus zou je niet kunnen vertellen hoe oud die is djeez wat een screening hier zegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe oud dat ding is?![]()
Iedere mongool kan een mobieltje jatten en als boekjes ontbreken en de verkoper geen flauw idee heeft hoe oud hij is bevordert dat het vertrouwen niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef ellzjon het volgende:
[..]
nee heb deze als inruil gehad op een andere dus zou je niet kunnen vertellen hoe oud die is djeez wat een screening hier zeg
Tja het maakt mij niet uit mij gaat het er om of ie er goed uitziet en of ie 100% werkt het is graag of nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:05 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Iedere mongool kan een mobieltje jatten en als boekjes ontbreken en de verkoper geen flauw idee heeft hoe oud hij is bevordert dat het vertrouwen niet.
Overigens komt het serienummer niet voor op www.yunu-imei.nl, maar dat is nog geen 100% garantie.
dan kan je hem nog wel gejat hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef ellzjon het volgende:
keb zelf al even gegoogled en de site gevonden hij is niet opgegeven als gestolen of vermist
dat zou kunnen idd maar dat heb ik niet. wat is dit eigelijk is het een chat forum of een vraag en aanbod pagina als je er geen interesse in heb reageer dan niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:11 schreef Gekke_Waus het volgende:
[..]
dan kan je hem nog wel gejat hebben
het emeinummer heeft er al opgestaan en is door iemand anders van het forum gechecked ik heb het zelf ook gechecked en das wel klaar zo zie hieronderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:23 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
ik wil graag het emeinummer weten
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:05 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Iedere mongool kan een mobieltje jatten en als boekjes ontbreken en de verkoper geen flauw idee heeft hoe oud hij is bevordert dat het vertrouwen niet.
Overigens komt het serienummer niet voor op www.yunu-imei.nl, maar dat is nog geen 100% garantie.
oooh gaat het daarom dus als ik wel een fanatieke poster zou zijn word dat niet gedacht, beetje bevooroordeeld maar ach ja we wonen ook in nederland.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:25 schreef Impry het volgende:
Inderdaad, doe niet zo moeilijk en post dat nummer hier. Aangezien je op Fok! bijna alleen maar spul hebt aangeboden wordt al snel gedacht dat het om gejat spul gaat.
ga ff ergens anders spelen johquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:34 schreef Impry het volgende:
Precies, dat is Nederland jongen. Probeer er maar mee te leven, zeker als je je telefoontje nog kwijt wil.
dank je welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:40 schreef boyv het volgende:
Stelletje nerds. Als er een computer wordt aangeboden dan hoor je niemand janken, terwijl hij net zo goed gejat kan zijn. Het IMEI-nummer is zelfs al nagetrokken, wat erop duidde dat hij niet als gestolen is opgegeven. Het gaat er hier om dat de beste jongen z'n telefoon wilt verkopen en dat moet gewoon kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |