Schitterend... Maar wat ga je nu doen met je moederbord danwel grafische kaart dan? Blijkt duidelijk een compatibiliteitsprobleem te zijn...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:53 schreef MmadviewW het volgende:
btw mijn cpu is nu 31 graden, en moederbord 27
Nieuwigheid ?.... ik zou niet weten wat anders.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:14 schreef MmadviewW het volgende:
btw mijn voeding ruikt nu een beetje verbrand sinds pc daar was,
ja de nieuwe voeding![]()
![]()
Je weet wel, precies zoals een voeding van een oude 486 ruikt
voor hij daar heen ging rook ie nergens naar![]()
Hij rook eerst nergens naar, nu ruikt ie gewoon verbrandquote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nieuwigheid ?.... ik zou niet weten wat anders.
Lijkt me heel raar (draaien alle ventilators wel ?!)quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:25 schreef MmadviewW het volgende:
kan er dus wat verband zijn denken jullie?? hij doet het wel goed (volgens dat progje asusProbe, gewoon normale volts enzo), maar er komt echt een brandlucht uit mijn voeding
Ja, alles draait enzo, maar sinds ie in de pcwinkel is geweest ruikt ie verbrand, ik kwam thuis en meteen rook ik het--->Hele kamer rook dr ook naarquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me heel raar (draaien alle ventilators wel ?!)
Overigens je hebt toch garantie..... ,
Hebben ze daar aan die voeding liggen kloten (verkeerd aangesloten) ?!, een zekering/ transistor opgeblazen en weer opniew gemaakt (of zoiets). Ik zou voor de zekerheid eens naar alle schroeven kijken van de voeding. Is dat ding helemaal open geweest (of niet).quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef MmadviewW het volgende:
Ja, alles draait enzo, maar sinds ie in de pcwinkel is geweest ruikt ie verbrand, ik kwam thuis en meteen rook ik het--->Hele kamer rook dr ook naar
Ok, als mijn moeder vrijdag mijn pc niet langer heeft verstopt zal ik ff naar de voeding kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hebben ze daar aan die voeding liggen kloten (verkeerd aangesloten) ?!, een zekering/ transistor opgeblazen en weer opniew gemaakt (of zoiets). Ik zou voor de zekerheid eens naar alle schroeven kijken van de voeding. Is dat ding helemaal open geweest (of niet).
Want als die voeding open is gemaakt dan vervalt bij mij weten de fabrieksgarantie en kun je straks weer een nieuwe voeding kopen. Want dan beticht de computerboer jou van frauduleuze praktijken.
Terwijl ze het zelf hebben gedaan.....daar moet je dus snel bij zijn. (Als dit werkelijk het geval is).
het is geen 6800gt..quote:Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef MmadviewW het volgende:
Ok, dat hoort gewoon in het spelPc doet het nu goed, videokaart doet het goed (snel kaartje die 6800GT)
Alle behulpzame fokkers bedankt!
Jawel:quote:
Mooi die is ook weer opgelost...quote:Op zondag 19 juni 2005 23:57 schreef MmadviewW het volgende:
Jawel:
LEADTEK GEFORCE 6800GT 256MB DDR3
Heb ik in de winkel geruild tegen de 9800pro +162,50 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |