ok tnxquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:09 schreef Drugshond het volgende:
Zoek maar op het internet naar de bewuste *.dll driver... ze wijzen allemaal naar dezelfde applicatie Asus probe "nog wat"
Shared files kun je beter laten staan.. god weet welke andere applicatie er nog gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:10 schreef MmadviewW het volgende:
ben uninstallen hij vraagt of ik "BCBSMP35.BPL" in de map E:\WINDOWS\SYSTEM\ ook wil verwijderen (shared file)
okiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Shared files kun je beter laten staan.. god weet welke andere applicatie er nog gebruik van maakt.
In een later stadium kun je die file wel eruit vissen met een registry cleaner.
Ga nou gewoon die voeding halen!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:17 schreef MmadviewW het volgende:
nog ff een opmerking, ik hebnet ff pc gereset maar die optical mouse gaat weer uit, toen strax toen ik toen de pc al draaide de muis erin deed, deed ie het wel, heeft dit wel met de voeding te maken?
of eerder met het moederbord![]()
heb nieuwstequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef Drugshond het volgende:
Heb je de Catalyst drivers geupdate
Haal die kaart er eens uit. En steek hem eens goed diep in het AGP slot.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:46 schreef MmadviewW het volgende:
hehe, dat wordt diploma(s) inleveren drugshond videokaart flipt nogsteeds
ik heb volgende week toetsweekquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:59 schreef MikeyMan het volgende:
en windows een keer opnieuw geïnstalleerd... Weet niet wat je ondertussen allemaal hebt uitgevreten, maar erg stabiel zal het niet meer zijn...
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:32 schreef MmadviewW het volgende:
ik heb volgende week toetsweeken aangezien het opnieuw installen van windows waarschijnlijk niet helpt, en het wel veel tijd kost (backupen)... ik breng denk ik zo ff pc naar pcwinkel en laat ik zien dat de shizzle het echt niet doet
ik denk het moederbordquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Dit is gewoon het beste wat je kunt doen. Laat iemand anders maar zijn handen aan vuil maken.
Ik weet niet wat er ik ervan moet denken..... (durf eigenlijk ook geen voorstellen meer te doen).
Wel raar dat de problemen begonnen zijn met het overzetten van de videokaart.
Brengt hem maar terug, bij de computerwinkel kunnen ze veel sneller testen met verschillende hardware onderdelen. Maar ik ben straks wel benieuwd wat het probleem werkelijk was.
En die sunflower-voeding ligt die nog onderaan het viaduct (met een paar deuken) ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:52 schreef MmadviewW het volgende:
Ik mocht die voeding wel ruilen, maar ik vind m eigenlijk wel lekker stil je hoort hem helemaal niet , hoor alleen mijn cpucooler maarja is wel 75 euro![]()
jah, maarm ik kan het beste die ZALMAN voeding houden? hehe en de SUPERFLOWER voeding ligt niet onder viaductquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:59 schreef Drugshond het volgende:
Succes bij de computerboer..... laat hem het maar oplossen.
Meer kun je zelf bijna niet meer ondernemen, en waarschijnlijk krijg je straks een werkende oplossing terug (en met een beetje geluk wat nieuwe computeronderdelen die nog onder de garantie vielen.)
Ja als je in de toekomst uit uitbreiden, dan weet je nu al dat het niet de voeding is. (ik moest het toch zeggen)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:03 schreef MmadviewW het volgende:
jah, maarm ik kan het beste die voeding houden? hehe en de SUPERFLOWER voeding ligt niet onder viaduct![]()
ok ik ga strax naar pcboerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja als je in de toekomst uit uitbreiden, dan weet je nu al dat het niet de voeding is. (ik moest het toch zeggen)
En andersom wil de computerboer je meestel wel beter helpen als je ook wat extra spullen van hem koopt i.p.v. alleen spullen testen.
plaatje is van mijn nieuwe voeding, had ik eerder geschreven over 11,31 vquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:16 schreef MikeyMan het volgende:
Nouja, je voltages zijn in iedergeval perfect op het plaatje...
Wat je eerder schrijft, 11,31v op de 12 volt lijn is echter wel erg laag, evenals de 3,3 volt lijn... Is dat je nieuwe voeding?
Hoop dus dat dat nog niet je nieuwe voeding was?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:35 schreef MmadviewW het volgende:
of :
Ik heb een 360 Watt chieftec voeding, en de volgende onderdelen maken er gebruik van:
MB: Asus A8V
Proc: AMD Athlon64 3500+
Mem: 2 x 512 mb dual channel pc3200
Video: Ati radeon 9800pro
HDD1: 200gb maxtor SATA
HDD2: 80 GB Seagate IDE
1 x dvd rom
1x dvdwrite
1x floppy
2x case fans
1x cpu fan
5 USB poorten in gebruik
Voltages idle:
+12V = 11.31
3.3V = 3.25
+5V = 4.91
Gezien de voltages denk ik idd dat mijn voeding het stressed niet red, vandaar het uitvallen van mijn beeld tijdens het spelen van een spel (gebeurt heel soms) gevolgd door een reboot.
o ik citeerde 3 stukken van tweakers met zelfde problemen (conflict tussen 9800pro en asus a8v deluxe) dit stukje ook..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:48 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hoop dus dat dat nog niet je nieuwe voeding was?
Schitterend... Maar wat ga je nu doen met je moederbord danwel grafische kaart dan? Blijkt duidelijk een compatibiliteitsprobleem te zijn...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:53 schreef MmadviewW het volgende:
btw mijn cpu is nu 31 graden, en moederbord 27
Nieuwigheid ?.... ik zou niet weten wat anders.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:14 schreef MmadviewW het volgende:
btw mijn voeding ruikt nu een beetje verbrand sinds pc daar was,
ja de nieuwe voeding![]()
![]()
Je weet wel, precies zoals een voeding van een oude 486 ruikt
voor hij daar heen ging rook ie nergens naar![]()
Hij rook eerst nergens naar, nu ruikt ie gewoon verbrandquote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nieuwigheid ?.... ik zou niet weten wat anders.
Lijkt me heel raar (draaien alle ventilators wel ?!)quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:25 schreef MmadviewW het volgende:
kan er dus wat verband zijn denken jullie?? hij doet het wel goed (volgens dat progje asusProbe, gewoon normale volts enzo), maar er komt echt een brandlucht uit mijn voeding
Ja, alles draait enzo, maar sinds ie in de pcwinkel is geweest ruikt ie verbrand, ik kwam thuis en meteen rook ik het--->Hele kamer rook dr ook naarquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me heel raar (draaien alle ventilators wel ?!)
Overigens je hebt toch garantie..... ,
Hebben ze daar aan die voeding liggen kloten (verkeerd aangesloten) ?!, een zekering/ transistor opgeblazen en weer opniew gemaakt (of zoiets). Ik zou voor de zekerheid eens naar alle schroeven kijken van de voeding. Is dat ding helemaal open geweest (of niet).quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:49 schreef MmadviewW het volgende:
Ja, alles draait enzo, maar sinds ie in de pcwinkel is geweest ruikt ie verbrand, ik kwam thuis en meteen rook ik het--->Hele kamer rook dr ook naar
Ok, als mijn moeder vrijdag mijn pc niet langer heeft verstopt zal ik ff naar de voeding kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hebben ze daar aan die voeding liggen kloten (verkeerd aangesloten) ?!, een zekering/ transistor opgeblazen en weer opniew gemaakt (of zoiets). Ik zou voor de zekerheid eens naar alle schroeven kijken van de voeding. Is dat ding helemaal open geweest (of niet).
Want als die voeding open is gemaakt dan vervalt bij mij weten de fabrieksgarantie en kun je straks weer een nieuwe voeding kopen. Want dan beticht de computerboer jou van frauduleuze praktijken.
Terwijl ze het zelf hebben gedaan.....daar moet je dus snel bij zijn. (Als dit werkelijk het geval is).
het is geen 6800gt..quote:Op zondag 19 juni 2005 15:52 schreef MmadviewW het volgende:
Ok, dat hoort gewoon in het spelPc doet het nu goed, videokaart doet het goed (snel kaartje die 6800GT)
Alle behulpzame fokkers bedankt!
Jawel:quote:
Mooi die is ook weer opgelost...quote:Op zondag 19 juni 2005 23:57 schreef MmadviewW het volgende:
Jawel:
LEADTEK GEFORCE 6800GT 256MB DDR3
Heb ik in de winkel geruild tegen de 9800pro +162,50 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |