de chiquita-mania heeft zn hoogte punt bereikt! mensen doen er alles voor om maar een tros te bemachtigenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:43 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
de chiquita-mania heeft zn hoogte punt bereikt! mensen doen er alles voor om maar een tros te bemachtigen![]()
Precies, is mijn doel geslaagdquote:Op zondag 12 juni 2005 13:43 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
de chiquita-mania heeft zn hoogte punt bereikt! mensen doen er alles voor om maar een tros te bemachtigen![]()
2 juli feestje bij mijquote:Op zondag 12 juni 2005 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
een nieuuw feest, binnenkort in de heineken music hall
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:37 schreef c0mpleX het volgende:
en IJlien: waar was je nou gister in chaos??![]()
Daar test ik of er gehoorbeschadigingen kunnen optreden na het eten van een banaanquote:
Huh? zei je wat?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Daar test ik of er gehoorbeschadigingen kunnen optreden na het eten van een banaan![]()
Dat was gister al!quote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
einde stage![]()
hee, een ander fotoboek icoon
latersquote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat was gister al!
Maar goed, ik ben lekker skaten, tot later!![]()
Nouww .. rellen rellen.. kheb balli t wel eens beter zien doen!quote:Op zondag 12 juni 2005 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, die yildiz is nu weer aan het rellen met me
Na dit topic Bedank *hier* Jitzzzeee & Fisher
Gaat hij nu verder in dit topic: Xenon = status ?
Het is dan ook een rel in de dopquote:Op zondag 12 juni 2005 14:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nouww .. rellen rellen.. kheb balli t wel eens beter zien doen!
ijsmeis![]()
De rel is zojuist uitgekomenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is dan ook een rel in de dop![]()
Het is wel bijzonder dat hij wel mijn post weer uitzoekt. Terwijl er een paar posts erboven precies hetzelfde stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |