=Giulietta Masina?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:24 schreef Kolkus het volgende:
11. Guilletta Masure
je mag best nog aanpassen hoor, maar alleen in een nieuwe post meldenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ben Anthony Hopkins en Michael Caine vergeten.
Jij zult Bridget Jones wel een erg goede film vinden, eh?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:29 schreef Nory het volgende:
Acteurs
1. Hugh Grant
2. Colin Firth
Actrices
1. Renee Zellweger
Puur uit verveling![]()
Ik ga er vanuit dat de lijst is gebaseerd op Love Actually en Will & Grace, dat mag weer wel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij zult Bridget Jones wel een erg goede film vinden, eh?
al zet je je ex-vriendin op 1 omdat ze zo goed kon acteren in bed, zolang ze op imdb te vinden is, vind ik t primaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:45 schreef NRH het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de lijst is gebaseerd op Love Actually en Will & Grace, dat mag weer wel.Maar ook al is Brdiget Jones een niet al te indrukwekkende film (vind ik), zijn het wel goede acteurs.
Viel me gewoon meteen op dat de 2 favoriete acteurs en de favoriete actrice samen de hoofdrollen in Bridget Jones voor hun rekening hebben genomen. Maar Renee Zellweger heeft toch niet in Love actually gespeeld en geen enkele in Will & Grace? Bij mijn weten tenminste...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:45 schreef NRH het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de lijst is gebaseerd op Love Actually en Will & Grace, dat mag weer wel.Maar ook al is Brdiget Jones een niet al te indrukwekkende film (vind ik), zijn het wel goede acteurs.
Love Actuallyquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Viel me gewoon meteen op dat de 2 favoriete acteurs en de favoriete actrice samen de hoofdrollen in Bridget Jones voor hun rekening hebben genomen. Maar Renee Zellweger heeft toch niet in Love actually gespeeld en geen enkele in Will & Grace? Bij mijn weten tenminste...
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
al zet je je ex-vriendin op 1 omdat ze zo goed kon acteren in bed, zolang ze op imdb te vinden is, vind ik t prima
Ja, klopt. Maar niet alleen daarom staan ze op 1 hoorquote:Jij zult Bridget Jones wel een erg goede film vinden, eh?
Love Actually is ook een van de redenen, en Will & Grace al helemaal! Super acteerwerk, vooral van Megan Mullallyquote:Ik ga er vanuit dat de lijst is gebaseerd op Love Actually en Will & Grace, dat mag weer wel.Maar ook al is Bridget Jones een niet al te indrukwekkende film (vind ik), zijn het wel goede acteurs.
Volgens mij gaat Froukje de Both binnenkort genoemd worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:12 schreef dolle_hond het volgende:
al zet je je ex-vriendin op 1 omdat ze zo goed kon acteren in bed, zolang ze op imdb te vinden is, vind ik t prima
Wacht maar op mijn actrice lijst.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:28 schreef California het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Froukje de Both binnenkort genoemd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |