Ze zijn besteld via ticketonline, tickets met bestelnummer enzo, niet nep dus...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:39 schreef SilenceR_20 het volgende:
Ik wil ze wel van je kopen maar dan wil ik wel de bon zien van waar je ze gekocht hebt. Ik neem niet het risico dat het 2 neppe kaartjes zijn!!
De prijs is 45 euro exclusief toeslag, de prijs ligt uiteindelijk op 48,50 per stuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:43 schreef VeerMans het volgende:
Ik wil ze ook wel!
De normale prijs is 45 euro en zwarthandel mag niet op fok
Ik heb dat mailtje nie meer, als je zekerheid wilt moet je even langs Nijmegen komen. Dan kan je het met eigen ogen zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:51 schreef SilenceR_20 het volgende:
Zou je die mail ofzo naar mij kunnen mailen. Ik heb vernomen dat er veel neppe kaarten in omloop zijn en ik zeg niet dat die van jou nep zijn maar neem liever geen risico. Als dat zou kunnen ben ik zeer geïntereseerd!!!
Kaart is direct van Ticketonline dus kaart aan naam verbonden enzo...quote:Ons dringende advies is geen kaarten te kopen van derden, alleen met een kaart die direct bij de TicketBox, Free Record Shop of Ticketonline is gekocht weet je zeker dat je binnen komt.
Tentamens...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef SilenceR_20 het volgende:
Hoezo ga je zelf niet meer dan? en ik kan die ander nog niet bereiken dus.. ff afw88
Geef je email ff als je nog interesse hebt. Dan kunnen we op die manier verder praten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef SilenceR_20 het volgende:
Hoezo ga je zelf niet meer dan? en ik kan die ander nog niet bereiken dus.. ff afw88
Dit zegegn ze over elk feest. EN echte en neppe kaarten zijn wel van echt te onderscheiden. Ik handel zelf namelijk in kaarrtjes.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef SilenceR_20 het volgende:
Wij hebben vernomen dat er voor Defqon.1 veel valse kaarten in de omloop zijn. Het betreft hier kaarten die met het blote oog niet van echt te onderscheiden zijn, welke aangeboden kunnen worden via marktplaats.nl, kaartverkoop.nl en andere websites.
Ons dringende advies is geen kaarten te kopen van derden, alleen met een kaart die direct bij de TicketBox, Free Record Shop of Ticketonline is gekocht weet je zeker dat je binnen komt.
Hoewel de kaarten niet te onderscheiden zijn van echte kaarten, kunnen wij deze onderscheppen doormiddel van de unieke nummers die op de kaarten staan en de barcode (welke niet te vervalsen is).
Koop dus niet je kaart op de zwarte markt, voorkom teleurstelling aan de deur!
JAAA KAARTJES! ik heb zelf al maar vrienden van mij willen nog een kaartquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:39 schreef wx het volgende:
[..]
Geef je email ff als je nog interesse hebt. Dan kunnen we op die manier verder praten.
Spannendquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef wx het volgende:
Ik heb ze nog, vandaag zou er iemand langskomen als het goed is, mocht dat niet zo zijn dan mail ik the_mad_man eerst en dan ijsmeis op volgorde
vergeet je mij niet????quote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef wx het volgende:
Ik heb ze nog, vandaag zou er iemand langskomen als het goed is, mocht dat niet zo zijn dan mail ik the_mad_man eerst en dan ijsmeis op volgorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |