abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27801842
Wie wil er naar defqon (= uitverkocht)? Heb nog 2 kaartjes liggen

Wie biedt een leuk bedrag >50?

Afhaallocatie Nijmegen mocht je Pieter Post niet vertrouwen.
pi_27802188
Ik wil ze wel van je kopen maar dan wil ik wel de bon zien van waar je ze gekocht hebt. Ik neem niet het risico dat het 2 neppe kaartjes zijn!!
pi_27802192
Ik wil wel!
Dat is in Almere toch?
Wat is de officiele prijs van de kaartjes en waarom doe je ze weg?
Stuur mij maar even een mailtje (info AT spocky DOT nl), kom ik ze wel ophalen in overleg
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_27802305
Ik wil ze ook wel!
De normale prijs is 45 euro en zwarthandel mag niet op fok
pi_27802372
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:39 schreef SilenceR_20 het volgende:
Ik wil ze wel van je kopen maar dan wil ik wel de bon zien van waar je ze gekocht hebt. Ik neem niet het risico dat het 2 neppe kaartjes zijn!!
Ze zijn besteld via ticketonline, tickets met bestelnummer enzo, niet nep dus...
pi_27802463
97 euro geboden, mits bon of iets dergelijks aanwezig.
pi_27802526
Zou je die mail ofzo naar mij kunnen mailen. Ik heb vernomen dat er veel neppe kaarten in omloop zijn en ik zeg niet dat die van jou nep zijn maar neem liever geen risico. Als dat zou kunnen ben ik zeer geïntereseerd!!!
pi_27802567
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:43 schreef VeerMans het volgende:
Ik wil ze ook wel!
De normale prijs is 45 euro en zwarthandel mag niet op fok
De prijs is 45 euro exclusief toeslag, de prijs ligt uiteindelijk op 48,50 per stuk.
pi_27803081
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:51 schreef SilenceR_20 het volgende:
Zou je die mail ofzo naar mij kunnen mailen. Ik heb vernomen dat er veel neppe kaarten in omloop zijn en ik zeg niet dat die van jou nep zijn maar neem liever geen risico. Als dat zou kunnen ben ik zeer geïntereseerd!!!
Ik heb dat mailtje nie meer, als je zekerheid wilt moet je even langs Nijmegen komen. Dan kan je het met eigen ogen zien.
pi_27803225
Wij hebben vernomen dat er voor Defqon.1 veel valse kaarten in de omloop zijn. Het betreft hier kaarten die met het blote oog niet van echt te onderscheiden zijn, welke aangeboden kunnen worden via marktplaats.nl, kaartverkoop.nl en andere websites.

Ons dringende advies is geen kaarten te kopen van derden, alleen met een kaart die direct bij de TicketBox, Free Record Shop of Ticketonline is gekocht weet je zeker dat je binnen komt.
Hoewel de kaarten niet te onderscheiden zijn van echte kaarten, kunnen wij deze onderscheppen doormiddel van de unieke nummers die op de kaarten staan en de barcode (welke niet te vervalsen is).
Koop dus niet je kaart op de zwarte markt, voorkom teleurstelling aan de deur!
pi_27803254
Ik vind het nogal tricky... ik moet er even over nadenken en die gene voor dat andere kaartje inlichten!!
pi_27803372
quote:
Ons dringende advies is geen kaarten te kopen van derden, alleen met een kaart die direct bij de TicketBox, Free Record Shop of Ticketonline is gekocht weet je zeker dat je binnen komt.
Kaart is direct van Ticketonline dus kaart aan naam verbonden enzo...

[ Bericht 15% gewijzigd door wx op 11-06-2005 13:34:38 ]
pi_27803526
Hoezo ga je zelf niet meer dan? en ik kan die ander nog niet bereiken dus.. ff afw88
pi_27810742
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef SilenceR_20 het volgende:
Hoezo ga je zelf niet meer dan? en ik kan die ander nog niet bereiken dus.. ff afw88
Tentamens...
pi_27813142
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:21 schreef SilenceR_20 het volgende:
Geef je email ff als je nog interesse hebt. Dan kunnen we op die manier verder praten.
pi_27827792
Als de deal niet lukt heb ik nog interesse: info AT spocky DOT nl..
kom ze eventueel halen bij je.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_27828305
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef SilenceR_20 het volgende:
Wij hebben vernomen dat er voor Defqon.1 veel valse kaarten in de omloop zijn. Het betreft hier kaarten die met het blote oog niet van echt te onderscheiden zijn, welke aangeboden kunnen worden via marktplaats.nl, kaartverkoop.nl en andere websites.

Hoewel de kaarten niet te onderscheiden zijn van echte kaarten, kunnen wij deze onderscheppen doormiddel van de unieke nummers die op de kaarten staan en de barcode (welke niet te vervalsen is).
Koop dus niet je kaart op de zwarte markt, voorkom teleurstelling aan de deur!
Dit zegegn ze over elk feest. EN echte en neppe kaarten zijn wel van echt te onderscheiden. Ik handel zelf namelijk in kaarrtjes.

- Een echt kaartje kan je moielijk scheuren, omdat het kaartje geplastificeerd is
- Ga met je natte vinger over de inkt van het kaartje, als het afgeeft/uitveegt dan is de kaart nep

KLoppen deze twee dingen dan is het 99% zeker dat het echte kaarten zijn en anders zullen ze aan deur ook niet zien dat het neppe kaarten zijn
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 11 juni 2005 @ 20:50:21 #18
109895 Gekke_Waus
Hardstyle = Lifestyle
pi_27842629
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:39 schreef wx het volgende:

[..]

Geef je email ff als je nog interesse hebt. Dan kunnen we op die manier verder praten.
JAAA KAARTJES! ik heb zelf al maar vrienden van mij willen nog een kaart

Bramf_1984@hotmail.com

Je kan me ook toevoegen op msn!
E nominee Partris, et Filii, et Spiritus Sancti
pi_27862335
ik ben wel geïntresseerd als je ze nog hebt. laat t ff weten
Ik kom ze ook ophalen!
pi_27862365
Ik ook wel .

Ook ik kom ze gewoon in Nijmegen ophalen.

Mail van mij als je ze nog hebt: vdberg [at] gmail.com
  zondag 12 juni 2005 @ 22:46:58 #21
109895 Gekke_Waus
Hardstyle = Lifestyle
pi_27871110
humnz als die nou eens op fok kwam

i need those tickets (A)
pi_27878647
Ik heb ze nog, vandaag zou er iemand langskomen als het goed is, mocht dat niet zo zijn dan mail ik the_mad_man eerst en dan ijsmeis op volgorde
pi_27878759
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef wx het volgende:
Ik heb ze nog, vandaag zou er iemand langskomen als het goed is, mocht dat niet zo zijn dan mail ik the_mad_man eerst en dan ijsmeis op volgorde
Spannend ! !
pi_27880466
heb je bewijs dat ze echt zijn bonnetje ofzo? zou ik wel op prijs stellen
  maandag 13 juni 2005 @ 13:43:12 #25
109895 Gekke_Waus
Hardstyle = Lifestyle
pi_27885612
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef wx het volgende:
vergeet je mij niet????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')