Maar ja dat zegt niets he. Als ze, net zoals bij de Turtles film, besluiten alleen de NL versie te gaan draaien dan geld dat zeer waarschijnlijk ook voor Belgie. Al laten we hopen van nietquote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ga sowieso de 25e juli al naar de Belgische premiere om the Simpsons Movie te zien
ik mis alleen nog dat Homer inplaats van DOH, Sodeju zegt (wat ie dus in de oude nederladstalige afleveringen zei)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:08 schreef -Menn0- het volgende:
Die nederlandse trailer is echt te slecht
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik mis alleen nog dat Homer inplaats van DOH, Sodeju zegt (wat ie dus in de oude nederladstalige afleveringen zei)![]()
![]()
![]()
Deed 'ome Henk' toen niet de stem van Homer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik mis alleen nog dat Homer inplaats van DOH, Sodeju zegt (wat ie dus in de oude nederladstalige afleveringen zei)![]()
![]()
![]()
Volgensmij heb je gelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef RaymanNL het volgende:
Aan de stem van Homer te horen word Home ingesproken door paul groot(Stem lijkt namelijk op de stem van Jan Wolkers, als hij hem persifleert )
valt me nog mee dat ze die tekeningen niet hebben aangepast en de naam van het cafe veranderd hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef One_conundrum het volgende:
Hij zat vast tussen een steen en een harde plaats
Iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef Farenji het volgende:
Simpsons moet je niet vertalen. Het is toch geen kinderserie.
Die afleveringen waren net als de Nederlandse trailer echt heel slecht. Maar verder, kan ik niet wachten (op de originele versie dan)!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal is dat wel zo jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef -Menn0- het volgende:
Ze gaan toch wel ook de originele versie draaien toch ?!
Anders komt er geen hond naar de bioscoop...quote:
Alleen Santa's Little Helperquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef tomttt het volgende:
[..]
Anders komt er geen hond naar de bioscoop...
Kut.....ik moest lachenquote:
http://www.imdb.com/title/tt0462538/releaseinfoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:10 schreef Stansfield het volgende:
Wanneer komt die ongeveer in nederland in de bios?
ja een teken .. filmquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef Slarioux het volgende:
Ja maar als film? Juist in een tekenfilm kwamen alle typetjes goed tot hun recht en waren de parodieën echt goed. Als film zie ik dat niet snel gebeuren, volgens mij wordt het dan meer een soort Dennis the Menace.
-edit-
Of blijft het een tekenfilm?
Zondag is er een nieuwe commercial. FOX twijfelt momenteel of ze nog een trailer willen maken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Zondag tijdens de laatste aflevering van het seizoen komt weer een nieuwe trailer![]()
Ah ok. Nouja, dan we krijgen iig een beetje nieuw beeldmateriaal te zien, iets is tenslotte beter dan nietsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Zondag is er een nieuwe commercial. FOX twijfelt momenteel of ze nog een trailer willen maken.
Idd en de humor die er in zit verwerkt is overduidelijk voor volwassener publiek bedoeld.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:10 schreef budha het volgende:
Hoe komt het toch dat ze in Nederland denken dat als het om een tekenfilm gaat dat het dan wel voor kinderen bedoeld is
The Simpsons, Family Guy, American Dad en South Park zijn gewoon niet voor kinderen bedoeld. Dat ziet toch iedere idioot?
Ik ook, maar dan ontgaat je toch 90% van de humor. Daarnaast had ik toen ook geen behoefte aan een vertaalde versie. Ik verwacht dat het echt een flop wordt die vertalingquote:Op zondag 20 mei 2007 13:47 schreef jimjim1983 het volgende:
als kind keek ik anders ook altijd de simpsons hoor.
De stem van Bart wordt ook in Amerika door een vrouw gedaan, Nancy Cartwright.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:46 schreef Patch het volgende:
De eerste 3 seizoenen van The Simpsons zijn begin jaren '90 ook in het Nederlands te zien geweest.
Hans Kuiper deed toen de stem van oa Homer en Greet Mans (vrouwelijk ja) deed de stem van Bart.
En zo nog een handjevol B-acteurs...Sodeju !
Werkelijk waar joh? GA WEG !quote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef Farenji het volgende:
[..]
De stem van Bart wordt ook in Amerika door een vrouw gedaan, Nancy Cartwright.
Ziet er wederom goed uitquote:Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
De commercial met nieuw beeldmateriaal: http://www.iklipz.com/Mov(...)7f-b1e9-584b00482f28
let op het FOX logo aan het begin![]()
Volgens IMDB op 26 juliquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:36 schreef CaptainCab het volgende:
De film komt in Nederland trouwens pas uit op 16 augustus
Idd, erg tof! Hopelijk is het heerlijk dramatisch en over de topquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:48 schreef NiekL het volgende:
Wow Hans Zimmer
Dat is niet de minste dacht ik zo
"Look out, he is spiderpig"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Nieuwe trailer: http://www.dailymotion.co(...)-movie-final-trailer
En in België op 25 juli en in Nederland op 26 juliquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:53 schreef linebear het volgende:
hij komt wereldwijd op 27 juli uit.... tenminste dat stond in de trailer gisteren
Waarom Pres. Schwarzenegger en niet Wolfcastle?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:05 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:
Tuurlijk draaien ze hier (ook) de Engelse versiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopelijk draaien ze hier de engelse versie, de trailer belooft veel goeds.
$17<26 euroquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:56 schreef Opperkwal het volgende:
De special CD box kost 17 dollar = 26 euro, valt wel mee, ik wil hem![]()
17 (Amerikaanse) dollar is maar iets van 12-13 euroquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:56 schreef Opperkwal het volgende:
De special CD box kost 17 dollar = 26 euro, valt wel mee, ik wil hem![]()
Bedoelde Britse Ponden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
17 (Amerikaanse) dollar is maar iets van 12-13 euro![]()
Das wel minderquote:
Drie weken langer wachtenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Das wel mindervreemd dat alle andere bronnen 26 juli aangegeven
![]()
edit: op imdb.com is het nu ook veranderd, wij zijn zowat het laatste land![]()
Als je op google naar '16 augustus simpsons movie' zoekt, zie je dat bijna elke nederlandse filmsite deze datum geeft. Erg kut, maar gelukkig hebben we België nogquote:Op zondag 24 juni 2007 22:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Das wel mindervreemd dat alle andere bronnen 26 juli aangegeven
![]()
edit: op imdb.com is het nu ook veranderd, wij zijn zowat het laatste land![]()
Inderdaad. All hail Belgiequote:Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef CaptainCab het volgende:
Erg kut, maar gelukkig hebben we België nog
Werkelijk geniaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Ja Godver, dan ben ik naar Lowlandsquote:Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Als je op google naar '16 augustus simpsons movie' zoekt, zie je dat bijna elke nederlandse filmsite deze datum geeft. Erg kut, maar gelukkig hebben we België nog
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:31 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Ja Godver, dan ben ik naar Lowlands![]()
Die vond ik altijd juist wel grappig.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef Ceriel het volgende:
Klinkt misschien zo niet zo grappig op deze manier, maar op de een of andere manier kwam deze scène op mij geestiger over in het Nederlands dan de Engelse versie.
't Is dat je volgens je profiel uit 1982 komt en je waarschijnlijk nog zeker zou kunnen meepraten met de generatie die in de begin/mid jaren negentig 's ochtends The Simpsons op RTL4 keek voor Rescue 911 begon, maar anders....quote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
de Simpsons in het Nederlands is waarschijnlijk het ergste op tekenfilm gebied dat ik ooit gezien heb. Er is dan ook geen enkel excuus om dit te maken en uit te brengen
Smithers heet Smith in de Nederlandse versie.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:35 schreef MaxPower het volgende:
Het feit dat jullie de goede Nederlandse grappen letterlijk kunnen herinneren zegt genoeg natuurlijk. Het was absolute bagger, die nasynchronisatie. "Mr. Smithers, u hebt een cola verdiend!"![]()
Coolquote:Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Een paar 7-Eleven winkels in de VS zijn omgebouwd tot Kwik-E-Mart winkels als promotie voor de film:
http://flickr.com/photos/rdr07/sets/72157600590001691/
Maar anders wat? je gaat me hier echt niet beweren dat je de NL versie beter vindt dan de originele versies. Het feit dat ze er na (ik geloof) 1 seizoen mee zijn gestopt zegt natuurlijk genoeg.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:04 schreef Ceriel het volgende:
[..]
't Is dat je volgens je profiel uit 1982 komt en je waarschijnlijk nog zeker zou kunnen meepraten met de generatie die in de begin/mid jaren negentig 's ochtends The Simpsons op RTL4 keek voor Rescue 911 begon, maar anders....
http://www.youtube.com/watch?v=muj-NieI3ukquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef CaptainCab het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9GP6xRLbwto wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |