Dan vraag ik me helaas af wat de toegevoegde waarde van die post aan 't topic heeftquote:
helemaal niets, maar had je wat anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dan vraag ik me helaas af wat de toegevoegde waarde van die post aan 't topic heeft![]()
dat wordt fokken bij kaarslichtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef Neo666 het volgende:
Ow geweldig die mensen van de Technische dienst.![]()
Halve gebouw zonder stroom.
sorry, komt goed...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef Neo666 het volgende:
wie ben jijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef Neo666 het volgende:
ja, dat vraag ik mijzelf nu ook afquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
helemaal niets, maar had je wat anders verwacht dan?![]()
we zetten het zo wel weer aan voor je. We dachten dat je het wel leuk zou vinden om in een darkroom te werkenquote:
quote:
je rekende er toch niet op dat hij op leuke collega's zou afstappen in 't donker... je kent z'n liftverhaal tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
we zetten het zo wel weer aan voor je. We dachten dat je het wel leuk zou vinden om in een darkroom te werken
Nee, dat ken ik niet. Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
je rekende er toch niet op dat hij op leuke collega's zou afstappen in 't donker... je kent z'n liftverhaal toch
samenvatting, hij zag meid bus missen, gaf d'r een lift, hoopt meteen op meerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet. Heb je een linkje?
Ja we gaan trouwenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
samenvatting, hij zag meid bus missen, gaf d'r een lift, hoopt meteen op meer
Oooh, die lift.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
samenvatting, hij zag meid bus missen, gaf d'r een lift, hoopt meteen op meer
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:16 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Ja we gaan trouwen(denk hoop ik maar eigenlijk weet ik ook wel dat ze me nooit meer wil zien)
mja, ik ben ook niet duidelijk vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oooh, die lift.
Ik dacht zo eentje in gebouwen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:10 schreef Neo666 het volgende:
[..]
hallo aangenaam
ICT stagair bij saint-gobain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |