ja dan zou je echt nep zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goh je zou over 10 minuten maar naar huis mogen
Niemand is weg uit dit forum, zelfs als ze geen stage meer lopen kunnen ze geen afscheid van ons nemenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:51 schreef R-Alph het volgende:
Wie is er allemaal weg uit dit forum?
En is er nog iets spannends gebeurd? Tietenfoto's gepost ofzo.... altijd interessant.
Je zou maar naar huis mogen wanneer je wiltquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goh je zou over 10 minuten maar naar huis mogen
Net op tijd om afscheid van mij te nemenquote:
75 delen verder en niets gemist.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niemand is weg uit dit forum, zelfs als ze geen stage meer lopen kunnen ze geen afscheid van ons nemen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
75 delen verder en niets gemist.
Haha. Spammers! Stagiairs
dat weet ik, ik zei al tegen m'n oom en nu opschieten want straks is tear wegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Net op tijd om afscheid van mij te nemen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat weet ik, ik zei al tegen m'n oom en nu opschieten want straks is tear weg
echte vriendenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat weet ik, ik zei al tegen m'n oom en nu opschieten want straks is tear weg
Als je je verveeld kun je hier wel rellen schoppenquote:
merci bienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je je verveeld kun je hier wel rellen schoppen
3 niet beveiligde wireless netwerken in de buurt
Het was mij een waar genoegen, tot de volgende keerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed mensen ik ga maar eens afsluiten en genieten van het weekend, tot volgende week allemaal voor de mensen die er dan nog zijn
Complex de mazzel en succes verder
tot vanmiddag tearquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed mensen ik ga maar eens afsluiten en genieten van het weekend, tot volgende week allemaal voor de mensen die er dan nog zijn
Complex de mazzel en succes verder
Volgende week gaan we er een feest week van maken he Jitz, laatste week moet gevierd wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was mij een waar genoegen, tot de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |