hoe nam je je fiets mee dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bijna niet. op een gegeven moment was ik bekaf, zag ik een bordje staan: utrecht 11 km![]()
ik kwam ongeveer kruipend thuis aan
ook dat nog..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zo zag ik er wel uit met mn fietshelm op![]()
mja, dat had ik zondagochtend.. ik was op de helft moest dus nog ongeveer 6km en wou gewoon niet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bijna niet. op een gegeven moment was ik bekaf, zag ik een bordje staan: utrecht 11 km![]()
ik kwam ongeveer kruipend thuis aan
had je ook zo'n oranje vlaggetje achterop?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je moet ook niet zoveel zuipenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, dat had ik zondagochtend.. ik was op de helft moest dus nog ongeveer 6km en wou gewoon niet meer
fietshelmquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:46 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
had je ook zo'n oranje vlaggetje achterop?
Kan je dan zo slecht fietsen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tja liever een mongool met een helm op dan een mongool met een kapotte schedel
your wish is my commandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
* goddess-in-heaven luistert leuke muziek
face down, ass up that's the way we like to f*ck
nee, maar ik fiets over landweggetjes en helemaal tussendoor. en als ik daar zou vallen... dat zou niet fijn zijnquote:
Ja, ach.. Dat kan je ook in de stad gebeuren. En asfaslt is ook niet prettig vallen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, maar ik fiets over landweggetjes en helemaal tussendoor. en als ik daar zou vallen... dat zou niet fijn zijn
dat ken ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ach.. Dat kan je ook in de stad gebeuren. En asfaslt is ook niet prettig vallen.
Ja, dat heb ik wel eens gedaan. Toen ik werd aangereden door een auto
je hebt toch zeker een hbo opleiding nodig daarvoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
Baantje in een PC-zaak, cursussen?wat een nerd
Pfff, ik ben altijd goed bezigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:49 schreef Neo666 het volgende:
jitzzzze is goed bezig
Baantje in een PC-zaak, cursussen?![]()
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
je hebt toch zeker een hbo opleiding nodig daarvoor
sowieso vallen is niet leuk, vooral niet als je daarna moet lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ach.. Dat kan je ook in de stad gebeuren. En asfaslt is ook niet prettig vallen.
Ja, dat heb ik wel eens gedaan. Toen ik werd aangereden door een auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |