Gebruiksgemak, design, service, kwaliteit?quote:Ik hou het erbij dat, op de speed na, de H10 op ALLE vlakken beter is
Wat is dan je hele probleem als je zelt ook niet uit ervaring lult?quote:Ik heb overigens ook geen iRiver
wil je nou zo graag je gelijk krijgen, oke Firewire is sneller en de ipod kicks ass onder de breezah en het gewonde voetvolk. Ipod isquote:Op maandag 20 juni 2005 21:45 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
En kom niet meer terug!
Niveau van donald_dick?
Nee, het ging niet over jou maar over andere iRivertjes.
Ik haat iPodquote:Op maandag 20 juni 2005 21:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Wat is dan je hele probleem als je zelt ook niet uit ervaring lult?
Weet je eigenlijk wel wat een mp3-speler is?
ik had in 20001 al de 1ste mp3speler van sonyquote:Op maandag 20 juni 2005 21:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Wat is dan je hele probleem als je zelt ook niet uit ervaring lult?
Weet je eigenlijk wel wat een mp3-speler is?
Hoge bomen eh?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Kwaliteit is bij de iRiver beter, omdat bij de iPod veel meldingen zijn van een defecte accu (hell, er is zelfs een complete site voor gemaakt)
Reparatie e.d. vallen ook onder service, is afhankelijk van producent.quote:Service, dat is afhaneklijk van de winkel
Design, daar valt niet over te twisten
Gebruiksgemak is bij beide apparaten okay, maar bij de iriver iets beter omdat je snel vanuit je broekzak ff kan pauzeren
Kwaliteit is bij de iRiver beter, omdat bij de iPod veel meldingen zijn van een defecte accu (hell, er is zelfs een complete site voor gemaakt)
Jij weet ook niet van ophouden he?quote:wil je nou zo graag je gelijk krijgen, oke Firewire is sneller en de ipod kicks ass onder de breezah en het gewonde voetvolk. Ipod is blablabla
kan je nu samen met nietzman kanker in je prostaat krijgen
Hé-hé.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef donald_dick het volgende:
wil je nou zo graag je gelijk krijgen, oke Firewire is sneller en de ipod kicks ass onder de breezah en het gewonde voetvolk. Ipod isblablabla
Ach ja lekker cheapie-cheapie?quote:Ik haat iPod
Besides, voor mij geen MP3 maar Minidisc met optische aansluiting
BEAT THAT
Gefeliciteerd, je hebt dus geen ervaring met moderne spelers?quote:ik had in 20001 al de 1ste mp3speler van sony
Maar over het algemeen ervaart men het clickwiel als een beter navigatiesysteem.quote:
Was dan niet met deze opmerking gekomen:quote:Gebruiksgemak is een subjectief iets
quote:maar bij de iriver iets beter omdat je snel vanuit je broekzak ff kan pauzeren
Dat is dan mogelijk ietwat objectief (omdat het op feiten is gebaseerd), maar over het algemeen is gebruiksgemak subjectiefquote:Op maandag 20 juni 2005 21:52 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Was dan niet met deze opmerking gekomen:
[..]
nee, ik verkoop ze alleenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:51 schreef WalfredGeesink het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt dus geen ervaring met moderne spelers?
En het is nu al verouderde rommel.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:53 schreef Geqxon het volgende:
Mijn complete minidisc-apparatuur heeft mij 1400 guldens gekost, dus cheapie cheapie?
Waarom is het verouderd?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
En het is nu al verouderde rommel.
Vandaar de wrok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |