quote:Op maandag 20 juni 2005 21:01 schreef Geqxon het volgende:
En dan nog dat firewire sneller is:
4gb naar een iPod mini duurt wss rond de 2 minuten
4gb naar de H10 duurt wss rond de 2.5 minuten
Boei-end
Woeps! 48% sneller! Gaat op een volle 6GB toch wel een tijdje schelen he?quote:160 files (650MB total) FireWire was 48% faster than USB 2.0
Een beetje high-end PC krijgt tegenwoordig ook wel FireWire mee hoor, omdat zo ongeveer elke digitale videocamera met FireWire werkt. Zelfs bakken van de Aldi krijgen FireWire mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:00 schreef Sjonnjoop het volgende:
beetje kansloos dat de ipod het moet hebben van firewire, wat alleen bij mac ( 2-3 % marktaandeel) standaard is. De tijd dat ipod lovers overtuigd waren van het feit dat ze een ipod kochten voor de kwaliteit ipv lekker mee te lopen is zeker voorbij?
Ja hier dweil, heb je stront in je ogen.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:07 schreef Geqxon het volgende:
48%? Bron?
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja hier dweil, heb je stront in je ogen.
oeoeoeoequote:For all out sustained throughput, as shown above a FireWire external hard drive will provide the best performance. But for convenience and compatibility between multiple computers a USB 2.0 external hard drive would probably be the better choice (since practically every computer has a USB port).
En in tegenstelling tot die iRiver kan de iPod dus Firewire én USB gebruiken.quote:
Lees nou wat ik zeg zak hooi.quote:zelfde eerste link op google
But for convenience and compatibility between multiple computers a USB 2.0 external hard drive would probably be the better choice (since practically every computer has a USB port).
Ach ja sommige mensen willen apart zijn en dan kopen ze een iRiver maar omdat iedereen die apart wil zijn een iRiver koopt zijn juist die mensen niet meer apart.quote:Je koopt zo'n iRiver om een trend te setten en omdat je de iPodtrend niet wil volgen. Als die iRiver dan de trend is flikker je je iRiver maar weg?
Wanneer is de tijd dat de iRiver niet meer apart is zodat alle alto's weer lekker op zoek moeten gaan naar iets anders alternatiefs?quote:beetje kansloos dat de ipod het moet hebben van firewire, wat alleen bij mac ( 2-3 % marktaandeel) standaard is. De tijd dat ipod lovers overtuigd waren van het feit dat ze een ipod kochten voor de kwaliteit ipv lekker mee te lopen is zeker voorbij?
lol, hitachie begon met de harde schijven, niet meneer Jops hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 19:43 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ach ja, iRiver is natuurlijk het merk dat met de harde schijf spelers begon en Apple heeft daar de iPod natuurlijk van afgekeken.
Jij gaat er fanatiek op in?quote:Dat je dit argument gaat verdedigen zegt genoeg
quote:oeoeoeoe
quote:iriver, als ie het omdat de Ipod een kutaccu heeft en alle breezahjeugdigen hem ook heeft :R
eensch, kijk eens hoeveel breezers een ipod hebben ("normale" al dan niet shuffle al dan niet mini) en kijk hoeveel breezers een iriver hebben.... alsof zij daar van hebben gehoordquote:Op maandag 20 juni 2005 21:10 schreef donald_dick het volgende:
iriver, als ie het omdat de Ipod een kutaccu heeft en alle breezahjeugdigen hem ook heeft :R
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja hier dweil, heb je stront in je ogen.
hola! het gaat dus om de GROOTE van de files, ne hoeveel mb\s zijn mp3tjes, idd tussen de 3-8 mbquote:Write Test:
5000 files (300 MB total) FireWire was 16% faster than USB 2.0
160 files (650MB total) FireWire was 48% faster than USB 2.0
Bronquote:Om heel eerlijk te zijn, ben ik heel erg blij dat ik niet voor de iPod Mini ben gegaan, maar voor deze. Ik vind de FM-Tuner echt heerlijk en die had de Mini al niet. Ook is het kleurenscherm een leuke extra en vind ik het design mooier. Er gaat lekker veel muziek op en muziek erop zetten is binnen no-time gebeurd. De navigatie van het apparaat is gemakkelijk en met de touchpad, waarvan de gevoeligheid is in te stellen, ‘race’ je door de menu’s heen. Het geluid is geweldig en met de 30 presets, is hij voor iedere muziekstijl geschikt.
quote:lol, hitachie begon met de harde schijven, niet meneer Jops hoor
breezahjeugdigen kopen geen pc, die krijgen ze, maarja jij neukt liever ook peren dan appelsquote:Op maandag 20 juni 2005 21:15 schreef WalfredGeesink het volgende:Alle breezahjeugdigen hebben een PC, allemaal naar de Mac?
Truequote:Op maandag 20 juni 2005 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
hola! het gaat dus om de GROOTE van de files, ne hoeveel mb\s zijn mp3tjes, idd tussen de 3-8 mb
en wie maakt het essentiele van de ipodquote:Op maandag 20 juni 2005 21:16 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Nu je het zegt. En ik dacht toch echt dat ik zei "harde schijf spelers"? Niet dus?
Goed zo, lekker alternatief, dat maakt de kans kleiner dat ik zo'n gedrocht tegen kom.quote:eensch, kijk eens hoeveel breezers een ipod hebben ("normale" al dan niet shuffle al dan niet mini) en kijk hoeveel breezers een iriver hebben.... alsof zij daar van hebben gehoord
Inderdaad, en bij die "160 files (650MB total)" was FireWire dus 48% sneller.quote:hola! het gaat dus om de GROOTE van de files, ne hoeveel mb\s zijn mp3tjes, idd tussen de 3-8 mb
selectief quoten noem ik dat, maarja, je moet toch je 400 euro kostende aanfluiting verdedigenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
True
Man, dan maakt het helemaal niks meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |