Er zijn wel wat meer kenmerken nodig voordat je het borderline kan noemen. En die diagnose mag alleen door een psychiater gesteld worden. Die kan je dus niet zelf zomaar plakken!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:51 schreef tulpje6 het volgende:
Tis dus alleen borderline als je je agressie op jezelf richt bijv. dmv van automutilatie?
Ja dan krijgen mannen het wel minder omdat die hun agressie idd op de buitenwereld meer richten.
Leer eerst maar eens zélf eerlijk en oprecht te zijn zonder allerlei spelletjes te spelen,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:33 schreef JoeyT het volgende:
T lijkt wel de hele tijd dat spelletje van niet kunnen krijgen. Als ik hard to get speeldan vindt ze dat kut maar wel heel erg interessant... En sinds kort speel ik dat spel dus weer en krijg ik al dr aandacht... Alleen ik vind dat spel gewoon geen moer aan. Verder doe ik alsof ze me niet boeit terwijl dit wel zo is...
Inderdaad! De triestheid op fok is hoogquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:00 schreef KonnieKipke het volgende:
borderlinetopic #123325424543654
Naja ik zie niet in wat ik nu oneerlijk doequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens zélf eerlijk en oprecht te zijn zonder allerlei spelletjes te spelen,
alvorens je naar je exvriendin
wijst...
Eens... maar goed.. ik weet dat dit mijn topic is.. maar het is gehijacked..quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:53 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inderdaad! De triestheid op fok is hoog
Weet je wat het ergste is? Dat iedereen elkaar gek gaat zitten maken.
Hey dat gevoel ken ik... nou dan heb jij het ook enz enz...
Zo labiel als de pest en dan begint de ellende. En ik bedoel je zelf ziek lullen is niet zo moeilijk zeker als het met internet te maken heeft.
Ik hoop dat mijn reactie wel ontopic is?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Eens... maar goed.. ik weet dat dit mijn topic is.. maar het is gehijacked..![]()
Naja t is ook niet echt iets verschrikkelijks... Zij:Joey heb je zin om wat te doen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef Copycat het volgende:
Spelletjes spelen is nu niet bepaald eerlijk en oprecht, JoeyT. Van beide kanten niet.
Door een ander gepakt die er mee is weggeredenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef Copycat het volgende:
Hoezo gehijacked???
Dit dus zegmaar denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef Copycat het volgende:
Hoezo gehijacked???
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja t is ook niet echt iets verschrikkelijks... Zij:Joey heb je zin om wat te doen?
IK: Nee ik ga met de jongens weg...
Zij: Maar ik wil het zo graag...
Ik : Ok dan
Of afstandelijk doen totdat ze aan mij begint te hangen...
Dus het is ook niet echt oneerlijk ofso... Tis alleen vermoeiend... Maar ik weet niet of t met borderline te maken heeft? Zal wel niet toch?
Ok weet ik niet precies hoe sterk haar verlatingsangs is... Maar ik heb gewoon geen zin om als een hondje haar t gevoel te geven dat ze mijn leven is... Ik vind het nog heel erg moeilijk om een balans te vinden. Als ik teveel geef dat probeert ze over me heen te lopen omdat ze denkt dat ze de macht heeft en als ik me harder opstel dan vindt ze me een klootzak![]()
Als zij geen zin heeft om af te spreken dan is t geen probleem, maar heb ik geen zin dan ben ik een eikel... Soms ff vermoeiend![]()
Suffe huilie ben je... Tegen mij was gezegd dat ik in t borderline topic moest posten als ik er vragen over had...quote:
Ik huil niet boef Ik heb geen gezeik in me relatie enzo..quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Suffe huilie ben je... Tegen mij was gezegd dat ik in t borderline topic moest posten als ik er vragen over had...![]()
Quote mij dan gewoon nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik huil niet boef Ik heb geen gezeik in me relatie enzo..
Maar ik probeer ff te zien wat de TS bedoeld en was niet tegen jou.
Mij zal het een zorg wezen verder. Als je ook kijkt naar mijn reactie is dat ook alleen over het feit dat mensen elkaar dingen aan praten die er niet zijn.
Dus jou reactie is niet echt rechtvaardig![]()
maakt het uit wie je quote...:? Mijn god zeg ben jij niet de geene met het probleem?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Quote mij dan gewoon nietIk heb 2 posts in dit topic gedropt en nu ga ik ermee vandoor
![]()
Kijk jij snapt hm... Niet zomaar Joey quotenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
dat iemand JOU de joeyT heeft geqoute
* Marty26 geeft een hand en zegt: Lekker boeind moet je wat drinken?![]()
Coffee coming ur way!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk jij snapt hm... Niet zomaar Joey quoten... Geef maar bakkie koffie, veel suiker veel melk
![]()
Nou dat is dus het heele verhaal op fok iedereen lult elkaar die symptonen aanquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:03 schreef Geqxon het volgende:
Dus als je niet zo lekker in je vel zit, en je een beetje de symptonen hebt zoals in de OP, heb je dus borderline...
Dat is hetzelfde als iemand die een beetje druk is ADHD aanpraten"Ja sorry ik ben wat later ik heb namelijk borderline en moest nog ffkes in mijn polsen snijden"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |