quote:op vrijdag 10 juni 2005 14:28 schreef m021 het volgende:
[..]
dat lijkt hier wel het standaardantwoord bij posts van zielige types, maar helaas voor jou zitten in bovenstaande post (m.u.v. van enkele typfouten) geen spelfouten.
spelfoutquote:op vrijdag 10 juni 2005 00:01 schreef alexander.ve het volgende:
bergafwaards.
wie? ik? of ts?quote:
zoek een goede partner. daar leer je genoeg van. als je zelf een beetje verstand hebt, pik je het zo op.quote:op vrijdag 10 juni 2005 15:25 schreef alexander.ve het volgende:
investeren, een onderneming starten of een overname klinkt erg aannemelijk en aantrekkelijk. het probleem is dat ik weinig tot geen competenties heb om het te redden. geld steken in een bodemloze put is onacceptabel en uitgesloten. ik zal eerst de nodige competenties moeten ontwikkelen om te kunnen functioneren. ik ga voor een functie op niveau, of helemaal geen functie.
en dit vind ik nou weer sociaal verantwoordelijk gezeikquote:op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef merdeka het volgende:
verder vind ik echt dat iemand als jij vrijwilligerswerk zou moeten doen. je hebt alle tijd en geld van de wereld, draag dan ook wat bij aan onze maatschappij!
wiens kloon ben je?quote:op vrijdag 10 juni 2005 15:25 schreef alexander.ve het volgende:
vereiking
hoe offtopic kun je gaan: het vwo is echt overrated...quote:op vrijdag 10 juni 2005 16:10 schreef d.rose het volgende:
[..]
wiens kloon ben je?
dat je met gemak je vwo gehaald hebt gaat er bij niet in
bedankt voor je zinvolle reactie torre.quote:op vrijdag 10 juni 2005 16:59 schreef torre het volgende:
heey alexander.
ik heb de andere reacties niet gelezen hoor, dus misschien hoor je wat ik zo ga zeggen nu voor de zoveelste keer. maar wat ik zou denken; probeer dingen vanuit een ander perspectief te zien. jij hebt de mogelijkheid om in alle vrijheid te ontdekken wat je wilt met je leven. dat maakt je soms moedeloos voelen, omdat er geen druk op je staat en je dus niks 'moet'. je zult daarom een knop moeten omdraaien en druk op jezelf leggen. stel eisen aan jezelf. waarschijnlijk zul je ook anders moeten aankijken tegen werk. jij zult nooit gaan werken voor het geld. waarom dan wel? vraag jezelf af wat jij een goede, alternatieve reden vindt om te werken. misschien heb je in je leven ervaringen opgedaan die je wilt delen met anderen om hen te helpen of te behoeden. en trouwens, misschien wil je helemaal niet gaan werken. je kunt ook aan andere dingen denken; maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk om dat je wat wilt betekenen voor de wereld, of je op z'n minst nuttig voelen. zorg dat het voor jezelf duidelijk wordt wanneer jij voldoening zult vinden in je leven. heb je dat op een rijtje, dan pas kun je beginnen aan het opbouwen van iets. en dan zul je je ook moeten realiseren dat je niet alles in een keer zult bereiken. zoiets neemt tijd, waarschijnlijk jaren. begin klein! begin heel klein.
ik hoop dat je hier wat aan hebt. ik vind het in ieder geval interessant om te horen hoe jij in het leven staat en ik krijg heel erg de neiging om het wat te positiveren, om je te helpen. ik heb alleen geen idee hoe, maar als je ook maar ergens het idee heb dat ik je ergens mee kan helpen, ook al weet je zelfs niet waarmee; ik doe het graag. en anders; veel succes! er ligt een geweldige toekomst voor je! keep that in mind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |