quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Fred Grim
Hatem Trabelsi, Paolo Maldini, Lothar Matthäus, Sergi
Ronaldinho Gaścho, Jari Litmanen, Edgar Davids
Romario, Edmundo, George Best
Sorry, maar de minder bekende spelers gaan dr bij mij als eerste uit. En ik denk het zelfde over jouquote:
Ik ben wel lief voor jequote:Op zondag 12 juni 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
He, d'r post is weg??
Edwin van der Sarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:53 schreef Nashje het volgende:
Edwin van der Sar
Ger Senden, Franco Baresi, Alexi Lalas, Roberto Carlos
Carlos Valderrama, Jari Litmanen, Bobby Charlton
Fernando Torres, René Eijkelkamp, Arjen Robben
was een beetje aan het klooienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:00 schreef Nashje het volgende:
Mag pas na 1 beurt wisselen, Pyth
Niet helemaal waar, LItmanen mocht nog niet gewisseld worden. (gebeurde in de post voor de jouwe) En Gerets stond er nog niet in.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:33 schreef One_conundrum het volgende:
eejs ik had de laatste goeie post, voor tong!
haha, zullen we het zo maar laten...quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:00 schreef tong80 het volgende:
Dit elftal had ik wel willen zien spelen
Daarom wil men ook een slotje, omdat er geen Feyenoorder inzatquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:57 schreef Cart_man het volgende:
Zolang er geen Feijenoorder inzit gaan we verder.![]()
Dat zal best ja...al die Feyenofoben hier...wordt je ziek van als supporter.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Daarom wil men ook een slotje, omdat er geen Feyenoorder inzat![]()
Of we moeten het hele elftal in foto's posten, wel met naam erbij natuurlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
Die fotootjes maken het wel extra tof eigenlijk.
Dat gaat teveel bandbreedte kosten (niet te doen voor de spaarzame modemmersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Of we moeten het hele elftal in foto's posten, wel met naam erbij natuurlijk
modem, wasda?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat gaat teveel bandbreedte kosten (niet te doen voor de spaarzame modemmers).
owja kloptquote:Op zondag 19 juni 2005 11:24 schreef Bos81 het volgende:
9Christensen je mag eigenlijk nog niet, je moet 2 beurten wachten, zie OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |