abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:42:07 #1
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_1916815
===================
kom op: verzin zelf een leuk sexverhaal en plaats het hier!!
===================

Dit was het moment waarop ik wist dat het geen goed idee was geweest... Het begon onschuldig genoeg: ze wou iets nieuws proberen. We kenden elkaar nu een maand of twee, ontmoet op een feestje van een vriend van me. Toen ze die zilverkleurige handboeien uit haar tasje toverde, tintilde ik van spanning en lust. Natuurlijk mocht ze me vast boeien, hoe vaak kom je een vrouw tegen die het initiatief neemt en je blijft verassen?

Het bed had spijlen en mijn armen werden vastgeketend, terwijl ik op mijn buik lag. Ze streelde me en sloeg me zachtjes op mijn billen.. Maar er kwam nog meer uit haar tasje en ik kreeg een blindoek voor, waarna ook mijn voeten met een soort doek werden vastgemaakt aan het bed. De spanning was heerlijk en ik voelde haar hand tussen mijn benen door naar mijn pik grijpen, heerlijk... Ze begon me te maseren met een soort massage olie, mijn hele lichaam werd vakkundig onderhanden genomen: vooral mijn billen werden behoorlijk verwend.

Toen stond ze op en begon op het bed te lopen, ik voelde een schoen op mijn rug en schrok van de pijn. Toen herinnerde ik mij haar schoenen: hoge pumps met stalen hakken. Ik herinnerde me nog dat ik ze er bijzonder geil uit vond zien, maar nu was ik er iets minder blij mee. Maar de pijn was dragelijk en ergens zelfs opwindend. Ze schopte zachtje tegen mijn kont en duwde de zool van haar voet tussen mijn billen. Toen gebeurde het: opeens voelde ik een vreselijk stekende pijn terwijl zij met kracht haar stalen hak in mijn met massageolie besmeerde anus duwde. Ik schreewde het uit, maar dat kon haar niet schelen want ze haalde haar hak uit mij om deze kortdaarna met nog meer kracht in mij te duwen: ze schreewde bijna net zo hard als ik en zie "zo mannetje, heb ik je toch effe lekker te pakken hè? HIER!" en weer penetreerde ze me.

Na een keer of tien te zijn gepenetreerd werd de pijn draagelijker tot ze opeens stopte en bovenop me kwam liggen. Ze had haar kleren nog aan voelde ik en streelde mijn arme anus... "ach mannetje deed het een beetje pijn?" ze lachte terwijl ze het zei en ik was te geschrokken om iets zinnigs te kunnen zeggen...

Terwijl ik naar huis liep door de regen kon ik eigenlijk maar aan één ding denken. Volgende week is het haar beurt op vastgebonden te worden....

If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:46:37 #2
14599 Djek_D
Wijze in het Oosten
pi_1916855
wtf ik zou haar van het dak hebben geschopt!!!
Hangzhou de gekste!
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:47:29 #3
3767 Herald
Come get some
pi_1916861
Hoi,

je kent het wel: van die "net iets te jonge" buurmeisjes die hun sexualiteit ontdekken en opeens de buurjongen als prooi gaan zien...(of ben ik de enige die dit meemaakt?)
Nu blijft het doorgaans heel onschuldig maar onlangs belde ze aan met (naar later bleek) het smoesje dat ze voor school een interview moest doen met iemand in haar omgeving.

Het begon allemaal serieus genoeg maar het werd steeds intiemer en er ontstond een soort sexuele spanning tussen ons. Waarom ik het toe liet weet ik nog steeds niet maar op een gegeven moment ging het verhaal over sex-speeltjes, ze vroeg of wij die hadden en nadat ik dat bevestigde wou ze ze graag zien. Ik stemde in en liet haar de collectie van mijn vriendin bekijken...

Natuurlijk is dit mijn fout, ik had gewoon moeten zeggen stop, daar is de deur, maar die spanning...

Uiteindelijk heb ik haar met een dildo van mijn vriendin bevredigd en er was ook wel wat oraal contact maar daar is het toen bij gebleven.

===================
niet geheel zelf verzonnen, maar het is wel verzonnen
===================

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:48:46 #4
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1916869
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:47 schreef Herald het volgende:
Hoi,

je kent het wel: van die "net iets te jonge" buurmeisjes die hun sexualiteit ontdekken en opeens de buurjongen als prooi gaan zien...(of ben ik de enige die dit meemaakt?)
Nu blijft het doorgaans heel onschuldig maar onlangs belde ze aan met (naar later bleek) het smoesje dat ze voor school een interview moest doen met iemand in haar omgeving.

Het begon allemaal serieus genoeg maar het werd steeds intiemer en er ontstond een soort sexuele spanning tussen ons. Waarom ik het toe liet weet ik nog steeds niet maar op een gegeven moment ging het verhaal over sex-speeltjes, ze vroeg of wij die hadden en nadat ik dat bevestigde wou ze ze graag zien. Ik stemde in en liet haar de collectie van mijn vriendin bekijken...

Natuurlijk is dit mijn fout, ik had gewoon moeten zeggen stop, daar is de deur, maar die spanning...

Uiteindelijk heb ik haar met een dildo van mijn vriendin bevredigd en er was ook wel wat oraal contact maar daar is het toen bij gebleven.

===================
niet geheel zelf verzonnen, maar het is wel verzonnen
===================

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:49:48 #5
13675 m24
pi_1916883
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:51:18 #6
3767 Herald
Come get some
pi_1916896
Ik werk bij een grote onderneming waar op 1 verdieping verschillende afdelingen werken, veel mensen hier ken ik dan ook niet direct. Natuurlijk delen we allemaal de koffieautomaat, die staat in een klein hokje een beetje afgesloten van de rest van de afdeling.

Een tijdje terug stond ik achter een iets oudere vrouw 35 ofzo (ben zelf 24) met een zeer mooi lichaam. Ik kon het niet nalaten om mij hand iets uit te steken toen ze voorbijliep en haar lichaam te strelen: net zacht genoeg om niet op te vallen. Maar, ze had het gemerkt want een volgende keer deed ze het bij mij. Ik voelde een klein knijpje in mijn bil terwijl ik met gloeiend hete koffie langs haar liep: het kostte de grootste moeite niet te morssen.

En zo ging het door: steeds een stapje verder: haar bovenbeen strelen, haar billen, zijn streelde mijn billen of over mijn lul als ze daar de kans toe had. Wat altijd tot een duidelijk zichtbare reactie leidde: wat zij schijnbaar zeer ammussant vond wat ze lacht dan altijd heel ondeugend.

En zo houden we het nu al een tijdje vol. Ik weet inmiddels waar ze zit, ik liep op een gegeven moment haar kantoor in, ik moest bij iemand zijn die blijkbaar een kamer met haar deelde, we schrokken allebei een beetje geloof ik. Ik ben toen wel later die dag terug gegaan (ik had nu immers een excuus) en toen bleek dat haar kamergenoot al weg was. Ik heb toen haar rok een stukje opgetild en haar blote billetjes gestreeld en haar gezoend in haar nek... Maar ja, ik moest door naar een vergadering.

Dat was twee weken terug.

Nu ik het zo terug lees denk ik dat ik vannavond maar eens moet gaan overwerken!

===================
nu jullie weer, want mijn duim is al bijna leeggezogen!
===================

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 16 oktober 2001 @ 14:52:17 #7
13675 m24
pi_1916908
had wel indruk op je gemaakt geloof ik?
  woensdag 17 oktober 2001 @ 18:40:52 #8
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_1931260
"Sstt," zeg je en legt daarbij je vinger op m'n lippen. Ik ben al stil, al kost het me moeite..
Stil zijn is nu eenmaal niet één van de dingen waar ik goed in ben. Maar goed, ik ben stil. Dat was de afspraak. Dat hoort bij de afspraak die we gisteren gemaakt hebben.

-"Schat?"
*"Ja?"
-"Mag ik je wat vragen?" zei ik met 'n rood hoofd van de zenuwen.
*"Tuurlijk mag dat, dat weet je toch.. zolang je me maar niet ten huwelijk vraagt!" zei je met 'n knipoog.
-"Neehee gekkie ,ehm.. nee laat maar.. " stotterde ik verlegen.
*"Zeg nou maar gewoon! Nu wil ik t weten ook! Ben 'n nieuwsgierig mannetje!!"
Ik ging met mn hoofd op je borst liggen zodat ik je niet aan hoefde te kijken en probeerde na te denken over hoe ik in godsnaam kon gaan zeggen wat ik wilde vragen.
Je legde je arm op m'n zij. "Nou, vraag dan.." zei je, terwijl je me zachtjes kneep.
-"Ehm, ik zou t leuk vinden als ehhh... je me n plezier zou willen doen door ehhh.."
Je onderbrak me: "Lieverd, draai er nou niet zo omheen en VRAAG t gewoon."
-"Zul je niet lachen dan?"
*"Nee ik zal niet lachen...... hoop ik."
-"Ok, ik zou t leuk vinden als jij op 'n leuke, tedere, zachtaardige en normale manier voor 'n keertje de baas over me zou willen zijn."
*"Hoe bedoel je precies?"
-"Je snapt me wel! Of jij 'n keer zou willen doen alsof ik niks te willen heb, maar dan wel zo dat t leuk blijft en ik natuurlijk niks tegen m'n zin doe. Snap je?"
*"In bed, bedoel je?"
-"Hehe, hij snapt 't! Maar laat maar, slaat nergens op en schaam me dood dat ik het gevraagd heb. Sorry.."
*"Geen sorry joh! Lijkt mij ook wel wat.. Heb ik eindelijk ook ns wat over je te vertellen!!"
-"Haha, alleen dan he!!" en ik begon je te kietelen totdat je bijna van de bank rolde van het lachen.
Onze afspraak was gemaakt..

Het zwijgen valt me zwaar, maar ik probeer het vol te houden want eigenlijk is dit nog best opwindend ook.
Net heb ik je op jouw 'commando' uitgekleed en vervolgens mezelf. Verder mocht ik niks, mocht je niet eens zoenen of strelen. Dat was de moeilijkste opdracht die je me op dat moment kon geven. Van jou afblijven, van onweerstaanbare Matthijs. Wat vond ik je net gemeen!!
Nu liggen we hier samen in bed, jij hebt de touwtjes in handen. Diezelfde handen strelen nu m'n lichaam. Ik wil je zoenen, maar 't mag niet. Ik mag hier alleen maar liggen, liggen en genieten, en zwijgen niet te vergeten..
Je pakt m'n handen en legt ze op je borstkas. M'n handen onderzoeken je lichaam, ze strelen elk welbekend plekje. Je huivert, maar het is niet koud. Ik wil je nog steeds zoenen, m'n beheersing neemt af, maar ik moet en zal dit volhouden.
Je draait me op m'n rug, komt met je mond heel dicht bij de mijne. Ik richt me 'n beetje op, maar je duwt me zachtjes terug.
"Foei!", fluister je zoals alleen jij dat kunt. Verdorie, heb het voor mezelf verziekt. Je brengt je mond bij m'n oor en fluistert:"Eigenlijk zou je hier straf voor moeten hebben. hè!"
Je staat op en loopt weg. Ik wil vragen wat je gaat doen, maar besef op tijd dat ik stil moet zijn. Ik hoor je rommelen en vraag me af wat je aan het doen bent. Je komt terug en in je handen zie ik iets welbekends.
Je kijkt me vragend aan en ik knik bijna onzichtbaar. Precies zoals we hadden afgesproken, in stilte stemde ik toe zodat er niks tegen m'n zin gebeurt, maar jij nog steeds de touwtjes in handen hebt.
Je gaat op het bed zitten en vraagt lief:"Je handjes??" waarop ik m'n handen strek. "Klik" hoor ik tweemaal. Ik zit vast, zoals jij wilde en ik geniet, hoewel ik ontzettend naar je verlang.
Plotseling onverwacht geef je me 'n zoen. Ik wil meer, maar je glimlacht en laat je hoofd zakken. Je zoent me zacht in m'n nek, langzaam naar mn buik, terwijl je handen m'n benen strelen. Je beweegt langzaam weer omhoog, kust zacht m'n borsten en geeft me daarna eindelijk n lange eindeloos lekkere tongzoen.

Ik wil je, ik wil je zoenen, je strelen,je verwennen, je helemaal gek maken, ik wil zoveel.
Je merkt het en maakt me los. "Je hebt wel straf genoeg gehad" zeg je schor. Ik knik en wil wat zeggen. Het valt je op en je knikt.. Terwijl ik je streel, verbreek ik de stilte. "Ik wil je lieverd, ik wil je helem..." Ik krijg de kans niet om m'n zin af te maken. Je zoent me en alle remmen gaan los. Je handen lijken overal te zijn. 'N schok door m'n lichaam. Je handen zijn daar waar het al die tijd al brandde van verlangen.
Ik trek je naar me toe en zoen je alsof het de laatste zoen zal zijn terwijl m'n vingers hun weg over je lichaam zoeken. Ik draai je op je rug en ga op je zitten. Ik buig me voorover en zoen je opnieuw. M'n mond zoekt n weg naar beneden.. M'n nagels kriebelen over je buik en in je lies. Ik ga naast je zitten en zoek je gevoeligste plek op. Doe alles waar je 'gek' van wordt totdat jij me opnieuw omdraait en op me gaat liggen. Ik wil jou en jij wilt mij.. De rest van de nacht maken we samen onze verlangens waar.. onze lichamen smelten samen totdat ik in je armen in slaap val..
Genieten, dat was onze afspraak, en volgens mij is dat wel gelukt..

-------------------------------

Tot zover mijn uit mn-duim-zuig-verhaal.. (ja ik verveelde me)

woensdag 17 oktober 2001 @ 19:05:56 #9
17381 H3nk0wZ
...is de naam, aangenaam!
pi_1931385
HeyZzzZz

Ik experimenteerde veel met mijzelf en keek ook stiekem naar seks op tv en internet waar ik heel erg opgewonden van werd . Maar ik had nog nooit echte seks meegemaakt todat mijn vriendin Annet bleef logeren.....
Het was in de voorjaarsvakantie dat mijn ouders een weekendje weg gingen naar Parijs . Ik wilde altijd al een keerjte alleen thuisblijven en na veel gezeur mocht het eindelijk . Ik belde Annet op om te vragen of ze bij me kwam logeren en ze zei meteen ''Ja!!'' Want wij waren van plan er een leuk feestje van te maken !!Annet kwam na het avondeten naar mij toe en had een leuke film mee genomen die we zouden gaan kijken . Ik haalde een fles wijn uit de koelkast en onder de film dronken we die helemaal leeg . Na een hele avond lachen , dollen , roddelen etc waren we moe en gingen we naar bed . We sliepen in mijn ouders bed want die hebben een waterbed en ze waren er toch niet dus dat kwam mooi uit !! Terwijl Annet ging douchen ging ik vast in bed liggen . Ik deed de tv nog even aan om te kijken of er nog iets leuks was . Op een gegeven moment kwam ik bij Canal+ terecht waar een sexfilm bezig was . Ik keek er even naar en werd er best geil van , langzaam begon ik mezelf te strelen en al snel lag ik me lekker vol overgave te vingeren !!Ik ging er zo in op dat ik niet doorhad dat Annet in de tussentijd de kamer was binnengelopen . Toen ik haar zag schrok ik me rot en trok snel de dekens over me heen en met een rood hoofd stotterde ik :''Hoi lekker gedoucht??''Ja antwoorde Annet ''En ben jij ook lekker bezig geweest?''Ik wist niet wat ik moest zeggen maar Annet zei :''Geeft niets hoor dat doe ik ook zo vaak , wat vindt jij lekker?''
''Nou ik weet niet precies '' antwoorde ik . ''Zal ik eens voordoen wat ik lekker vind ''zei Annet . ''Ja hoor'' antwoorde ik . Annet deed de deken van me af en kwam bij me zitten ze gleed met haar handen langs de binnenkant van mijn dijbenen af en toe gleed ze stiekem met haar vingers over mijn slipje . In het begin voelde ik me nog een beetje ongemakkelijk in deze situatie maar na verloop van tijd begon ik het steeds lekkerder te vinden en spreidde ik mijn benen een beetje zodat ze er beter bij kon . Annet ging ondertussen rustig door met het strelen van mijn dijbenen en schaamstreek met haar ene hand en met haar andere hand deed ze mijn strakke hempje omhoog zodat ze mijn tepels kon strelen . Na de eerste aanraking werden mijn tepels al hard en ik werd plotseling overvallen door een supergeil gevoel . Annet merkte dat en maakte daar dankbaar gebruik van , ze schoof mijn kleine zwarte stringetje opzij en wreef langzaam over mijn natte , kale poesje mijn klitje zwol hierdoor erg op en ook daarover begon Annet te strelen . Eerst langzaam toen weer snel en tenslotte ging ze zelfs met haar vingers helemaal in mijn kutje . Ik dacht dat ik gek werd zo geil was ik het liefst wilde ik haar strakke nachthemdje ook van haar lijf rukken maar Annet hield me tegen en gebood me om stil te blijven liggen met met mijn benen gespreid . Langzaam kleedde ze zich voor me uit en kwam toen tussen mijn benen in zitten en begon met zichzelf te spelen . Ik werd hier bloedgeil van en wilde ook mezelf strelen maar dat mocht niet van Annet . Nadat ze lange tijd met zichzelf had gespeeld kwam ze over me heen gebogen en begon me lekker te zoenen maar al gauw dwaalde haar tong af naar mijn hals en naar mijn borsten . Haar toch draaide rondjes om mijn tepels en soms beet ze er heel zachtjes in . Vervolgens ging ze met haar geile tongetje naar beneden en uiteindelijk zover dat ze mijn klitje begon te stimuleren met haar tong . Ik had nog nooit zoiets gevoeld ik hield het dan ook niet lang uit of ik kwam kreunend klaar en ik zag dat Annets gezicht onder het vocht van mijn kutje zat .
Uitgeput lag ik op bed na te genieten toen Annet plotseling zei :''Zo en nu op naar de volgende fase!!!!''

=============================
Hahaha verzonnen hoor!!!!! lol
=============================

-Grtz..

Face your Fears, Live your dreams...
  woensdag 17 oktober 2001 @ 21:16:52 #10
17109 oma_henk
ach het is maar Marof praat!!!
pi_1932614
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:42 schreef m24 het volgende:
===================
===================

Dit was het moment waarop ik wist dat het geen goed idee was geweest... Het begon onschuldig genoeg: ze wou iets nieuws proberen. We kenden elkaar nu een maand of twee, ontmoet op een feestje van een vriend van me. Toen ze die zilverkleurige handboeien uit haar tasje toverde, tintilde ik van spanning en lust. Natuurlijk mocht ze me vast boeien, hoe vaak kom je een vrouw tegen die het initiatief neemt en je blijft verassen?

Het bed had spijlen en mijn armen werden vastgeketend, terwijl ik op mijn buik lag. Ze streelde me en sloeg me zachtjes op mijn billen.. Maar er kwam nog meer uit haar tasje en ik kreeg een blindoek voor, waarna ook mijn voeten met een soort doek werden vastgemaakt aan het bed. De spanning was heerlijk en ik voelde haar hand tussen mijn benen door naar mijn pik grijpen, heerlijk... Ze begon me te maseren met een soort massage olie, mijn hele lichaam werd vakkundig onderhanden genomen: vooral mijn billen werden behoorlijk verwend.

Toen stond ze op en begon op het bed te lopen, ik voelde een schoen op mijn rug en schrok van de pijn. Toen herinnerde ik mij haar schoenen: hoge pumps met stalen hakken. Ik herinnerde me nog dat ik ze er bijzonder geil uit vond zien, maar nu was ik er iets minder blij mee. Maar de pijn was dragelijk en ergens zelfs opwindend. Ze schopte zachtje tegen mijn kont en duwde de zool van haar voet tussen mijn billen. Toen gebeurde het: opeens voelde ik een vreselijk stekende pijn terwijl zij met kracht haar stalen hak in mijn met massageolie besmeerde anus duwde. Ik schreewde het uit, maar dat kon haar niet schelen want ze haalde haar hak uit mij om deze kortdaarna met nog meer kracht in mij te duwen: ze schreewde bijna net zo hard als ik en zie "zo mannetje, heb ik je toch effe lekker te pakken hè? HIER!" en weer penetreerde ze me.

Na een keer of tien te zijn gepenetreerd werd de pijn draagelijker tot ze opeens stopte en bovenop me kwam liggen. Ze had haar kleren nog aan voelde ik en streelde mijn arme anus... "ach mannetje deed het een beetje pijn?" ze lachte terwijl ze het zei en ik was te geschrokken om iets zinnigs te kunnen zeggen...

Terwijl ik naar huis liep door de regen kon ik eigenlijk maar aan één ding denken. Volgende week is het haar beurt op vastgebonden te worden....

misschien kan er voor dit sujet een speciaal forum geopend worden voor mensen die nog in de ontkenningsfase zitten.
Master of disaster King of swing The man with the iron dick The man who makes the woman cry.................
  zondag 21 oktober 2001 @ 00:45:08 #11
7190 ThaCroosh
Doen we morgen
pi_1959556
Echte toffe verhalen, vooral die naaldhakken.
  zondag 4 november 2001 @ 21:51:47 #12
17547 Kyara_Love
Smoke 'em, Dont smoke �
pi_2085547
Eindelijk was het dan zover,kerstvakantie.
De vrijheid van 2 weken waar ik al een tijd naar uitkeek.
Niet zozeer het vieren van kerst en nieuwjaar was waar ik op wachtte,maar meer het idee dat ik zo wat vaker bij me schatje kon zijn.
We hadden afgesproken dat ik van vrijdag tot maandag bij hem zou blijven,4 dagen samen,het was een heerlijk idee.
Ik was nog veel blijer te horen dat ze ouders hetzelfde weekend niet thuis zouden zijn,ze hadden een weekend samen.
Ook hadden we geen last van zijn zusje want die was uit logeren
We waren duz 4 dagen alleen in een huis en konden we misschien vast wennen voor als we gingen samen wonen
Eindelijk was het dan zover,het was vrijdag middag en ik nam de trein van 15:00
Hij had me lief opgewacht bij het station en ik werd verwelkomt met een heerlijke knuffel en lange tongzoen,wat hadden we dat gemist.
We liepen hand in hand lachend naar huis,we waren zo blij weer elkaar aan te kunnen raken.
Ze ouders waren nog thuis zei die,jammer anders konden we meteen ff aan de slag..
Toch pakte het anders uit dan ik dacht,Zodra we binnen kwam kon ie ze handen al niet van me af houden en begon mijn borsten en boven de kleren nog te strelen.
Met moeite duwde ik zijn g handen van me af ; Niet nu schat, je ouders zijn er nog.
Maar ik vergiste me gelukkig,het was een grapje,ze ouders waren al die ochtend vertrokken..
Een rilling gleed over me rug toen hij in me oor fluisterde dat we nu al het rijk alleen hadden..
Stotterend vroeg ik of hij me in de maling nam,dat ze ouders niet gewoon boven waren.
Maar ik wist genoeg toen hij ze hand onder mijn truitje schoof en me nek kustte..we waren echt alleen...
Toch wilde ik niet meteen,we hadden nog de hele avond duz waarom niet wachtten..
Ik had beloofd die avond voor hem te koken,iets dat ie erg lekker vond,dat deed ik dan maar.
Hij probeerde me niet meer aan te raken maar in zijn ogen zag ik hoe opgewonden hij was.
Eigenlijk kreeg ik door zijn blik ook erg zin en dat merktte ie.
Hij trok me dicht tegen zicht aan terwijl we op de bank zaten
Langzaam begon ie me nek te zoenen en de binnenkant van me benen te strelen.
Ook ik zat aan hem want ik wilde me handen niet meer thuis houden..
Toen we aardig zin hadden besloten we naar boven te gaan,dat ligt toch wat lekkerder dan zo'n bank.
Maar onderweg naar zijn kamer bleven we steken bij de badkamer..we wilde altijd al eens samen douchen en nu we toch alleen waren...
We begonnen elkaar overal aan te raken en onze kleren vielen op de bad kamer grond..
Hij zette de douch aan terwijl ik nog even me haar losgooide.
Samen ging we onder de warme straal staan.
Zijn naakte lichaam bezorgde mij overal rillingen,over me rug,mijn armen en me borsten,mijn Tepels werden hard terwijl ik zijn inmiddels tussen zijn benen zag dat hij ook al behoorlijk geil was van mij..
Hij pakte wat Douche creme en begon mij in te soppen,hoe dichter hij in de buurt kwamen van mijn gevoelige plekjes,ging ik zwaarder ademen.
Ik voelde ook overal aan hem,zijn lichaam was heerlijk om aan te raken.
Zijn handen gleden over mijn gladde lichaam.
Over mijn borsten naar beneden over mijn buik,ik kreunde even zachtjes.
Toen zochten zijn vingers tussen mijn benen,hij voelde langs mijn schaamlippen en ging een klein stukje in mij met zijn vinger.
Ondertussen begon zijn mond mijn borsten te zoenen en te likken,het was heerlijk hoe zijn tong over mijn tepels gleed.
Zijn vingers zochten mijn gevoeligste plekje op en begon die te strelen,ik ging dicht tegen em aan staan,ik voelde hoe opgewonden hij was.
Ik wilde het moment nog even uit stellen en liep de douch uit.
Hij zetten de douch uit en liep achter me aan.
Hij pakte 2 handdoeken en begon mij af te drogen,ik ook hem.
Nog niet helemaal droog maar vol verlangen naar elkaar,liepen we naar zijn slaap kamer.
Ik duwde zijn heerlijke lichaam naar het bed en zorgde dat hij ging liggen.
Ik ging boven op hem zitten en leunde voorover om zijn mond te kussen,een heerlijke tongzoen was wat ik van hem kreeg.
mijn handen rusten op zijn buik terwijk ik rustig rondje draaide waar hij zichtbaar van genoot(en voelbaar )
Mijn mond ging even later weer naar de zijne en langszaam ging mijn tong via zijn nek en zijn borst naar zijn buik.hij kreunde en hield mijn hoofd vast.
Toen ik onder aan zijn buik was keek ik em uitdagend uit,maar ik was niet van plan verder te gaan voordat ie mij ook verwend had,hij keek me toch vragend aan.
Ga alsjeblieft door zei hij,en ze ogen keken zo geil,dat had ik nog nooit gezien.
Ik kon het niet weerstaan en ging dus toch maar door..verder ging mijn tong over zijn buik naar beneden,ik wachtte nog even voordat ik echt aan de slag ging.
Maar toen ging toch mijn tong langzaam aan over zijn stijfe,hij kreunde nu harder.
hij gleed in en uit mijn mond en ik zoog eraan,het was geweldig om te horen hoe lekker hij het vond.
Net voordat hij klaarkwam stopte ik,we waren nog niet klaar.
Hij schoof mij van em af en draaide me op mijn zij.
Zijn handen gingen eerst over mijn rug en hij zoende mijn nek.
Toen gingen zijn handen naar mijn borsten en streelde ze en voelde overal.
Terwijl zijn handen verder naar beneden gingen draaide hij me op mijn rug.
Nu begon hij mij ook met zijn tong te verwennen,het was heerlijk, ik raakte buiten mezelf en wist niet meer waar ik was.
Ik voelde alleen nog maar zijn tong over mijn lichaam gaan,richting de plek waar ik het niet langer uit zou kunnen houden.
Telkens ging zijn tong sneller en sneller ik genoot meer dan ooit.
Ik wilde dat het niet meer zou stoppen,ik kreunde en zei dat ie door moest gaan maar toch deed ie dat niet..
Hij was zelf al heel ver weg en wilde niets liever dan het samen af maken.
Dus kwam hij in mij en ons twee lichamen werden 1.
Het was meer dan genot,het voelde zelfs nog beter,het voelde als liefde en dat maakte het alleen nog maar lekkerder..
Steeds Sneller gingen onze lichamen op en neer tot we het niet meer konden houden en tegeleik kwam we klaar.
Zo iets lekkers hadden we beiden nog nooit meegemaakt.
In elkaars armen vielen we dan moe maar meer dan tevreden in slaap.
En we hadden nog 3 dagen..
ordinary people do fucked-up things,When fucked-up things get ordinary
  maandag 5 november 2001 @ 01:06:56 #13
18116 -ANONYMOUS-
Vrij gezond, neuk een appel.
pi_2087852
Dit vind een een leuk verhaal Kyara_Love....

Zelf bedacht? En zo ja... spreek je uit ervaring? Of meer een fantasie van je!?

ON THE FIRST DAY, GOD CREATED EARTH. ON THE DAY BEFORE, I CREATED GOD.
  maandag 5 november 2001 @ 14:26:57 #14
18104 Stranger_Style
vreemdeling has arrived
pi_2090430
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 14:42 schreef m24 het volgende:
===================
===================

AU??????????
Still think YOU'Re Strange?
  maandag 5 november 2001 @ 23:46:56 #15
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_2097187
Zo, hier nog een leuk verhaaltje voor het slapen gaan:
(helemaal zelf verzonnen.... )

"........Voorzichtig duw ik de deur verder open. Het is schemerdonker binnen. 
Mijn nachtblindheid maakt het moeilijker om te zien en traag loop ik stapje voor stapje naar binnen. Voor mijn ogen goed gewend zijn voel ik twee handen mijn ogen bedekken. 
Niet schrikken, ogen dicht en vertrouw me klinkt het zacht en warm. 
Geschrokken ben ik al, zien kan ik toch al niet dus vertrouwen is het enige wat me rest.
Een zachte doek wordt voor mijn ogen gebonden. Ik slik en zucht  een beetje beverig...."

Voorzichtig duw ik de deur verder open. Het is schemerdonker binnen. Mijn nachtblindheid maakt het moeilijker om te zien en traag loop ik stapje voor stapje naar binnen. Voor mijn ogen goed gewend zijn voel ik twee handen mijn ogen bedekken. Niet schrikken, ogen dicht en vertrouw me klinkt het zacht en warm. Geschrokken ben ik al, zien kan ik toch al niet dus vertrouwen is het enige wat me rest.
Een zachte doek wordt voor mijn ogen gebonden. Ik slik en zucht  een beetje beverig.
De handen, die net de doek voor mijn ogen bonden, raken me aan; mijn haar, mijn nek, mijn schouders. Alle bewegingen zijn zacht en beheerst. Mijn armen, mijn rug, ze glijden over mijn billen naar mijn bovenbenen. Ze strelen door naar beneden, mijn schoenen. De veters worden los geknoopt. Hou je hier aan vast, ik doe je schoenen uit Verrukkelijk om mijn schoenen uit te doen. Het gevoel dat je voeten bevrijd worden, ontspanning kruipt vanonder naar boven door mijn benen. Genoeglijk  friemel ik met mijn tenen. Mijn sokken storen me nog, maar ik wacht het af.

Loop even voorzichtig met me mee en hier omdraaien, ga maar zitten nu, pas op het is laag Voorzichtig tast ik achter me, een bed. Het is stevig met een zacht kleed,  een sprei? ; zo voelt het. Ik ga zitten. Ik hoor je heen en weer lopen, muziek klinkt zacht. Je duwt me zacht achter over, legt mijn handen boven mijn hoofd en bindt ze  samen. Niet te strak? Ik schud; nee. Dan voel ik je weer aan mijn voeten, mijn sokken gaan uit. Stevige handen strelen en betasten mijn voeten. Mijn voetzolen krijgen een flinke massage, al mijn tenen worden aangeraakt, mijn wreven en enkels. Ik grom van  genoegen. Dan voel ik, zijde zacht, een warme tong de gevoeligste plek van mijn voeten likken. Je mond en tong werken verder. Zacht bijten en aftasten.  Het gaat traag en heel gedegen. Je handen strelen ondertussen hoger, mijn  kuiten, scheenbenen en knieën. Afwisselend over mijn blote huid en over mijn broek. Je staat op en maakt mijn knoop van mijn broek los, traag trek je de rits naar beneden. Til je kont even op, ik ga je broek uit doen Zonder moeite help je me uit mijn broek, mijn slipje blijft aan. Vingers trippelen zacht van af mijn voeten naar omhoog. Over mijn knieën, dijbenen tot de rand van mijn slipje. En weer terug naar beneden, net een iets andere route volgend. Net zo lang tot alles aan geraakt is, dan komt je mond weer. Kussend en likkend van mijn voeten naar omhoog en via mijn andere been weer terug.
Ik lig, overgeleverd maar niet bang. Het is spannend, het is verrassend, het is opwindend. Het lijkt alsof ik extra voel omdat ik niet kan zien. Het lijkt alsof ik extra hoor, omdat ik niet kan zien.

Dan voel ik je handen aan de knopen van mijn blouse, vijf eindeloze knopen lang voel ik je worstelen zonder dat je me verder aanraakt. Mijn blouse valt open en er gebeurt even niets. Ik lik mijn lippen en vraag me af wat je doet. Plots raakt je mond de mijne. Ik schrik, maar herstel snel en kus je gretig terug. Onze tongen strelen elkaar voor een paar ogenblikken. Ik kreun  gefrustreerd als je ineens weer weg bent. En ik hoor je zachtjes lachen. Je kust mijn buik, mijn navel en vlak boven mijn slipje. Heel even, raak je heel voorzichtig mijn slipje aan tussen mijn benen. In een directe reactie spreid ik mijn benen en duw mijn heupen naar voren. Je handen liggen op mijn heupen en pakken me wat  steviger vast. Traag werken ze naar boven. Strelende vingers, tasten en voelen. Tot net onder mijn bh.  Je handen pakken mijn borsten, duwen ze tegen elkaar en je duimen strelen mijn stijve tepels. Het onverwachte harde voel ik tot in mijn tenen en een ongecontroleerde kreun geeft mijn genoegen aan. Je stopt je gezicht tussen mijn borsten en snuift en likt. Mijn armen worden gestreeld terwijl je mijn nek zacht zoent en likt. Een genietend grommen komt uit mijn keel, ik wil je aanraken maar het is ook lekker om het niet te kunnen.

Je handen maken mijn polsen los. Ga even zitten Je helpt me uit mijn blouse, armen slaan om meheen om mijn bh los te maken, traag laat je de bandjes over mijn schouders glijden, over mijn armen, zo bevrijd je mijn borsten. Handen op mijn borsten, je knijpt in mijn harde tepels. Het doet lekker zeer. Je zuigt er aan en duwt me weer achter over. Mijn polsen worden weer gebonden, niet aan elkaar deze keer maar aan het  bed, armen boven mijn hoofd. Lig je nog comfortabel? Ik knik: ja. Even gebeurt er niets, ik hoor je rommelen en vermoed dat jij je overhemd uit doet. Je komt languit naast me liggen. Zacht glijden je handen over alles wat bloot is nu. Armen, handen, zijkanten van mijn lichaam tot je, je op mijn borsten concentreert. Je hoofd ligt op de ene terwijl je de andere oneindig lang streelt en kust. Alles is gevoelig en tintelt.  Langzaam kruipt je hand van mijn borst naar beneden, langs mijn buik en navel, naar het randje van mijn slipje. En niet verder. Het wachten maakt me erg, erg opgewonden. Je slaat een stuk over en begint weer bij mijn knie ophoog te strelen. Heel zacht. Ik voel het amper maar de suggestie is nog spannender als het daadwerkelijke voelen. Ik spreid mijn benen omdat het zo goed voelt omdat te doen nu. Je tast heel zacht de binnenkanten van mijn dijen af. Steeds raak je me net niet aan bij het centrum van mijn voelen. Je verplaatst jezelf. Je gaat tussen mijn benen liggen. Het voelt vreemd  veilig dat ik mijn slipje nog aan heb. Ik voel je hoofd zacht op mijn buik,  je schuift iets naar onderen. Je neus duwt tegen het kruis van mijn slipje,  je armen onder mijn benen door strelen en aaien. Ik draai met mijn heupen van genoegen. Alles klopt en tintelt. Geen plek op  mijn lijf of je handen en of mond hebben het aangeraakt inmiddels.

Je gaat  door met het stimuleren van mijn warmste plek. Je handen verschuiven naar de boven rand van mijn slipje, zachtjes trek je hem traag naar beneden. Terwijl je achteruit kruipt om hem helemaal uit te doen. Nu lig ik daar, helemaal naakt. Armen gebonden, ogen geblinddoekt. Ik kan alleen horen, voelen, ruiken en af en toe proeven. Alles is maximaal gespannen en gevoelig. Ik voel mijn tepels stijf rechtop staan. En ik vraag me af wat jij doet. Ik hoor je heen en weer lopen en vermoed dat je, je  broek en sokken uittrekt. Dan ben je ineens weer terug. Je spreidt mijn benen weer en gaat er weer tussen liggen. Heel voorzichtig zoen je de binnenkanten van mijn dijen. Tot ik onvoorstelbaar zacht je tong over mijn clit glijden. Een siddering trekt  door me heen en ik kreun ongecontroleerd. Dit is meer dan een mens kan verdragen. Zachtjes ga je door. Totaal ongehaast, met de precisie van een horloge maker bewerk je me zachtjes genietend, tot ik helemaal weg van de  wereld, mijn benen maximaal gespreid, je smeek om in me te komen. Maar je reageert niet. Je gaat maar door en door, af en toe je vingers gebruikend om me nog meer te stimuleren. Ik begrijp dat ik geen keus heb. Voor jou is maar een scenario mogelijk. En ik leg me bij het onvermijdelijke neer en probeer me voor te stellen hoe je eruit ziet en hoe wij er uitzien zo. Zinnen prikkelende beelden die op het netvlies van mijn gesloten ogen wisselden indrukken achterlaten.

Je gaat even verliggen en door je kreunende ademhaling kan ik weten dat ik niet de enige ben die zwaar opgewonden is. Het prikkelt me extra, de wetenschap dat jij ook geniet van dit spel. Ik duw mijn heupen omhoog en ik voel hoe je twee vingers diep in me steekt en mijn speciale plekje aan de binnenkant stimuleert. Je tong glijdt over mijn clit en ik voel en voel en voel..Dan ineens is het zover. Bijna schokkend onverwacht voel ik hoe ik zalig zoet en overweldigend klaar ga komen. Nu het zo ver is, wil ik het gevoel nog heel even vasthouden en hou me heel stil om te rekken maar je geeft me weinig kans, zet je zoete marteling voort en kort daarop kom ik schokkend en bevend heel warm en heftig klaar. Een diepe en beverige kreun ontsnapt mij en dan is er alleen ontspanning. Je kust mijn buik en benen en gunt me even tijd.

Dan sta je op, ik hoor je weer rommelen. Ik ben er nog niet zo bij. Ik voel me fantastisch en wil ook nog niet terug naar de realiteit. Je bent er weer, je kust mijn mond, en ik kus je terug. Traag tasten onze  tongen weer. Ik duw mijn borsten tegen je borst en je kruipt dicht tegen me aan. Oneindig langzaam laat je, je in me glijden. We hoeven er niets voor te  doen. Ik wil jou, jij wilt mij. Je handen pakken mijn borsten, je gezicht ertussen als je je begint te bewegen. Je doet het beheerst en gedegen. Ik  mag nog meer genieten en dat doe ik. Bij iedere stoot, kreun ik ongegeneerd en iedere keer even harder. Je beheerst je nog steeds. Wat kan ik meer doen dan genieten en ervaren. Ik merk dat je gevoelig bent voor mijn geluiden, ik laat me gaan en laat je horen hoe ik geniet. Dan is  ineens alle zelfbeheersing weg en werk je jezelf ongecontroleerd heftig tot  een spetterend orgasme. 

Tongzoenend en heftig kreunend help ik je om jezelf  te laten gaan. Je spant alles en met een paar laatste stoten kom je diep in  mij klaar. Even liggen we zo, na te hijgen en te genieten. Dan maak je mijn polsen los  en sla ik mijn armen om je heen. Zacht huilend om wat we gedeeld hebben kruip ik warm tegen je aan.

Ach, het kan nog veel erger
pi_2103245
wauw
  dinsdag 6 november 2001 @ 20:18:54 #17
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_2104359
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 18:39 schreef Tjeezzz het volgende:
wauw
Nog meer lezen??

Klik hier: http://home.wanadoo.nl/de.hexx/

pi_2104408
HAHA! Heeft die de_HEXX niks beter te doen ofzo hehe.

EDIT: Wel goeie verhalen trouwens!

dinsdag 6 november 2001 @ 20:31:10 #19
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_2104526
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 20:22 schreef Tjeezzz het volgende:
HAHA! Heeft die de_HEXX niks beter te doen ofzo hehe.
Ja, die hex weet van wanten!
  dinsdag 6 november 2001 @ 22:01:56 #20
17547 Kyara_Love
Smoke 'em, Dont smoke �
pi_2105874
quote:
Op maandag 05 november 2001 01:06 schreef -ANONYMOUS- het volgende:
Dit vind een een leuk verhaal Kyara_Love....

Zelf bedacht? En zo ja... spreek je uit ervaring? Of meer een fantasie van je!?

Thnx,en jah heb ik zelf verzonnen
Iz nog niet gebeurt maar zou zo maar kunnen aankomende kerstvakantie..
Nou nog een verhaal van jou...
ordinary people do fucked-up things,When fucked-up things get ordinary
  vrijdag 8 maart 2002 @ 02:35:07 #21
15365 Shove_it999
KoRned Again
pi_3423015
Ja ik weet het, het is een oud topic maar ik wou geen nieuw openen.

Hier mijn verhaal (is btw echt gebeurd).

Malou ik hou van je

============================================================

Ik ben Shove_it999, 20 jaar en werk in een videotheek. Ik heb altijd veel plezier gehad in wat ik doe en heb dat nog steeds. Een tijdje geleden is het echter nog leuker geworden daar...

Het was zaterdag en aangezien het weekend weer begonnen was, was het behoorlijk druk. Tussen de klanten door grapte ik tegen mijn baas dat een extra hulp in het weekend misschien wel een goed idee zou zijn. Zo gezegd, zo gedaan...

Daar stond ze dan...Malou de nieuwe aanwinst. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag waarmee ik mocht werken. Malou...19 lentes jong, donkerblond opgestoken haar, ogen waarin je verdronk en een goddelijk lichaam. Ze had een strak topje aan waar haar kleine maar volle borstjes mooi in uit kwamen. De strakke heupbroek met daaronder een paar zwarte laarsjes maakten het geheel af. Een beetje onwennig stond ze achter de balie. Begrijpelijk natuurlijk, want ze moest alles nog leren. Tijdens het werken legde ik haar alles uit, zo gaat dit en zo moet dat. Je kent het wel...

Vier maanden werkte ik nu met Malou en god wat had ik vaak een andere kant op moeten kijken om niet spontaan klaar te komen. Het was echt te gek voor woorden. Moest ze een cassette onderuit de kast pakken dan bukte ze met gestrekte benen, om zo haar fantastische kontje aan mij te laten zien. Ik weet nog steeds niet of ze dat met opzet deed of dat het onbewust was. Het was zondagavond 22:00 uur, sluitingstijd dus. De baas vertelde, na de kas opgemaakt te hebben, dat er binnenkort in Rotterdam een filmdag was waar de nieuwste films werden gedraaid. Deze dag was alleen voor personeel en we zouden er met een man of vier uit ons filiaal heen gaan. We bespraken allerlei dingen zoals het vervoer erheen en naar welke films we zouden gaan. Rond 23:00 uur waren we klaar met alles en gingen we naar huis. Ik wenste iedereen een goeie nacht en keek nog even vluchtig naar Malou....AI CARAMBA!!! Met een grote grijns op mijn gezicht ging ik op huis aan.

Vrijdag, vandaag was het zover, we gingen naar Rotterdam. Mijn baas haalde ons thuis op en met zijn vieren gingen we opweg. De baas en een collega voorin de auto, Malou en ik achterin. Ik geloof dat ik de hele rit met een stijve lul achterin heb gezeten, want o wat zag ze er weer lekker uit. We praatten over vanalles en nog wat en na 2 uur waren we eindelijk in Rotterdam. We stapten uit en rekten ons een beetje uit...Malou ook. Ik ging door de grond kan ik je zeggen. Fier staken haar borstjes naar voren. Onder haar topje kwam haar platte, gebruinde buikje tevoorschijn en haar benen leken in die strakke heupbroek niet op te houden. Met zijn vieren liepen we naar de bioscoop. Het was een paar straten verder en we waren er dus zo. Het was nog rustig op straat want het pas 8:00 uur. Bij de bioscoop haalden we wat te eten en te drinken en gingen naar de zalen waar de films draaiden.

Zeven uur en 5 films later was de dag voorbij, wat films betreft tenminste, want we moesten ook nog terug naar huis. Intussen liep ik weer met een paal in mijn broek want ik kon mijn ogen niet van Malou af houden. We liepen de straat op waar het uitgaansleven was losgebarsten. Mijn baas en die collega liepen voorop, druk pratend over de goede en slechte films die ze net gezien hadden. Het was een drukte van jewelste op straat en al gauw raakten Malou en ik een beetje achterop.

Opeens trok ik haar mee een steegje in en drukte haar tegen een muur. 'Wat doe je?' vroeg ze. 'Ik doe wat ik al heb willen doen sinds de eerste dag dat je kwam werken.'zei ik, kuste haar zachtjes in haar nek en keek haar weer aan. 'Was dat alles...?' vroeg ze met een ondeugende blik in haar ogen. Dat liet ik me geen twee keer zeggen en kuste haar vol op de mond. Ik voelde hoe onze tongen langs elkaar gleden en genoot van elke seconde. Ik maakte me met veel moeite los van haar lippen en kuste haar weer in haar nek. Ze liet me begaan en langzaam ging ik verder naar beneden, langs haar stijve tepeltjes tot ik bij haar navel was. Ik gaf er een kusje op en keek haar doordringend aan. Ze trok me weer omhoog, pakte mijn hand en stopte die onder haar topje, ze droeg geen beha. Eindelijk voelde ik dan die perfecte borstjes in mijn hand. Erg groot waren ze niet, maar wel een hand vol. Ik kneedde ze voorzichtig om haar geen pijn te doen. Ze maakte zelf haar broekknoop los en leidde mijn andere hand naar binnen. Ik voelde geen haartjes en dat wond me enorm op. Terwijl we weer in een innige kus verstrikt waren begon ik met haar lipjes te spelen. Ik merkte dat ze nat was en stak voorzichtig een vinger naar binnen. Ze kreunde en keek me met die grote ogen aan. Langzaam bewoog ik mijn vinger op een neer en haar kreunen werd steeds harder.

Opeens duwde ze me van zich af. 'Jouw beurt.' zei ze. Ze knielde, maakte mijn broek los en trok hem naar beneden. De grote bult in mijn onderbroek was nu zichtbaar en ze begon hem een beetje te kneden terwijl ze me weer aan keek. Ik hield het niet meer en net op het moment dat ik wat wilde zeggen, haalde ze mijn lul uit mijn broek en stopte die in zijn geheel in haar mondje. Langzaam ging ze op en neer en ik wist niet hoe ik het had. Met lange halen trok ze aan mijn lul, haar lippen omsloten mijn eikel en haar tong draaide er rondjes om. God wat deed ze dit lekker. Precies op het juiste moment stopte ze en stond op. Het was maar goed ook want ik stond op ontploffen. Ze ontdeed zich van haar topje en stroopte tergend langzaam haar broek en haar string naar beneden. Weer kreeg ik dat fantastische kontje te zien, maar dit keer zonder stof erom heen.

Ze omhelsde me, maakte een klein sprongetje en sloeg haar benen om mij heen. Ik kon het nog steeds niet geloven. Met haar hand leidde ze mijn lul bij haar naar binnen. Ze was nauw, heel nauw. Haar lipjes spanden om mijn lid en rustig begon ik te stoten. Steeds sneller en dieper ging mijn lul bij haar naar binnen. Ze begon zelf ook op en neer te bewegen, zodat ik mijn lul nog dieper in haar kutje kon rammen. Weer kronkelden onze tongen langs elkaar en ik genoot met volle teugen. Een paar stoten later voelde ik haar kutje om mijn lid spannen en met een diepe zucht kwam ze klaar. Even stopte ik met stoten om haar een beetje tot rust te laten komen, maar opgewonden schreeuwde ze 'Nee, ga dooooor!' Opnieuw begon ik met mijn lul haar kutje te bewerken en drong diep in haar. Voor de tweede keer spande haar kutje zich om me en nu kon ook ik het niet meer houden. Tegelijker tijd beleefden we een geweldig orgasme. Ze schreeuwde van opwinding en ik spoot haar helemaal vol. Voldaan bleef ze me omhelzen, mij lid zat nog steeds in haar. Zo stonden we daar eventjes...verstrengeld in elkaar.

Ik liet haar voorzichtig zakken en voordat ik iets kon zeggen pakte ze mijn lul en begon hem te bewerken tot hij weer helemaal stijf was. Ze leefde ze zich helemaal uit en ik dacht dat ik gek werd. Opnieuw spoot ik haar vol, maar dit keer in haar mondje. Ze keek me geil aan en slikte alles door. Ik kon mijn ogen niet geloven, ze had me voor de tweede keer klaar laten komen. Ik wist niet eens dat ik dat kon. Wat een geweldige meid was dit!

Na mijn lul helemaal schoon gelikt te hebben, spreidde ze haar jas op de grond uit en ging erop liggen. Ze deed haar benen langzaam uit elkaar en haar glad geschoren poesje werd zichtbaar. In het schemerlicht zag ik haar natte lipjes glinsteren. Haar kutje stond een beetje open waardoor het er ongelofelijk geil uit zag.
Ik knielde voor haar en begon met mijn tong haar lipjes te bewerken. Om haar een beetje te plagen liet ik mijn tong met opzet niet langs haar klitje gaan. Ze kromde haar rug en gromde diep toen ik een vinger naar binnen stak. Langzaam voerde ik het tempo op en stak een tweede vinger naar binnen. Toen ik even opkeek zag ik dat ze haar tepels tussen wijsvinger en duim had en er hard in kneep. Ze maakte haar lippen nat en stak twee vingers in haar mond. Ze maakte ze nat en bewoog ze naar beneden waar ze hun weg naar haar klitje vonden. Even stopte ik met likken en bekeek haar eens, wat lag ze er ongelofelijk geil bij...haar benen wijd uit elkaar, een hand die haar poesje bedekte en haar rug gekromd van genot waardoor haar tietjes fier omhoog staken.

Nu vond ik het welletjes geweest. Ik pakte haar bij haar middel en draaide haar op haar buik. Ze wist wat er ging komen en zei 'Doe je wel voorzichtig.' Ik knikte bevestigend en spreidde haar billen. Ik likte haar anusje om het wat vochtiger te maken. Nog steeds kreunde ze van genot en smeekte me haar te nemen. Mijn lul was inmiddels weer op volle oorlogssterkte en ik legde hem tegen haar gaatje. Heel langzaam begon ik het topje naar binnen te duwen. Iedere milimeter verder deed haar sidderen van wellust. Met haar handen graaide ze in haar jas en ze ademde diep. Tot mijn zak zat ik nu in haar, en stopte met bewegen om haar te laten wennen aan het gevoel. “Toe maar.” zei ze. Ik begon mijn lul op en neer te bewegen. Eerst langzaam en met korte stoten, maar na een tijdje ging het steeds sneller en dieper. Even stopte ik met stoten en draaide haar op haar zij. Ik pakte een tepel vast en kneep er hard in. Ze verstijfde en haar holletje trok zich samen om mijn lul. Zo strak...zo zacht...ze was als een fluwelen handschoen. Met een diepe zucht kwam ze voor de derde keer en ook ik kon me niet meer inhouden. We beleefden samen een geweldig hoogtepunt. Ze draaide zich naar me toe en ik keek in die donkergroene ogen. Ze gaf me een lekkere tongzoen en stond op.

We kleden ons vlug aan en liepen hand in hand weer de straat op. Ik bedacht me opeens dat mijn baas vast op ons aan het wachten was. Verdorie het was alweer 18:00 uur, tijd vliegt als je je vermaakt.

Dit is alweer 2 jaar geleden en we zijn sindsdien een stel. Malou en ik werken allebei nog bij de videotheek en hebben al heel wat geile dingen gedaan na sluitingstijd. Maar daarover een volgende keer...

[Dit bericht is gewijzigd door Shove_it999 op 08-03-2002 02:41]

- - +| [url=http://www.korn.com]KoRn roeleert!!!![/url]| + - + |[url=http://www.deftones.com]Deftones roeleren!!!![/url]| + - + |[url=http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/212189/1/25]Hier klikken voor info over mijn webicon.[/url]| + - -
pi_3423026
*** link verwijderd ***

deze leidt niet alleen naar verhaaltjes, de rest van het visuele gedeelte hoeft hier niet op FOK! gelinkt te staan. BTW. Probeer zelf eens een verhaal te schrijven is veel leuker om te doen en te lezen voor de FOK!users.

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 08-03-2002 02:55]

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:45:25 #23
24054 search64
Avec le grande
pi_7062545
Mijn nichtje was jarig, en omdat ik haar al zo lang niet gezien had dacht ik haar eens te verassen. Ik was gewoon ernaar toe gegaan in de verwachting dat het een druk feest zou zijn. Het was denk ik al wel 7 jaar geleden, maar destijds hadden we een goede band, maar ja we waren nog kinderen. Ze zou nu ongeveer 17 zijn. Ik belde aan. Het duurde even voor er open werd gedaan. Een schitterende vrouw deed de deur open, maar ik herkende haar meteen. "Hoi ik ben het, Bert, ken je me nog?". Wauw wat was ze mooi en groot geworden. "Natuurlijk Bert, hoe kan ik jou nu vergeten, kom binnen, wat een leuke verassing!". Ze had een strak topje aan, waar haar tepels doorheen priemden. En zo'n hippiebroek waarvan de pijpen aan het eind breder worden. Ze liep op blote voeten. Tot mijn verbazing was er niemand binnen, geen groot feest. We kletsten wat over vroeger, totdat ik vroeg wat ze allemaal gekregen had. "Kom even mee naar boven dan laat ik het zien". Ik stemde toe en liep achter haar aan de trap op. Door haar strakke broek had ik een goed zicht op haar strakke kontje waar een string doorheen liep. We liepen naar haar kamer, waar ze verdween achter een kamerscherm. "Ogen dicht". Ik gehoorzaamde. Het duurde even tot ze zei dat ik weer mocht kijken. Ik deed mijn ogen open, en mijn penis begon spontaan te groeien bij wat ik zag. Ze had een bikini aan, waarvan de twee kleine driehoekjes over haar borsten enkel door dunne touwtjes bijeen gehouden werden. En een string die haar perfecte heupen leken te accentueren. Ze zag de lust in mijn ogen, en liep sensueel naar me toe. "Jeetje Bert, wat is dat voor een tent in je broek, ben je blij me weer te zien of zo?" Ik probeerde de bobbel te verbergen, maar het had geen zin. Ze greep me in mijn kruis. " Vind je me aantrekkelijk?". Ik knikte, terwijl ik probeerde me in te houden. Ze ritste mijn broek open, mijn lid klom boven de rand van mijn boxershort uit. "Ik weet niet of die gaat passen" zei ze plagend. Ze likte de eerste druppels geil van mijn eikel, en begon me te pijpen. Ze hield net voordat ik mijn hoogtepunt bereikte op en scheurde mijn kleren kapot. Inmiddels vond ik het niet erg meer, ik was ramgeil. Ze duwde me op haar bed, en gaf me een stripshow, waarbij haar weinige kleding uitging. Nu waren we allebei naakt. Ze had prachtige borsten, cup C met tepels die er als punten slagroom op lagen. Ze kwam naar me toe en ging op me zitten, met haar natte grotje op mijn gezicht. Plagend likte ik haar om haar clitje heen. Ze schoof naar beneden waarbij ze met de met de grootste eenvoud mijn grote lul naar haar grotje begeleide. We waren allebei verbaasd dat hij er helemaal inging. Ze giegelde, en begon me te berijden. Haar mooie brede heupen bewogen ritmisch heen en weer, en ik voelde dat ik er bijna was. Kreunend spoot ik haar vol. Ze ging op haar handen en voeten zitten en vroeg me haar anaal te nemen. Dit kon ik niet afslaan, dus ik duwde mezelf in haar anus, en voelde haar strakke poepgaatje om mijn dikke penis kloppen. Toen ik bijna klaarkwam, trok ik me terug, en spoot haar rug onder. Ik wist niet dat ik zoveel sperma had, maar het droop er van af. Nu was zij aan de beurt. Ik legde haar op haar rug, duwde haar benen omhoog en nam haar zo dip mogelijk. Ze kreunde. Ik vroeg of het pijn deed, en ze zei dat ze dat juist lekker vond. Ik versnelde nog wat en schreeuwend kwam ze klaar. We vielen in slaap, en de volgende ochtend herhaalden we het nog een keer.

Veel plezier

"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  vrijdag 29 november 2002 @ 16:45:54 #24
40977 Hackney
Randomiz3d/Offtopique
pi_7062554
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 18:40 schreef star9 het volgende:
"Sstt," zeg je en legt daarbij je vinger op m'n lippen. Ik ben al stil, al kost het me moeite..
Stil zijn is nu eenmaal niet één van de dingen waar ik goed in ben. Maar goed, ik ben stil. Dat was de afspraak. Dat hoort bij de afspraak die we gisteren gemaakt hebben.

-"Schat?"
*"Ja?"
-"Mag ik je wat vragen?" zei ik met 'n rood hoofd van de zenuwen.
*"Tuurlijk mag dat, dat weet je toch.. zolang je me maar niet ten huwelijk vraagt!" zei je met 'n knipoog.
-"Neehee gekkie ,ehm.. nee laat maar.. " stotterde ik verlegen.
*"Zeg nou maar gewoon! Nu wil ik t weten ook! Ben 'n nieuwsgierig mannetje!!"
Ik ging met mn hoofd op je borst liggen zodat ik je niet aan hoefde te kijken en probeerde na te denken over hoe ik in godsnaam kon gaan zeggen wat ik wilde vragen.
Je legde je arm op m'n zij. "Nou, vraag dan.." zei je, terwijl je me zachtjes kneep.
-"Ehm, ik zou t leuk vinden als ehhh... je me n plezier zou willen doen door ehhh.."
Je onderbrak me: "Lieverd, draai er nou niet zo omheen en VRAAG t gewoon."
-"Zul je niet lachen dan?"
*"Nee ik zal niet lachen...... hoop ik."
-"Ok, ik zou t leuk vinden als jij op 'n leuke, tedere, zachtaardige en normale manier voor 'n keertje de baas over me zou willen zijn."
*"Hoe bedoel je precies?"
-"Je snapt me wel! Of jij 'n keer zou willen doen alsof ik niks te willen heb, maar dan wel zo dat t leuk blijft en ik natuurlijk niks tegen m'n zin doe. Snap je?"
*"In bed, bedoel je?"
-"Hehe, hij snapt 't! Maar laat maar, slaat nergens op en schaam me dood dat ik het gevraagd heb. Sorry.."
*"Geen sorry joh! Lijkt mij ook wel wat.. Heb ik eindelijk ook ns wat over je te vertellen!!"
-"Haha, alleen dan he!!" en ik begon je te kietelen totdat je bijna van de bank rolde van het lachen.
Onze afspraak was gemaakt..

Het zwijgen valt me zwaar, maar ik probeer het vol te houden want eigenlijk is dit nog best opwindend ook.
Net heb ik je op jouw 'commando' uitgekleed en vervolgens mezelf. Verder mocht ik niks, mocht je niet eens zoenen of strelen. Dat was de moeilijkste opdracht die je me op dat moment kon geven. Van jou afblijven, van onweerstaanbare Matthijs. Wat vond ik je net gemeen!!
Nu liggen we hier samen in bed, jij hebt de touwtjes in handen. Diezelfde handen strelen nu m'n lichaam. Ik wil je zoenen, maar 't mag niet. Ik mag hier alleen maar liggen, liggen en genieten, en zwijgen niet te vergeten..
Je pakt m'n handen en legt ze op je borstkas. M'n handen onderzoeken je lichaam, ze strelen elk welbekend plekje. Je huivert, maar het is niet koud. Ik wil je nog steeds zoenen, m'n beheersing neemt af, maar ik moet en zal dit volhouden.
Je draait me op m'n rug, komt met je mond heel dicht bij de mijne. Ik richt me 'n beetje op, maar je duwt me zachtjes terug.
"Foei!", fluister je zoals alleen jij dat kunt. Verdorie, heb het voor mezelf verziekt. Je brengt je mond bij m'n oor en fluistert:"Eigenlijk zou je hier straf voor moeten hebben. hè!"
Je staat op en loopt weg. Ik wil vragen wat je gaat doen, maar besef op tijd dat ik stil moet zijn. Ik hoor je rommelen en vraag me af wat je aan het doen bent. Je komt terug en in je handen zie ik iets welbekends.
Je kijkt me vragend aan en ik knik bijna onzichtbaar. Precies zoals we hadden afgesproken, in stilte stemde ik toe zodat er niks tegen m'n zin gebeurt, maar jij nog steeds de touwtjes in handen hebt.
Je gaat op het bed zitten en vraagt lief:"Je handjes??" waarop ik m'n handen strek. "Klik" hoor ik tweemaal. Ik zit vast, zoals jij wilde en ik geniet, hoewel ik ontzettend naar je verlang.
Plotseling onverwacht geef je me 'n zoen. Ik wil meer, maar je glimlacht en laat je hoofd zakken. Je zoent me zacht in m'n nek, langzaam naar mn buik, terwijl je handen m'n benen strelen. Je beweegt langzaam weer omhoog, kust zacht m'n borsten en geeft me daarna eindelijk n lange eindeloos lekkere tongzoen.

Ik wil je, ik wil je zoenen, je strelen,je verwennen, je helemaal gek maken, ik wil zoveel.
Je merkt het en maakt me los. "Je hebt wel straf genoeg gehad" zeg je schor. Ik knik en wil wat zeggen. Het valt je op en je knikt.. Terwijl ik je streel, verbreek ik de stilte. "Ik wil je lieverd, ik wil je helem..." Ik krijg de kans niet om m'n zin af te maken. Je zoent me en alle remmen gaan los. Je handen lijken overal te zijn. 'N schok door m'n lichaam. Je handen zijn daar waar het al die tijd al brandde van verlangen.
Ik trek je naar me toe en zoen je alsof het de laatste zoen zal zijn terwijl m'n vingers hun weg over je lichaam zoeken. Ik draai je op je rug en ga op je zitten. Ik buig me voorover en zoen je opnieuw. M'n mond zoekt n weg naar beneden.. M'n nagels kriebelen over je buik en in je lies. Ik ga naast je zitten en zoek je gevoeligste plek op. Doe alles waar je 'gek' van wordt totdat jij me opnieuw omdraait en op me gaat liggen. Ik wil jou en jij wilt mij.. De rest van de nacht maken we samen onze verlangens waar.. onze lichamen smelten samen totdat ik in je armen in slaap val..
Genieten, dat was onze afspraak, en volgens mij is dat wel gelukt..

-------------------------------

Tot zover mijn uit mn-duim-zuig-verhaal.. (ja ik verveelde me)

Flinke lap tekst
GM Defected Discotheque
  woensdag 21 mei 2003 @ 12:59:18 #25
24054 search64
Avec le grande
pi_10583084
"Leisure Suit" Harry Potter en de perfecte studentenkamer
Harry duwde tegen de dikke zware deur. Het eikenhout kraakte een beetje, maar verder kwam er geen beweging in. Nee he, nu moest hij zijn toverstok weer gebruiken, en als hij ergens een hekel aan had was het dat wel. Dat, en het luisteren naar Hermeliens gezanik. "Ken sent me" sprak Harry, maar veel gebeurde er niet. Zijn litteken leek wel licht te geven doordat het licht afstak tegen Harrys rode, opgezwollen hoofd. Met een brul trapte hij de deur in. Binnen was het pikkedonker. "Waar ben je?" zei de jonge tovenaar op een boze toon. Hij schrok ervan. Het intrappen van de deur had zijn adrenaline-peil ernstig verhoogd. Het was al zijn vijfde jaar op Zweinstein, en Cho Chang van huis Ravenklauw had hij nog altijd niet kunnen versieren. Ze had zich snel tot een jonge vrouw ontwikkeld in de jaren die ze op de school voor Hekserij en Hocus Pocus had doorgebracht. Cho liet Harry schrikken door hem geruisloos van achter te benaderen. Hij stond een beetje beduusd te kijken nadat hij de haard aan had "geschoten" met zijn toverstok. Cho stond daar in het zwakke schijnsel van het vuur met enkel een kanten niemendalletje aan, en een enorm geile blik op haar gezicht. "Kom eens hier, Harry" zei ze met veel valse lucht en haar typerende hese stem waarvan Harry altijd meteen een enorme paal kreeg. Zijn hartje sloeg over en voor hij het wist waren zijn lippen op haar zachte zoete lippen gedrukt. Harries avond kon niet meer stuk maar omdat hij haar niet na een avond al wilde verliezen, besloot hij zich in te houden, ook al had hij daar de grootste moeite mee. Gelukkig had Cho andere plannen. Ze duwde Harrie op de grote fauteuil die voor de haard stond opgesteld, en nam wat afstand van Harry. Door het vuur kon Harry al haar rondingen nu perfect zien. Ze was heel knap, met lang bruin haar, mooie dikke lippen, maar Harrys favoriet waren haar ogen. Grote bruine ogen had ze waar je in kon verdrinken. Als ze je aankeek, kon je niet anders dan naar haar ogen staren. En dat terwijl haar lichaam de perfectie benaderde. Ze had mooie borsten die niet te klein of te groot waren, brede heupen en lange benen die niet op leken te houden. Ze was de verwezenlijking van de perfecte clichévrouw zoals een kansloze student die op zijn kamertje zou verzinnen. Ze ging op Harrie zitten en ze zoenden heftig. Harrie handen hadden haar borsten snel gevonden en hij voelde ze onder zijn strelende handen langzaam harder worden. Cho deed haar babydoll uit en haar mooie tepels belanden zomaar in Harries mond. Er ging een rilling door Chos hele lichaam, en ze legde haar hand op Harries inmiddels kneiterharde penis. Ze scheurde Harrys mantel kapot en trok zijn andere kleren ook uit. Ze nam zijn pik in haar hand en begon hem langzaam te pijpen. Harry moest moeite doen om niet meteen al zijn hoogtepunt te bereiken. Cho had dit door en liet hem wat rusten. Even liep ze naar haar kleren waar ze haar toverstok pakte. Ze richte hem op Harrys lid en zei "Prophilactos" waarna er een rubberen straal uit de stok spoot, en zich om Harrys paarskloppende lul wond als een condoom. Ze gooide de stok nonchalant weer weg en toen ze zich omdraaide speelde ze even met zichzelf voor Harries gezicht. Hij zag haar kutje waar ze vakkundig een mooi streepje had geschoren. Harrie besloot dat het nu tijd was om het heft in handen te nemen. Hij pakte haar welgevormde kontje beet en manouvreerde haar over zijn lul heen. Langzaam stak ze haar wijsvinger in haar mond en begon ze over Harries edele deel te bewegen. Ze kreunde en sidderde terwijl de dikke genotsknots zich in haar bewoog. Harrie tilde haar moeiteloos op en zette haar op stoel neer, om haar eens op zijn hondjes te nemen. "Harder, Harrie" zei Cho, en hij gehoorzaamde. Harrie zei dat hij nog meer standjes wilde uitproberen. "Dat kan niet", zei Cho "er is niet zoveel ruimte in de Bromtol". Harrie voelde dat hij bijna klaarkwam maar hij merkte dat zij ook bijna op haar hoogtepunt was. Spuitend kwam hij klaar, op precies hetzelfde moment als Cho. Cho viel uitgeput op de stoel, en Harry ging achter haar liggen. Hij omhelsde haar, terwijl hij zijn toverstok weer pakte. "Cannabis sativa hollandica" zei hij een beetje lijzig en een grote joint verschijnselde in zijn hand. "Je weet toch dat dat niet mag he, Harrie" zei Cho ondeugend. "Laat Perkamentus maar in de stront zakken" zei Harrie, "er mag zoveel niet". Samen rookten ze de joint op, waarna ze in elkaars armen in slaap vielen. Wat is nu de moraal van dit verhaal: Als je ooit op Zweinstein komt moet je zien dat je die enorm geile Cho Chang versiert.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')