Ik wil best het kleinste stuk hoor, maakt me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef morgaine21 het volgende:
zo ben terug met 'de buit'
De stukken zijn bijna allemaal iets groter (en dus duurder) dan 100gr. 1tje is er kleiner die 96gr. Wie vind het niet erg om een iets kleinere te krijgen?
De rest verdeel ik gewoon willekeurig. Ik mail jullie dan allemaal de kosten enz.
[afbeelding]
Hoii,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef morgaine21 het volgende:
zo ben terug met 'de buit'
De stukken zijn bijna allemaal iets groter (en dus duurder) dan 100gr. 1tje is er kleiner die 96gr. Wie vind het niet erg om een iets kleinere te krijgen?
De rest verdeel ik gewoon willekeurig. Ik mail jullie dan allemaal de kosten enz.
[afbeelding]
Die vond je toch vies??? ik zou I Should coco nemen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:31 schreef ymme het volgende:
Ik ben vandaag heel druk geweest, heb de hele tuin onder handen genomen, de beneden verdieping grondig schoongemaakt. en heel veel was weg gewerkt. Nu wil ik lekker onder de douche, om weer lekker schoon te worden. Maar welk zeepje zal ik gaan gebruiken:
sod soap
Demon in the dark
Ja vind ik ook! moet hem ook nog uit mijn lijst halen ja. Mijn lijst waar alles op staat wat ik heb, anders vergeet ik dat nog eens een x.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die vond je toch vies??? ik zou I Should coco nemen.
Jaaaaaaaaaaaa. Ik mag een stukje Extra Virgin Olive zeep gaan halen in Haarlem op vertoon van mn mail! Toch wel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:27 schreef tonks het volgende:
Hey peri heb je al mail terug
Hier ik zei het tochquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa. Ik mag een stukje Extra Virgin Olive zeep gaan halen in Haarlem op vertoon van mn mail! Toch wel goed inderdaad.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:27 schreef ymme het volgende:
Waarom staat mijn foto niet bij de openingspost
weet dat je het bij girotel niet in hoeft te vullen, bank weet ik niet, maar zal het niet maastricht zijn?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:37 schreef tonks het volgende:
Ik weet de woonplaats van morgaine niet.
Of moet je dat niet persee invullen bij de bank
whahaha lolquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:44 schreef tonks het volgende:
Oooo:D weetje wat het was.. het staat er wel in hoor ik dacht alleen het hoort bij je achternaam
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |