abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27794364
Overigens weet ik niet of het mag maar ik heb net Sympathy for the skin op mn neus gesmeerd en hij trekt zo lekker in En ruikt net zoals Celestial Morgen even zien welke uitwerking dit heeft, anders kan ik em vast wel voor mn hele gezicht gebruiken toch? (Ik heb het over mn proefje dus, kan niet wachten op een grote pot )
pi_27795723
Waarom staat mijn foto niet bij de openingspost
pi_27795747
Welke producten van lush zijn een beetje slaapverwekkend..?
Want door mijn stressvolle baan slaap ik slecht
pi_27795808
pi_27795825
Op de foto ben ik alleen de baby face, en sweet J girl en ambrosia vergeten
pi_27795857
Ik ga vandaag mn eerste bestelling plaatsen in de internetwinkel (helaas is er geen winkel in de buurt) Monstertjes lijkt me leuk, ik hoop dat je die ook bij internetbestellingen krijgt..
pi_27795869
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef Fiorenza het volgende:
Ik ga vandaag mn eerste bestelling plaatsen in de internetwinkel (helaas is er geen winkel in de buurt) Monstertjes lijkt me leuk, ik hoop dat je die ook bij internetbestellingen krijgt..
Als je dat aangeeft op het bestelformulier, bij opmerkingen. Dan komt dat zeker goed
pi_27795929
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef ymme het volgende:

[..]

Als je dat aangeeft op het bestelformulier, bij opmerkingen. Dan komt dat zeker goed
Mooi, dan doe ik dat natuurlijk! .. nu nog gaan kiezen wat mn eerste bestelling gaat worden.
(en tussendoor ook nog werken )
pi_27795944
Ik ga me aankleden Daarvoor hoort eerst een voorbereiding aan vast met Lush producten. Eerst mijn gezicht schoonmaken met Herbalism, dan insmeren. Dan mijn lichaam bepoederen met silky underware. En dan gaan de kleren pas aan
pi_27795969
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:50 schreef Aventura het volgende:
Dit is wel extreem zeg . goed onderwerp voor een student CE of iets dergelijks.
Dit is toch wel een briljant stuk marketing. Of eigenlijk - ze doen niet aan marketing. Elk Lush-filiaal dat wordt neergezet heeft binnen enkele weken een enorme vaste klantenkring van hopeloos verslaafde vrouwen (en een enkele heer). Dit dus terwijl ze niet aan reclame of kortingsacties doen. Uniek hoor, kan je een leuke case van maken dacht ik zo
Inderdaad, ik doe zelf ook marketing, maar dit soort hypes zijn volgens mij niet te sturen ...
Maareuh, meneer of mevrouw Lush heeft het goed gedaan
pi_27795995
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:29 schreef tonks het volgende:
Welke producten van lush zijn een beetje slaapverwekkend..?
Want door mijn stressvolle baan slaap ik slecht
Ik heb gisteravond voor het eerst Sleepy Head geprobeerd. En heb in iedergeval lekker geslapen. Vind hem alleen net zo ruiken als dat grote vierkante blok (amozian ofzo).
Of ligt dat aan mij
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:00:17 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27796212
Ik heb gisteravond besloten dat 't geld dat ik voor m'n verjaardag krijg (komende woensdag) op gaat aan Pandora en Lush

Lekker mezelf verwennen!

(die into thin air die Auticia postte lijkt me wel wat.. maar natuurlijk weer niet in NL verkrijgbaar )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27796727
Heeft peri al mail terug van lush?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:28:53 #64
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_27796786
Mag MUUS er ook bij in de OP aub?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_27797721
Auticia poste de after E.T.
Ik de into thin air

Nu maar hopen dat je heel veel geld krijgt E.T.

Ik heb nu ff geen tijd om de OP bij te werken dus als eeen van de modjes het wil doen graag. Ik ben nl pas vanmiddag weer online denk ik
pi_27798229
Ik ga vanmiddag naar de Lush winkel.
Jullie zijn echt aanstekelijk haha!
Natuurlijk laat ik mijn buit vanavond zien
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:31:08 #67
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27798308
We zijn benieuwd!

Ik vind de silky underwear trouwens wel heel lekker en fijn, maar die gaten zijn vrij groot en het 'smeert' ook niet echt goed uit. Ik heb dus altijd teveel en daarna zij ik er uit als een soort spook. En er beland ook altijd veel op de vloer (zonde!). Hebben jullie daar ook last van?
pi_27798702
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:09 schreef Anitra het volgende:
Auticia poste de after E.T.
Ik de into thin air

Nu maar hopen dat je heel veel geld krijgt E.T.

Ik heb nu ff geen tijd om de OP bij te werken dus als eeen van de modjes het wil doen graag. Ik ben nl pas vanmiddag weer online denk ik
Is mijn foto niet goed genoeg voor in de OP

Die foto die ik vanochtend geplaatst heb, die stond ookal in het vorige topic
pi_27799021
De OP is kant en klaar (afaik).

Trouwens, is het mogelijk dat Sympathy for the skin enorm lijkt, qua geur, op Celestial of heeft ze me gewoon per ongeluk Celestial gegeven ipv? Ik vind het zo gek dat ze niet bij elkaars "bijpassende producten" staan op de site.
pi_27799738
Jullie gaan zo hard!
Zitten er zwarte dingetjes in? In dat geval is het volgens mij Sympathy for the Skin.

Heaven7, mail me maar op cloarie[at]gmail.com, dan overleggen we even over hoe we het gaan regelen met de verzendkosten enzo. Ik kan 'm op z'n vroegst maandag op de bus doen en ik denk dat ik 'm wel in zo'n pakketdoosje moet stoppen. Als iemand een beter idee heeft, vertel het mij, want ik ben naast newbie op dit forum ook nogal een newbie op het gebied van pakjes versturen
pi_27799953
jullie gaan veuls te hard!! Daarom heeft deze tvp voor vanavond vast geen zin meer ....
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_27800201
Kan iemand me een lip balm aanbevelen? Ik heb deze keer eerst maar een uitgebreide search gedaan maar kon niet meer vinden dan dat de chocolate whispstick niet zo goed werkt.

Tot nu toe is mijn bestellijstje:

Cereology
Sweetie Stack
Big
Bar Tin
Angels on Bare Skin

zit nog te twijfelen over Narcotic en Creamed almond & Coconut Smoothie...

[ Bericht 0% gewijzigd door Fiorenza op 10-06-2005 15:03:51 ]
pi_27800232
De Lite lipbalm is verzorgend en geeft een hele mooie glans! Make up en verzorging in 1 dus.
pi_27800252
Waarom wil je trouwens een shampoodoosje als je geen shampoo hebt?
pi_27800294
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef heaven7 het volgende:
Waarom wil je trouwens een shampoodoosje als je geen shampoo hebt?
eeuhm, ik vind het doosje zo leuk...
pi_27800382
pi_27800409
Geen zwarte dingetjes in Sympathy for the skin trouwens! Hij is helemaal glad en wit.
Je mail is weg trouwens cloarie
pi_27800490
Vanavond of morgen gaan de enveloppen met Demon in the dark, en eentje met een stukje The soft touch, de TPGbrievenbus in. Nu ga ik namelijk niet naar de winkel, ik zie er niet uit, rooie ogen, rood gezicht, snot neus kortom erg last van hooikoorts nu Heeft Lush daar niet tegen
pi_27800512
Maar ik heb nu echt nog iemand anders nodig die Sympathy for the skin heeft hoor, straks heeft ze mij echt een proefje van celestial meegegeven in plaats van sympathy for the skin Dat proefje is helemaal glad, gaaf en spierwit, ruikt praktisch hetzelfde als Celestial. Het enige verschil is dat deze veel beter intrekt, Celestial blijft altijd liggen.
pi_27801636
Nou cloarie, ik heb even gebeld (Den Bosch, in Maastricht nemen ze niet op). Het kan goed zijn dat er zwarte puntjes in zitten want er zit veel banaan doorheen en het kan zijn dat jij dan net een potje hebt met.........
De geur komt idd een heel eind in de richting van Celestial dus volgens haar was er niks mis
pi_27802007
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef heaven7 het volgende:
Nou cloarie, ik heb even gebeld (Den Bosch, in Maastricht nemen ze niet op). Het kan goed zijn dat er zwarte puntjes in zitten want er zit veel banaan doorheen en het kan zijn dat jij dan net een potje hebt met.........
De geur komt idd een heel eind in de richting van Celestial dus volgens haar was er niks mis
Dat krijg je dus met handgemaakte producten, dan is de samenstelling dus ook niet altijd hetzelfde. Ik dacht trouwens dat die zwarte puntjes stukjes vermalen vanillestokjes waren!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 12:33:56 #82
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27802073
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:46 schreef ymme het volgende:
Vanavond of morgen gaan de enveloppen met Demon in the dark, en eentje met een stukje The soft touch, de TPGbrievenbus in. Nu ga ik namelijk niet naar de winkel, ik zie er niet uit, rooie ogen, rood gezicht, snot neus kortom erg last van hooikoorts nu Heeft Lush daar niet tegen
Lekker uitzieken, dat is nog altijd het beste recept
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27802216
Ik dacht ook dat die zwarte puntjes gemalen vanillestokjes waren. (bij mij zitten er in ieder geval heel veel stipjes in de SFS)

Ik vertrek trouwens zo om de vooraad temptation in te gaan slaan.
pi_27802260
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:40 schreef morgaine21 het volgende:
Ik dacht ook dat die zwarte puntjes gemalen vanillestokjes waren. (bij mij zitten er in ieder geval heel veel stipjes in de SFS)

Ik vertrek trouwens zo om de vooraad temptation in te gaan slaan.
pi_27802318
Ik wil nog een keer naar Maastricht Ik zit er 60 km vanaf! Dat komt nooit voor
pi_27804459
Ik ga vanmiddag ook nog even kijken bij Sabon in Breda (das wel dichtbij)
Ook weer een soort van nieuwe formule van zeep-winkel..
The Soap Story in de Barones zit er ook nog niet zo lang, maar dat was allemaal wel heel felgekleurd en chemisch..

Ga gewoon eens een vergelijkend warenonderzoek doen, wat ik gisteravond in de etalage zag, zag er goed uit (Helaas was de winkel toen al dicht)
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:55:46 #87
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27804592
Nieuwe vip-avond in Amsterdam!

Wanneer?
Doordeweeks, ergens begin Augustus?

Wie (max 20 personen)?
Cora4034
Anitra
Heaven7 + aanhang
Auticia
Mvdlubbe
Skaai + zus
Sanne
peri + vriendin
Mother-Mother + vriendin
Together-Alone + meneer
E.T. + Jessie
Lois + Karin
Kyara

Reserve
La_Guiri
Ripley + MUUS
Maeghan
Aventura
Whatever I want.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:56:14 #88
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27804605
Lush meet Den Bosch

Menschvolk:
BloodyLotte
Ymme

Misschien:
peri

wanneer:
Ergens in Juli ofzo?

Die uit de OPPO kloppen niet.
Whatever I want.
pi_27804614
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef Fiorenza het volgende:
Ik ga vanmiddag ook nog even kijken bij Sabon in Breda (das wel dichtbij)
Ook weer een soort van nieuwe formule van zeep-winkel..
The Soap Story in de Barones zit er ook nog niet zo lang, maar dat was allemaal wel heel felgekleurd en chemisch..

Ga gewoon eens een vergelijkend warenonderzoek doen, wat ik gisteravond in de etalage zag, zag er goed uit (Helaas was de winkel toen al dicht)
HE, niet gaan kopen bij de concurent van Lush
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:57:07 #90
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27804636
Heaven7: ik heb je mail gekregen hoor. Ik doe 'm maandag op de post, ben nu niet thuis.
Whatever I want.
pi_27804720
Oke Doe ik em zondag op de post, hoeft mijn moeder ook geen moeite te doen
Moet je wel even je adres mailen

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2005 14:00:39 ]
pi_27805515
Peri kunnen we de datum nu niet gewoon vast gaan zetten op 1aug. Volgens mij kunnen er dan toch best veel.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27805575
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:56 schreef PeRi het volgende:
Lush meet Den Bosch

Menschvolk:
BloodyLotte
Ymme

Misschien:
peri

wanneer:
Ergens in Juli ofzo?

Die uit de OPPO kloppen niet.
Eind augustes, begin september ????
Dat is beter lijkt mij! dan zijn de vakantie's z'n beetje afgelopen. En daarvoor heb ik geen geld meer
Aangezien we over 3 weken op vakantie gaan. Het schoolgeld moet betaald worden, en de studieboeken ook nog... heel vervelend allemaal
pi_27805703
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:24 schreef jessie het volgende:
Peri kunnen we de datum nu niet gewoon vast gaan zetten op 1aug. Volgens mij kunnen er dan toch best veel.
Behalve PeRi zelf
En ik kan dan ook niet..
pi_27805763
Vandaar
Dinsdag 2 augustus dan?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27805837
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef ymme het volgende:

[..]

Eind augustes, begin september ????
Dat is beter lijkt mij! dan zijn de vakantie's z'n beetje afgelopen. En daarvoor heb ik geen geld meer
Aangezien we over 3 weken op vakantie gaan. Het schoolgeld moet betaald worden, en de studieboeken ook nog... heel vervelend allemaal
I don't care, it's all fine by me.

En ik ga zo mijn nieuwe spullies proberen.

En ik ben verliefd op Whipstick Lipbalsem. Ik zit de hele tijd mijn lippen te tuiten om het nog beter ruiken, en mijn lippen zijn heel lang heel erg zacht.
pi_27805892
Ik kan in dit geval niet spreken voor PeRi maar ook dinsdag komt me slecht uit.
Ja het zou wel kunnen hoor, maar ik ben half 6 pas klaar met werken en ik woon 140 km van amsterdam af dus dan moet ik DIRECT weg, doorscheuren en naar de meet.
Kan verder dan ook niks anders meer doen, dat is wel zonde.. wil er een dagje amsterdam van maken dan, omdat het zo ver is.
Maar als het de meesten het beste uitkomt dan zij het zo
pi_27805913
Woensdag, donderdag en vrijdag kan ik wel
pi_27805927
zo ben terug met 'de buit'

De stukken zijn bijna allemaal iets groter (en dus duurder) dan 100gr. 1tje is er kleiner die 96gr. Wie vind het niet erg om een iets kleinere te krijgen?
De rest verdeel ik gewoon willekeurig. Ik mail jullie dan allemaal de kosten enz.

pi_27805960
IK WIL OOK!

Weer naar Lush bedoel ik..

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2005 14:38:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')