Als je dat aangeeft op het bestelformulier, bij opmerkingen. Dan komt dat zeker goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef Fiorenza het volgende:
Ik ga vandaag mn eerste bestelling plaatsen in de internetwinkel (helaas is er geen winkel in de buurt) Monstertjes lijkt me leuk, ik hoop dat je die ook bij internetbestellingen krijgt..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Als je dat aangeeft op het bestelformulier, bij opmerkingen. Dan komt dat zeker goed![]()
Inderdaad, ik doe zelf ook marketing, maar dit soort hypes zijn volgens mij niet te sturen ...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:50 schreef Aventura het volgende:
Dit is wel extreem zeg. goed onderwerp voor een student CE of iets dergelijks.
Dit is toch wel een briljant stuk marketing. Of eigenlijk - ze doen niet aan marketing. Elk Lush-filiaal dat wordt neergezet heeft binnen enkele weken een enorme vaste klantenkring van hopeloos verslaafde vrouwen (en een enkele heer). Dit dus terwijl ze niet aan reclame of kortingsacties doen. Uniek hoor, kan je een leuke case van maken dacht ik zo
Ik heb gisteravond voor het eerst Sleepy Head geprobeerd. En heb in iedergeval lekker geslapen. Vind hem alleen net zo ruiken als dat grote vierkante blok (amozian ofzo).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:29 schreef tonks het volgende:
Welke producten van lush zijn een beetje slaapverwekkend..?
Want door mijn stressvolle baan slaap ik slecht
Is mijn foto niet goed genoeg voor in de OPquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:09 schreef Anitra het volgende:
Auticia poste de after E.T.
Ik de into thin air
Nu maar hopen dat je heel veel geld krijgt E.T.
Ik heb nu ff geen tijd om de OP bij te werken dus als eeen van de modjes het wil doen graag. Ik ben nl pas vanmiddag weer online denk ik
eeuhm, ik vind het doosje zo leuk...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef heaven7 het volgende:
Waarom wil je trouwens een shampoodoosje als je geen shampoo hebt?
Dat krijg je dus met handgemaakte producten, dan is de samenstelling dus ook niet altijd hetzelfde. Ik dacht trouwens dat die zwarte puntjes stukjes vermalen vanillestokjes waren!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef heaven7 het volgende:
Nou cloarie, ik heb even gebeld (Den Bosch, in Maastricht nemen ze niet op). Het kan goed zijn dat er zwarte puntjes in zitten want er zit veel banaan doorheen en het kan zijn dat jij dan net een potje hebt met.........
De geur komt idd een heel eind in de richting van Celestial dus volgens haar was er niks mis
Lekker uitzieken, dat is nog altijd het beste receptquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:46 schreef ymme het volgende:
Vanavond of morgen gaan de enveloppen met Demon in the dark, en eentje met een stukje The soft touch, de TPGbrievenbus in. Nu ga ik namelijk niet naar de winkel, ik zie er niet uit, rooie ogen, rood gezicht, snot neus kortom erg last van hooikoorts nuHeeft Lush daar niet tegen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:40 schreef morgaine21 het volgende:
Ik dacht ook dat die zwarte puntjes gemalen vanillestokjes waren. (bij mij zitten er in ieder geval heel veel stipjes in de SFS)
Ik vertrek trouwens zo om de vooraad temptation in te gaan slaan.
HE, niet gaan kopen bij de concurent van Lushquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef Fiorenza het volgende:
Ik ga vanmiddag ook nog even kijken bij Sabon in Breda (das wel dichtbij)
Ook weer een soort van nieuwe formule van zeep-winkel..
The Soap Story in de Barones zit er ook nog niet zo lang, maar dat was allemaal wel heel felgekleurd en chemisch..
Ga gewoon eens een vergelijkend warenonderzoek doen, wat ik gisteravond in de etalage zag, zag er goed uit (Helaas was de winkel toen al dicht)
Eind augustes, begin september ????quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:56 schreef PeRi het volgende:
Lush meet Den Bosch
Menschvolk:
BloodyLotte
Ymme
Misschien:
peri
wanneer:
Ergens in Juli ofzo?
Die uit de OPPO kloppen niet.
Behalve PeRi zelfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:24 schreef jessie het volgende:
Peri kunnen we de datum nu niet gewoon vast gaan zetten op 1aug. Volgens mij kunnen er dan toch best veel.
I don't care, it's all fine by me.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Eind augustes, begin september ????
Dat is beter lijkt mij! dan zijn de vakantie's z'n beetje afgelopen. En daarvoor heb ik geen geld meer![]()
Aangezien we over 3 weken op vakantie gaan. Het schoolgeld moet betaald worden, en de studieboeken ook nog... heel vervelend allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |